Κεφαλαιο 7.

337 36 0
                                    

Καθώς κατευθυνόμαστε προς του άλλους, υπήρχαν πολλά άτομα που γύριζαν μας κοίταζαν και ψυθιριζαν.

Όταν καλύψαμε περίπου το μισό της απόστασης, σκόνταψα κάπου και πήγα να πέσω.

Αλλα ευτυχώς ο Michael πρόλαβε να με πιάσει.

Εγω έσκασα στα γέλια και με κοίταξε παράξενα προτού ξεσπασει και αυτός σε γέλια.

Τελικά φτάσαμε στο τραπέζι και με σύστησε στους άλλους.

-Λοιπον Diana, απο δω ο Ashton..

Είπε καθώς μου έδειχνε ενα αγόρι με κάστανα μάτια και μαλλιά, που φορούσε ενα ζευγάρι γυαλιά.

Φυσικά και ήξερα ποιος ηταν. Ποια νομίζεις πως ειμαι; Καμία κοπέλα απο την ύπαιθρο, που ακούει μονο country;

-....ο Calum...

Αυτη τη φορα μου έδειξε ενα άλλο αγόρι με κάστανομαυρα μαλλιά και σκουρόχρωμα κάστανα μάτια.

-... Και τέλος ο Luke.

Τότε ηταν που η καρδιά μου σταμάτησε κυριολεκτικά! Κοίταξα το αγόρι με τα καστανόξανθα μαλλιά και τα καταγάλανα μάτια. Ηταν πανέμορφος όπως πάντα.

Σκατα! Πρέπει να σταματήσω να κοιτάω τόσο έντονα θα το καταλάβουν!...

Αλλα δυστυχώς δεν υπήρχε κανένας πιθανός τρόπος να το κανω αυτο αφού πλεον καθόμουν δίπλα στον Michael και στον Luke.

Αυτο θα έχει πολλή πλάκα! ( παρατηρήστε την ειρωνεία μου εδω ^_− )

Αλλα παρά τις προκαταλήψεις μου, όντως πέρασα πολυ ωραία!

Σε κάποια στιγμή , άρχισαν να μου λένε τις αγαπημένες τους pick up lines.

Αυτη που με εντυπωσίασε περισσότερο , εξαιτίας της ηλιθιότητας της ηταν σιγουρα αυτη που μου είπε ο Luke:

--Diana, εισαι κορίτσι; Γιατί μου αρέσεις.

Τότε άρχισα να γελάω για κανα μισάωρο ... Η τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.

-Λοιπον Luke ειναι πολυ ευγενικό εκ μέρους σου που ρωτάς, και ναι ειμαι κορίτσι την τελευταία φορα που κοίταξα.

Τωρα ηταν η δίκη του σειρά να γελάσει. Το γέλιο του με γέμισε με πεταλούδες στο στομάχι.

Γιατί μου συμβαίνει αυτο;

-Λοιπον παιδιά, πέρασα παρά πολυ ωραία, αλλα νομιζω πως ειναια η ωρα να γυρίσω στο σπίτι μου.

Αλλα μετα παρατήρησα πως η θεία μου είχε φύγει χωρις εμενα. Φυσικά! Έπρεπε να το περιμένω.

-Χμμμ.. Υπάρχει καμία πιθανότητα να με πετάξετε στο σπίτι μου;

Ρώτησα τα τέσσερα αγόρια.

-Ναι φυσικά! Απάντησε ο Ashton.

Μετα απο ενα εικοσάλεπτο ειχα φτάσει στο σπίτι και ήμουν παρά πολυ ενθουσιασμένη.

Επιτέλους ειχα το νούμερο του Luke.

-------------------------
_______________
-------------------------
Γεια σε όλους!

Σορυ που δεν ανέβασα καθόλου, δεν ειχα πολυ χρόνο.

Επίσης ειναι 1 το πρωί και έχω πεθάνει απο τη ζέστη!!!

Όποτε αποφάσισα να γράψω (^人^)

Τελος πάντων!

Σας εύχομαι καλό υπολειπο διακοπων!

Stay awesome bros!

*brofist*

Victoria,
Xoxo.
☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Once Upon A Star (a Luke Hemmings Fanfic) -Ελληνικά- [on hold]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora