3.Våt seng og masse sjokolade

539 33 3
                                    

*Amélie's POV*

"Hello klasse, jeg er Mr.Hayes og jeg er samfunnsfaglæreren deres i år. Jeg tenkte at vi kunne starte timen med å si navnene våres. Dere vet jo allerede mitt så... Du! Hei, hva heter du?"
Han pekte på en blond gutt. Gutten så fort opp fra mobilen han holdt under pulten og smilte unnskyldene til Mr.Hayes. "Eh, jeg heter Michael"

"Fint, jeg vil gjerne ha mobilen din, Micael, til neste time." Micael himler smått med øynene før han gir mobilen til Mr.Hayes.

"Jeg heter Line" "Colton" "Sam" "Isabella" og sånn fortsatte det til det var min tur. "Jeg heter Amélie" sa jeg flatt og lente haken i hendene mine. Jeg kjedet meg. Verken Noel eller Felicé var i timen og samfunnsfag er det værste faget noen sinne.

**

"ÆÆÆÆ NÅ ER DU DØD NOEL!" Jeg reiste meg fort opp av senga og løp etter en latterfylt Noel. Når jeg rundet hjørne på stua da jeg så at han var fanget mellom veggene. Hehe nå får han hevnen sin.

Jeg gikk sakte mot han med et ondt smil, for jeg hoppet opp på han og begynte å kile han i nakken. "Æææ neineinei AMÉLIE...ikke...vær så snill..." Han lo så mye at jeg 'ikke hørte at han ropte at jeg skulle stoppe' "whoops, sa du noe?" Jeg spilte uskyldig og overasket før jeg brøyt ut i en stor latter da det kom en slags grise lyd ut av munnen til Noel.

Jeg hoppet av ryggen hans, før jeg falt ned på gulvet med latterkrampe. Noel så bare flaut på meg før han spurtet ut på kjøkkenet.

Når jeg fikk roet meg ned gikk jeg inn på kjøkkenet. "Skjer'a grisetryne?" Sa jeg mens jeg hoppet opp på kjøkkenbenken og tok ned en oreosjokoladeplate.

Ugh pappa la alltid godteriet i skapet. Du lurer nok på hvorfor jeg ikke ligger at pappa legger godteriet i skapet, men når jeg vil ha godteri så må jeg hoppe opp på kjøkkenbenken fordi jeg bare er 1.57 høy...

Jeg åpnet sjokoladen og tok en bit da jeg kjente to hender holde rundt midjen min. Jeg snudde meg og så rett inn i øynene til Noel. Blå øyne. Åh. Nei vent ikke åh, han er bare en god venn.

Han trakk meg nermere han og jeg kunne kjenne musklene hans not magen min. Han lente seg mot øret mitt og beit litt i det før han sa "Tusen takk Amélie." Tusen takk for hva? Nå skjønte jeg ingenting. Jeg så forundret opp på han for han i en kjapp gest nappet sjokoladen ut av hånden min og løp inn i stua.

"DRITTUNGEEEE" ropte jeg før jeg, for andre gang denne dagen (rene workouten) hoppet opp på benken og tok to sjokoladeplater. Ja jeg vet dere har mye sjokolade. Vell, vi har mye sjokolade fordi faren min jobber på Freia... Overraskende at jeg ikke er verdens tjukkeste dame egt. Haha

------------------------------------------------------------------------------------------------

An:

Her har dere 3 del. Ikke særlig spennende men jaja. Håper dere liker det!
Et aldri så lite Nomelie øyeblikk der *lurt smil* kanskje det blir noe mellom dem hmhm...

Vote og kommenter!!! Så blir jeg glaaaad<3

Xoxo MrsTeenWolf

Enda en badboyWhere stories live. Discover now