*Amélie's POV*
Jeg slang sekken ned på gulvet i gangen, dro av meg bootsene mine og gikk inn på kjøkkenet. Time for food.
Det er ca 1 uke siden jeg besvimte. Jeg grabbet pilleboksen fra kjøkkenbenken og tok tre sukkertabeletter ut. Hver dag nå hadde jeg måtte ta tre sukkertabeletter fordi blodsukkeret mitt var nede. Jeg mener, ærlig, hvordan kan blodsukkeret mitt være så nede når det eneste jeg gjør er å spise godteri?
**
Jeg satte glasset med vann på tv-bordet. Foran meg sto en stor bolle med masse salat og mange små boller med forskjellige grønnsaker. For en gang skyld skal jeg spise noe sunt.
Første biten med salat var deilig, salaten var chrispy og smakte søtt. Mmm. Og tomaten som hadde gjemte seg inni salatbladet var søt og god. Wow jeg sitter faktisk her og tenker over hvor søtt salatbladet og tomaten var... Jeg må snart inn på Eichen House... Angående Eichen House... Jeg skrudde på tv, og gikk inn på netflix. My one and only bae.
**
Stemmen til Scott dundret i huset da det ringte på. Jeg så forfjamset bort på gangdøra. Det sto en høy person uttafor. Tenk om det er en psyko mann som skal drepe meg. Jeg er ikke klar for å dø. Jeg har enda ikke fått sett ferdig sesong 5 i Teen Wolf.
Jeg listet meg bort til døra, tok tak i støvlen min, holdt den over hodet mitt, og åpnet døra."Emm hei? Amélie?" En gutt på min alder sto på trappa og så litt forundret på meg. Jeg senket støvlene da jeg så hvem det var.
"Taylor? Hva gjør du her?" Han smilte sjenert. En av skolens kjekkeste sto på trappen min. Wow, verden er skrudd i huet.
"Hvor bor Felicé?" Han rødmet og knadde hendene sammen. Jeg så opp på han.
"Første hus til venstre i svingen. Leachest 11," sa jeg med et smil. "Du liker henne?" Han så på meg og smilte litt.
"Takk." Han snudde seg og gikk ut til den matte-svarte lambourghinin sin. Han har drømmebilen min. Trist...
Jeg gikk sakt inn mens jeg tenkte på at en av skolens badboyer, dukket opp på trappa mi for å spørre hvor bestevennina mi bodde fordi han liker henne for så å smile, noe man egentlig aldri så Taylor gjøre.
Jeg fiska opp mobilen min fra lomma og sendte melding til Felicé.
Meg: Sitter du i kosetøy og spiser sjokolade akkuratt nå?
Ett halvt minutt senere fikk jeg svar;
Felicé: Ja...
Meg: Ta på noe fint! Og vask ansiktet ditt og ta på litt sminke.
Felice: Hvorfor?
Meg: Bare gjør det! Fort!!
Felicé: Greit, greit!
Jeg gikk inn på kjøkkenet og tok et eple fra fruktskåla. Epler er den beste frukten som finnes. Gult eple. Nam.
*En time senere*
Jeg satt, som vanlig, foran tv'en og så på Teen Wolf når Felicé braste inn ytterdøren mi.
"HAN KYSSA MEG! HAN KYSSA MEG!" Hun hoppet opp og ned foran tv'en hvor Stiles og Malia for øyeblikket lå og kyssa. "AMÉLIE!! HAN KYSSA MEG FOR FAEN!"
-------------------------------------------------------------------
An:
HEYYY BABIEEEES
NY DEEEL<3 and the award for badest author goees too... ME
Ja, jeg vet! Kort kapittel! Unnsyld for at jeg er en skikkelig dårlig forfatter! Føler meg ikke så bra ettersom det nesten ikke er noe spenning i de første kapitlene, men det kommer masse i neste kapittel!!
Følte jeg trengte et litt kulere cover så bildet over er tre forslag til nytt cover som KbCb2001 har laget!;) Skriv hvem dere synes jeg burde ha! Liker alle kjempe godt så greier ikke bestemme meg...
Tuuusen takk for over 500 reads!! Det er så uvirkelig! Trodde ærlig jeg bare kom til å få 100!!<3 TUSEN TAKK
Vote&Kommenter!!
XoxoMrsTeenWolf
YOU ARE READING
Enda en badboy
Romance**Han så meg dypt inn i øyene og kysset tåren som rant fra kinnet mitt. "Jeg skal aldri gjøre det igjen! Jeg lover!" Jeg så opp på han. Av vane beit jeg meg i leppa. "Lover du?" Han ga meg en lang varm klem og jeg la hodet i nakkegropen hans. "Ja Am...