*Amélie's POV*
"Heiaaaa" Jeg løp bort til Felicé. Herregud, jeg har ikke sett henne på nesten 3 uker fordi hun måtte dra bort på ferie med familien sin.
"Hei, jeg har savnet deg for mye!" Hun klemte meg hardt. Forresten så er Felicé bestevennen min. Hun har vært det siden 5 klasse. Friendship by first sight. "Så hva har du gjort de siste 3 ukene?? Tipper du har savnet med jente mye, og sittet foran pc'en din å sett på netflix, mens du spiser en haug av SUNNE ting!"
Hun gikk ut av den lange klemmen vår, og slo meg på magen og brøt ut i en latter. Jeg måtte le med. Vi så sikkert urteite ut der vi sto å lo mens vi slo hverandre på magen. Dere skjønner kanskje ikke hvorfor vi ler så mye, men det er ganske enkelt som at jeg er en skikkelig godterispiser. Jeg går rundt å spiser på noe søtt HELE dagen. Vi har den greia med å slå hverandre på magen når vi snakker om sunnheten min(not)."Vi burde kanskje gå inn før det ri..." Og der ringte det inn til første time. "Nger inn..." Felicé avsluttet setningen sin sakte. Vi begynte å gå mot porten til skolen.
"Hva har du i første time?" Mens vi gikk inn den store porten til skolen, og skolegården, tok jeg opp timeplanen min. Matte de tre første timene. Ugh. Jeg liker ikke matte i det hele tatt. Jeg er egentlig ganske så god i det, fikk en 6'er i det i 10.klasse, men liker det fordet ikke.
"Matte." Svarte jeg med et sukk. "Duda?" Jeg tok opp en tyggispakke og tok en tyggis. Mhm, det var Extra Sugar Mint... Nam. "Naturfag. Vi møtes i storefri, send melding hvor du er!" Nesten ropte Felicé mens hun ble dyttet inn i naturfagsrommet, av de andre elevene.Jeg nikket og gikk roligt mot matterommet mens jeg nynnet på favorittsangen min 'Play my drum' av Sandra Lyng. Plutselig gikk jeg på en vegg, eller det var en person. Rettere sakt, en gutt.
"Flytt deg!" sa jeg til han. Jeg så opp å møtte to mørkebrune, nesten svarte, øyne. Wow, de øynene var nydelige.
"Åja, så du synes det du!" Svarte han mens han smilte ett halvsmil. Åj jeg hadde vell ikke sakt det høyt. Jo det hadde jeg. Faen. "Må til timen"Jeg dyttet han unna, og gikk fort inn i matterommet. Jeg så meg rundt og så bare to ledige plasser. En plass ved siden av en gutt som satt å leste en bok, og en plass ved siden av en jente som så ut som en bimbo.
Hun hadde altfor mye brunkrem i ansiktet, og gikk med en topp med stor utringning, samtidig som hun satt med armene i kors sånn at kløfta hennes syntes enda bedre. Ikke at det var så særlig kløft der, men jenta prøvde så godt hun kunne. Syntes faktisk litt synd på henne.
Jeg gikk bort til gutten, smilte og spurte om det var noen som satt på plassen ved siden av han. "Nei" sa han å smilte. Jeg satte meg ned og tok frem mattebøkene fra sekken min og la dem på pulten. Jeg så forsiktig bort på gutten, og så at han var faktisk litt kjekk. Men ikke helt sånn kjæreste-type, mer en god venn-type.
"Hva heter du?" Spurte jeg mens jeg tok frem blyanten og viskelæret mitt. "Noel Reddway. Hva heter du?" Han tok opp bøkene sine og la dem på pulten sin. "Amélie Lucia Hampton" Jeg så at læreren kom inn og rettet blikket mitt mot han. "Vell, hyggelig å hilse på deg, Amélie" Han smilte mot meg, før han selv rettet blikket mot læreren.
Jeg så at læreren skulle til å si noe da døren braser opp og gutten jeg møtte på, eller rettere gikk på, kommer inn døra. "Neimen! Hei Brandon. Hyggelig å se deg...Igjen" Læreren ser oppgitt bort på gutten jeg gikk på, eller Brandon som han het.
Brandon ser seg litt rundt i klasserommet før blikket hans lander på meg. Han smiler et lite smil før han setter seg ved siden av bimboen. Jeg retter bare blikket ned og noterer ett eller annet i matteboka mi.
"Hei alle sammen! Velkommen til videregående. Jeg er kontaktlæreren deres Isaac Blance, men kall meg Mr.Blance. Håper dere trives..." Også fortsatte han på talen om videregående. Kjedelig...Resten av timen gikk veldig bra, og jeg ble litt kjent med Noel. Han var kjempe hyggelig, og vi fikk faktisk anmerkning for å ha ledd så mye i timen. Vi var kjempe like. Jeg avtalte med han at han skulle sitte med meg og Felicé i spisefri.
Når jeg skulle gå ut av døren gikk jeg på noen. Igjen. Og ikke nok med det, men jeg gikk på Brandon. Brandon. Igjen.
"Flytt deg" sa han frekt, og så ned på meg med svarte øyne. Wow selv når de er svarte, er de nydelige.De svarte øynene hans ble litt lysere når han så at det var meg. Han lo en kort latter og... Vent. Den latteren var en av de vakreste latterene jeg har hørt. Awmahgad. Nei skjerp deg, Amélie. INGEN gutter etter det som skjedde. "Deg igjen? Du greier deg visst ikke lenge uten å være nær meg." Han smilte et lurt smil. Ugh, han er ganske sikkert en selvdigger. Æsj, jeg hater de guttene.
"Hold kjeft, og flytt deg!" Snerret jeg mot han mens jeg ser på han med ett blikk som sier 'ikke kødd meg meg er du snill'.
Jeg dytter han litt før jeg går forbi han, og tar opp mobilen og sender en melding fort til Felicé og Noel om hvor jeg var, og om at de måtte møte meg.__________________________________________________
HEYYYY:)
Dette er den første delen i historien min 'Enda en Badboy'
Unnskyld for at den ikke var spesielt spennende, men måtte bare få startet boka:)
Legger ut denne sånn at dere får en liten smakebit av historien min. Legger nok ikke ut noe på en stund grunnet at jeg skal skrive ferdig hele historien før jeg poster den, men greide ikke å vente med å poste denne hehe.
Kommenter gjerne hva du mener om den første delen. Trenger å vite hva jeg evt kan gjøre bedre.
Kommer til å legge ut en ny del hver dag når historien er ferdig. Vet ikke når det er men sier ifra når jeg vet det.
Vote gjerne også, så får jeg mer lyst til å skrive historien<3BAHBAH(byebye)
Loove fra MssTeenWolf
YOU ARE READING
Enda en badboy
Romance**Han så meg dypt inn i øyene og kysset tåren som rant fra kinnet mitt. "Jeg skal aldri gjøre det igjen! Jeg lover!" Jeg så opp på han. Av vane beit jeg meg i leppa. "Lover du?" Han ga meg en lang varm klem og jeg la hodet i nakkegropen hans. "Ja Am...