O gün yani balo akşamı ben Canla birlikte olmuştum. O benden bir hafta onda kalmamı ve her gün onunla birlikte olmamı istemişti. Tam bir hafta , bir evde , bilrlikte baş başa kalmıştık. Onu ne kadar sevdiyimi anladım.Bu gün Son gündü . Artık doktora sık gitmem gerekiyordu. Bu hastalık beni hayattan alamazdı.Ben Can için , Aman için , Şirin için yaşıyorum. Doktor yine ilik nakli yaptı. Akşam bir daha gelmem gerekmiş .Ama Aman ve ben birlikte sinemaya gittik.
''Aman ya filim bu olsun mu lütfen lütfen" dedim. Film SENİ SEVİYORUM ADAMIM dı.Aman kabullendi .Birlikte filmi izlemeye döndük. Ben film boyunca ağlamıştım. Dışarı çıktıktan sonra arabaya ilerledik. Yol sessiz geçmişti ama Aman arabanı birden durdurdu.Sonra ağlamaya başladı.
''Ayla beni öyle bırakma sakın lütfen beni bırakma " diye ağlıyordu, Ona sıkıca sarıldıktan "Seni hiç bırakmak gibi bir niyetim yok kuzen " dedim.Eve vardırdıktan sonra odama girib Amanın benim için hep söylediyi şarkıyı açtım. Göz yaşlarım akmaya başlamıştı bile Biz Amanla Toygar Işıklı dinleriz hep .
Sabah oldugunda dışarı ciktim.Martin bu gun nisan hazirliklari yapiyordu.Neşeli bir şekilde Canın evine gittim.Can onlara sık geldiyim icin bir anahtar vermisdi.İçeri girince Canın mutfakta olduğunu fark ettim.Arkadan sarıldım ona oda beni gorunce ilk dudaklarimi öptü.
"Can ne yapıyorsun ? " dedim kafamı aşağı salarak.
Can utandığımı anlamışdı."Pişmanmısın? " diye sordu birden.
"Neden Can " diye sordum.Can kafamı avuçlarının içerisine alarak gözlerime sevgiyle baktı.
"Benimle birlikte olduğun icin ? " dedi .Ben sadece utancimdan kafami hayır anlamında salladım. Güldü ve saçlarımın üzerini öptü. Bende güldüm.Galiba ben bu çoçuğa bir daha asık oldum.Canın hala Martinden haberi yoktu.Olmasınıda istemiyorum zaten.Bu gün doktorla buluşmam gerekti.Sonra Melek annemin yanına gidicem.Canla aksam saat sekize kadar vakit gecirdik.Sonra ben melek annemin yanina gittim ve ordanda doktora.Hep hastanelerden nifret etmişimdir.Ama şimdi ben Ayla bu hastanelere muhtacım.Doktor elindeki kağıtlarla geldi.
"Ayla sana zamanını ne kadar kaldıgını soylemek istiyorum.Bir bucuk yıl Ayla zamanın kaldı .Üzgünüm Ayla kızım.Gelecek hafta doktora gel lütfen " dedi doktor bey.Dışarı çıkınca Amanı gördüm.Bana doğru geliyordu.
"Ayla 20 yıl yaşarsın ya sen kızım " dedi Aman.
"Bir bucuk yıl zamanım var Aman. Ölüme addımlıyorum galiba" dedim burukça güldüm.Aman sıkıca sarıldı bana .
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Eve geldiyimizde artıq her kez biliyordu .Yani hastalığımı bilenler.Birlikte vakit gecirdik.Ben her seyi goze aldim artik.$$$$$$$$$$$ 1 HAFTA SONRA $$$$$$$$$$$
Doktora gelmişdim.Doktorla işim bittikten sonra eve geldim.Son günler midem bulanıyordu.Hamile olduğumu zannettim vede doğru çıktı şimdi ben Candan bir parca tasıyordum.Bunu simdilik Cana söylemek istemiyordum.Yarın Ispanyaya gidiyordum Amanla doktora.Bavulumu hazirladiktan sonra Canı aradım.Tam bir hafta aramız iyi değildi.Nedenini ise bilmiyordum.
"Aşkım ben yarın gidiyorum " dedim sevinçle .
"Nnnereye " dedi sanki uzun bir yol koşmuş gibi umursamadım.
"Halam gilin yanına ziyarete bir hafta sonra gelirim " dedim.
"Tamam " dedi sadece ve telefonu kapattı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Şimdi uçaktan iniyorum.Amanla tam bir hafta burada kaldık. Aman hamileliyimi öyrenmìşti.Ve güzel haber pazar Amanın nişanı var.Ben Canın yanına gittim .Martinde yanımdaydı.Ondan önce kuru kafaya gidib esyalarimi aldim.Bh zaman Can geldi.Ona sarilmak isdedim ama birakmadi beni kolumu sikiyordu.
"Can bırak acıyor " dedim bu zaman Martin son esyalarimida getirdi.
"Ayla sen ne yapiyorsun ya sana inanmiyorum SENİN BU KADAR SÜRTÜK OLDUĞUNU BILMIYORDUM BENDEN UZAK DUR " DEDI son sozlerini bağırmıştı.Bunu duyunca tokat attım ama o umursamadı ve gitti. Martin beni eve getirdi artık ağlamaktan yorulmuştum.
Aman Amineyle birlikte benim yanımdaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın içinde
Teen FictionKanser olan bir kızın hayata bağımlılığı ve hayata nifret eden bir gencin hikayesi bu .Unutmayın: Dunyada tesadüf denilen bir şey yoktur.