7. Datefiksing

458 20 2
                                    

*Felicé's POV*

Mobilen min plinget og jeg måtte legge fra meg sjokoladeplaten.

Før spiste jeg aldri sjokolade, men så ble jeg god venn med Amélie igjen, og hun spiser mye sjokolade så jeg slang meg på. Jeg kan ikke tro hun fortsatt har en drømmekropp.

Babybae: Sitter du i koseklær og spiser sjokolade akkuratt nå?

Busted...

Meg:  Ja...

Babybae: Ta på deg noe fint! Og vask ansiktet ditt og ta på litt sminke.

Hvorfor skal jeg gjøre det? Skal hun komme til meg? Jeg pleier aldri å sminke meg da, og Amélie sender aldri meldinger før hun kommer... Hmh...

Meg: Hvorfor?

Jeg satte på musikk og Wild Life av Jack&Jack dundret i huset.

Yeah, no telling what I might do
When I'm in the right mood
You know me, I'm all up in the party like a V.I.P.
And everything is looking better from my P.O.V.
Nocturnal animals, we don't sleep
And I'll probably forget you, Cee Lo Green
I'm sweating like the Amazon, a hundred degrees
And that back side's bigger than a family tree

Musikken dempet seg mens jeg rappet, eller prøvde, og et lite pling hørtes.

Babybae: Bare gjør det! Fort!!

Jeg himlet med øynene og lo litt før jeg svarte;

Meg: Greit, greit!

Jeg løp ned trappa og inn på rommet mitt. Jeg koblet iphonen min til høytalleren og satte på fortsettelsen av Wild Life.

Jeg tok frem en lys topp med et stort rosa smilefjes på og ett svart kneskjørt.

Jeg dro av meg one piecen min, tok frem en hvit bh og en hvit blonde string, og gikk inn på badet mitt. Jeg tok på meg bh og stringen, vasket ansiktet og sminket meg litt før jeg gikk ut på rommet.

Det ringte på akuratt da jeg var ferdig med å kle på meg og jeg hoppet oppover trappa.

Jeg snappet parfymen min fra stuebordet, sprayet litt og svingte meg i det før jeg åpnet døra.

Haken min slapp seg litt ned når jeg så hvem som sto på trappa mi.

"Hei Felice," Taylor dro hånden gjennom det mørke håret og studerte meg. Takk for at du sendte melding Amélie.

"Ehm...hei," sa jeg litt usikkert og så opp på han. Jeg trippet ut på trappa, lukket døra inntil og lente meg mot den.

"Hva gjør du her?" Han så ned på meg og beit seg litt i leppa. Og jeg som trodde han ikke kunne bli deiligere.
"Vell..." starter han og så ned. "Jeg lurte på om du ville bli med meg på en date...?" Han så meg i øynene usikkert. TAYLOR BA MEG NETTOPP UT!! Keep cool og ikke virk så intressert. Yeah right, som om det går.

"Ehm ja...okei. Når da?" Jeg dro litt i toppen min.

"Hva med imorgen? Jeg kan hente deg kl 7?" Jeg nikket og så på han.

Han møtte blikket mitt og vi holdt blikket lenge. Han gikk litt tettere mot meg og jeg gikk litt nærmere døra. Ikke av frykt, men av ren vane. Den ene hånden hans strøk armen min forsiktig mens den smøg seg opp å holdt forsiktig på kinnet mitt. Jeg så ned og rødmet. Han tok den hånden han hadde strøket armen min med og løftet haken min og så meg dypt inn i øynene. Han flyttet blikket til leppene mine og jeg bet svakt i dem, før øynene mine så på leppene hans. Forsiktig, med hendene godt plassert på begge kinnene mine, lente han seg inn og fjernet resten av avstanden mellom oss. Leppene hans var myke og varme. Omtrent som eplekake med krem på. Han kysset meg lenge før han lente seg tilbake litt og tok hendene mine i hendene sine.

"Jeg tror vi burde bli bedre kjent før vi fortsetter," han smilte, kysset meg på kinnet og gikk mot bilen sin.

"Sees imorgen kl7! Gleder meg," han sendte meg et smil før han hoppet inn i bilen sin og kjørte avgårde. Jeg smilte tilbake og gikk inn igjen. Jeg lukket døra og tenkte på at Taylor, mitt crush siden starten av videregående, hadde bedt meg ut OG kysset meg. Mitt første kyss med Taylor. Det var perfekt.

--------------------------------------------------------------------------------------

An:

ÆÆÆÆÆÆ I loved this little Felicé and Taylor moment
Har så mye skriveinnspirasjon for dagen så skrev dette kapittelet på noen timer;)))

Jeg måtte skrive en litt klisjé del HAHAHAH elsker å lese sånne såå....

Readstallet bare øker og jeg blir bare gladere og gladere! Tusen takk<3 29.plass på romanse når jeg la meg igår, herregud *0* I love u my readers!!!

Har byttet cover og synes det ble litt mer tøffere og passer mer til historien, eller sånn historien kommer til å bli!

Kunne noen funnet et ship navn til Taylor og Felicé :/? Ikke at jeg trenger det... Eller jo kanskje.... Nei... Jo... Idk... HAHAH u will see

Vote&Kommenter!!!

XoxoMrsTeenWolf

Enda en badboyWhere stories live. Discover now