*Amélie's POV*
*2 uker etter første skoledag*
Mamma sa hade og ga meg et kyss på kinnet før hun ruslet ut til taxien. Hun skulle på forentningsreise med jobben og pappa var på ferie med en kompis så akkuratt nå hadde jeg huset for meg selv. I 3UKER. Wiiiii. Jeg kan rote så mye jeg vil. Spise så mye junk food jeg vil og se så mye netflix jeg vil, og ingen kan stoppe meg. Åh for en herlig følelse.
Jeg ringte Noel og Felicé å spurte om de ville komme og overnatte. Noel skulle komme kl. 5 og Felicé skulle komme kl. 8 for hun måtte pakke ut av kofferten etter en helg hos mormoren sin.
**
2 timer senereJeg hadde akuratt satt skålen med oreosjokolade på bordet da det ringte på.
"Bare kom inn." Ropte jeg før jeg gikk opp på rommet med bh'en jeg hadde funnet i sofaen etter TeenWolf maratonet jeg hadde hatt igår heheh..
Jeg hørte døra lukke seg og noen som gikk inn i stua, hoppet opp på sofaen og begynte å spise sjokolade.
"NOEL DIN BANANFLUE ikke spis opp alt!!" Jeg løp ned trappa, rundet hjørnet og hoppet opp på han.
Jeg satte meg oppå han med et bein på vær side av magen hans og snappet sjokoladebiten han hadde i hånden, som var på vei til munnen, og slafset den i meg.
Han humret før han dyttet meg av han og snappet hele sjokoladeskåla og løp opp på rommet mitt! Den lille krabba! Burde kanskje utvide ordforådet mitt...
Jeg sprang fort opp på rommet men fant ingen Noel...
"Noel, din gris! Hvor er du?" Jeg hørte fnising fra skapet mitt og fikk en god ide. "Fisk, jeg kjører bilen din til butikken og kjøper mer sjokolade! Og kanskje riper den litt opp..."
Jeg lo uskyldig før jeg løp ned, snappet til meg nøklene hans som lå på gangbordet og tok på meg vansene mine. Jeg slang døra litt ekstra hardt igjen når jeg gikk ut.
2 sekunder senere var det noen som hoppet opp på meg og tok nøklene.
"Ææææææ en gris hoppet opp på meg!!!!" Jeg hylte så høyt jeg kunne og Noel løp fort inn i huset igjen for dekning. Noen naboer så rart på meg men jaja what ever.Jeg gikk inn igjen og satte på filmen 'Expelled' med Cameron Dallas! Han er laget av guder. Noel satt bare så skulte på Cameron vær gang jeg fineste av hvor fin han er.
"Han er sååå nydelig! Jeg skjønner ikke hvordan mennesker så nydelige som han finnes! Jeg må finne meg en sånn!" Sa jeg mens jeg gliste og tok en sjokoladebit.
Noel bare snøftet til svar. "Cara Delvinge. Hun er fin hun." Han så drømmende forann seg. "Joa men jeg har iallefall sjangs på CameronBae," Jeg så på han og hevet øynene for å se om han hadde en comeback.
"Pft... U so rude," Han satte beina opp under haken og lagde surleppe.
"Forresten vet du hva som har skjedd mellom Taylor og Martha? Hu har vært utro i 2 måneder med han fyren Nicholaus... Ugh gurl hvis hun skal være utro burde hun vell være utro med a hottie," Han snøftet og la armene i kors."Du, JEG er ikke den du skal si det til. Si det til Felicé og du får høre et gledeshyl," Felicé har hatt et lite så stort crush på Taylor siden første dag på videregående, men han var dessverre ikke ledig.
"Whut? Liker hun han? Når skulle dere si det til meg? TF jeg har vært bestevennen deres i 2UKER og dere har ikke sakt det til meg?! Vent litt, vi har egentlig ikke hatt den ekskjæreste-, jomfruikkejomfrupraten ennå vi...hmm,"
"Noel, du blir litt vell jentete noen ganger! Men ja hun har et crush på han, tihi. Og den praten kan vi godt hoppe over..." Jeg hadde ikke tenkt å snakke om fortiden min med han, selv om han, allerede, var en av mine beste venner så ville jeg ikke det. Selv ikke Felicé vet så mye om det som skjedde.
"Hvorfor?" Noel så på meg med et trist blikk. "Vell..." Jeg ble avbrytt av ringklokka. Jaaa Nå kommer Felicé! Jeg hoppet opp av sofaen og løp bort til døra.
"Heeeia..." Sa jeg med en gang jeg åpnet døra. Men det var ikke Felicé som hadde ringt på. Det var Louise. "Hei Amélie," hun så forsiktig bort på meg før alt svartet for meg.-----------------------------------------------------------------------------------------------------
An:Heiaaaa, unnskyld for at det tok lang tid før denne delen kom. Har vært to hektiske uker med trening, skole lekser + øving til en jubileumskveld på skolen.
Jeg beklager også for at delene mine er fryktelig kjedelige men det blir mye mer drama i neste kapittel! Dere får vite litt mer om fortiden til Amélie og det kommer en ny karakter inn, Louise.
Vote&kommenter!! Det hjelper meg med å få skrivelyst!
Xoxo MrsTeenWolf
YOU ARE READING
Enda en badboy
Romance**Han så meg dypt inn i øyene og kysset tåren som rant fra kinnet mitt. "Jeg skal aldri gjøre det igjen! Jeg lover!" Jeg så opp på han. Av vane beit jeg meg i leppa. "Lover du?" Han ga meg en lang varm klem og jeg la hodet i nakkegropen hans. "Ja Am...