9. Pizza is love, pizza is life

437 22 13
                                    

*Amelie's POV*

*Ding dong*

Med en gang jeg hørte den lyden hoppet jeg opp fra senga og løp opp trappa. Det ringte på igjen og jeg åpnet døra. Der sto helten min med mine elskede i hendene. Den deilige lukten fylte lungene mine og jeg lukket øynene.
"Hei. En pizza med pepperoni og ekstra ost, en pepperoni med ananas og en med skinke og mozzarella?" Spurte helten min med et usikkert blikk. Han ga meg pizzaene og jeg ga han pengene. "Ja, det var det. Takk," jeg lukket døren og ropte på Noel.

Noen minutter sende kom han slentrende opp trappa og gned seg i øynene. "Hvorfor er du egentlig så sliten? Du sovnet jo nesten ista når vi så på film," Noel svarte med et grynt mens han fant frem to asjetter og to glass. Jeg la pizzaene på kjøkkenbenken og åpnet kjøleskapet etter brus. "Fanta Exotic eller Cola?" Spurte jeg Noel. "Begge. Blandingen er sykt god," han lente seg mot benken og satte øynene sine i meg.
Blikket hans var usikkert og han åpnet munnen et par ganger før han til slutt sa noe. "Amélie, jeg må fortelle deg noe," jeg trakk øyenbrynene mine opp i en forundret form og dro ut en kjøkkenstol. Noel gjorde det samme og satte seg på andre siden av kjøkkenøyen min. "Jeg har forelsket meg i noen," han så ned og pillet på noen glasshjerter mamma har som pynt på bordet. "I en gutt," han så forsiktig opp og så lettet ut når han så at jeg begynte å smile. "Herregud, så bra! Noel! Det er fantastisk," han smilte litt før han fikk et litt utryksløst blikk. "Du MÅ ikke si det til noen! Du er den eneste som vet det," Han så på meg med ett ganske seriøst blikk. Jeg nikket. "Skal ikke det! Men fortell, hvem har fått æren av å bli din første forelskelse?" Vi tok oss et pizzastykke hver og satte på litt rolig musikk.

Det ble en lang stillhet før han svarte;"Du vet han som satt bak deg i kantina første skoledag? Ja... Ehh..." Han stappet et pizzastykke i munnen, antageligvis for å ikke kunne si noe mer. Jeg bare stirret på han og ventet på fortsettelsen. Tilslutt, da han hadde svelget unna pizzaen og drukket et glass med brus, snakket han igjen.
"Foreldrene våre kjenner hverandre så familien vår dro på middagsselskap til dem for litt siden. Vi orket ikke sitte å høre på foreldrene våre snakke om debatter ogsånt, så vi gikk opp på rommet hans. Vi spilte FIFA 16 og snakket sammen. Vi lo masse og hadde det skikkelig bra. Vi har tekster mye i det siste, men jeg er fortsatt usikker på om han liker meg," han så litt trist ut.
"Han gjør sikkert det! Du er skikkelig kjekk og snill så tror det er litt vansklig å ikke falle for deg!" Han smilte plutselig flørtete og dro stolen nærmere meg. "Så... Du synes jeg er kjekk ja. Hm... Okei," jeg så på han med hevede øyenbryn og han slapp ut en latter. "Greit, greit. Nok snakk om den kjekke meg og mine følelser! Hva foregår inne i Amélie Lucia Hampton's hode?" Han satte albuene i bordet og lente hodet sitt på dem. Keg stusset på det. Hva skjer egentlig inni hodet mitt?
"Jeg vet ikke helt egentlig. Jeg er ikke intressert i noen for øyeblikket, untatt Dylan O'Brien og Taylor Hoechlin, og jeg er for det meste glad nå. Livet smiler," jeg satte asjetten min i oppvasksmaskinen og drakk opp resten av brusen. Noel fulgte etter og gjorde det samme. "Vi går ned og sover, jeg er skikkelig dø nå!" Jeg kjente at jeg virkelig savnet den varme, gode sengen min. Noel nikket og løp ned trappa. Jeg hører ett dunk og ler når Noel utbryter et stort "Au," Han kommer gående ut med hånda gnikkende på hodet. "Hva faen har du under puta?" Dagboken min ligger under puta. Men jeg trodde ikke den var så hard. "Dagboken min. Og ikke gidd å les i den for den innholder bare alt jeg gjør, og det er ikke spesielt spennende,"
Jeg dro av meg shortsen min, hvor hoodien min heldigvis var så lang at den dekket ting, og dro på pysjamashortsen min. Jeg hopper oppi senga og tuller meg inn i dyna. Jeg lukker øynene mine og gidder ikke en gang si natta til Noel. Ved siden av meg legger det seg plutselig en kropp og jeg åpner øynene sakte. Noel ligger der i en lang hoodie og smiler. "Jeg orker ikke sove på gulvet, det er sykt kaldt," han sender ett blikk mot den slitne, tynne madrasse som ligger på gulvet.
Han drar litt av dyna mi til seg og legger seg under den. Jeg orker ikke reagere så jeg bare snur meg og legger meg med ryggen mot han. Armen hans legger seg rundt magen min. "Natta, Amélie! Jeg er veldig glad i deg. Sov godt," hvisker han. "Natta," jeg legger meg inntil kroppen hans og lukker øynene. Her kunne jeg ligge hele dagen. Så sovnet jeg.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

An:

Halla folkens, husker dere meg??
Long time siden jeg la ut del;(( is it to late now to say sorry?? Hope not

BAMBAM der slapp jeg bomben med at Noel probably er homo<33 I really love it.
Noel er ærlig min drømmeguttebestevenn!! Noel og Amélie er goals nå hehehh (beklager skrivefeil, send mld om du ser noen...) kort del, men bedre enn ingenting

Klokka er 23:17 og jeg er like trøtt som Amélie ugh...

Mandag imrg, og fransk presentasjon som går i dass;(( Rip meg.... Send gjerne litt kjærlighet til meg, trenger det hehe

Jaja, håper dere enjoyer dette kapittelet!! Elsker dere<33333333 forresten send mld om dere ikke liker så lange Authors Note, kan godt korte den ned litt<3<3

Måtte nesten legge ut en ny del nå som jeg har fått over 3000 reads!!!! HELT SYKT<333 THANKS peeps

Vote&kommenter!!!
Ily dere som stemmer og kommenterer, er dessverre ikke så glad i de som er ghostreaders;((

XoxoMrsTeenWolf

Enda en badboyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant