Κοίταξα την οθόνη μου και ειδα τα γράμματα "Luke". Άρπαξα το κινητό και απάντησα απευθείας.
-Παρακαλώ;
-Γεια Diana! Τι κανεις;
-Μια χαρα, εσυ;
-Χαίρομαι που το ακούω. Και εγω καλα ειμαι.
-Ωραια! Λοιπον, γιατί πήρες;
-Τι κανεις αυτη τη στιγμή;
-Αυτη τη στιγμή.. Πως να του πω ότι του μιλάω γυμνή απο την μπανιέρα.. Τίποτα απλα κάθομαι,γιατί;
-Με τα παιδιά ηχογραφουσαμε το νέο μας τραγούδι και εγω ήδη ηχογράφησα το δικό μου κομμάτι. Όποτε δεν εχω τίποτα να κανω τωρα..
-Οκ..;
-Και.. Λοιπον σκεφτόμουν... Ξέρεις, αν θα ήθελες να βγούμε για φαγητό;
-Ναι, γιατί οχι;
-Όποτε τι ωρα να σε παρω;
-Σε καμία ωρα;
-Καλό μου ακουγεται εμένα.
-Ωραια τα λέμε μετα.
-Γεια.
.................
Νομιζω ότι θα πνίγω μεσα στη μπανιέρα.
Έτσι βγήκα απο τη μπανιέρα και σκουπίστηκα.
Δε μπορούσα να δω τον εαυτό μου στον καθρέφτη γιατί είχε θολώσει απο την ζέστη, αλλα ήμουν σίγουρη ότι ειδικά κοκκινίσει.
Ω Θεέ μου! Τι θα φορέσω;!
Χρειάζομαι βοήθεια αυτη τη στιγμή! Σκέφτηκα τυλιγωντας τον εαυτό μου στο μπουρνούζι μου.
-Θεία!!! Ελα γρήγορα! Ουρλιαξα.
-Τι ειναι γλυκεια μου; Εγινε τίποτα;
-Ναι. Εχω ραντεβού με τον Luke.
-ΤΟΝ Luke Hemmings?!??
-Ναι χρειάζομαι την βοήθεια σου! Τι να φορέσω;
-Άσε με να δω τα ρούχα σου.
Όση ωρα η Θεία μου άδειαζε την ντουλάπα μου, στην οποία μου πήρε μια ωρα να βολέψω όλα τα ρούχα, εγω στέγνωνα τα μαλλια μου.
-Λοιπον! Εχω καταληξει σε τρεις επιλογές. Μου είπε δείχνοντας προς το κρεβάτι μου.
Πιστεύω πως αλήθεια δεύτερη ειναι η καλύτερη, γιατί απλα θα βγείτε για φαγητό.Συμφώνησα μια και το σύνολο που αποτελούνταν απο ενα μαύρο tank top που έγραφε 'δώστε μου φαγητό!' Με λιωμένα γράμματα και απο ενα ψηλομεσο σκούρο τζιν σορτσάκι, θα έτριζε τέλεια με τα μαύρα μου Converse.
-Οκ! Σε ευχαριστώ, σε αγαπώ!! Ειπα στη θεία μου αγκαλιάζοντας και φιλοντας την στο μάγουλο.
-Ιου! Γιατί το έκανες αυτο; Μου είπε γελώντας και φεύγοντας απο το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα πίσω της.
Έβαλα τα ρούχα και τα παπούτσια μου και μάζεψα τα μαλλια μου σε έναν μπερδεμένο κότσο, αποκαλύπτοντας το πίσω μέρος των μαλλιών μου, τα οποία ειχα βάψει μπλε αρκετό καιρό πριν. (Αλήθεια ειναι(≧∇≦))
Όταν βγήκα έξω, η θεία μου άνοιξε το στόμα της.
-Εισαι τόσο όμορφη γλυκεια μου!
-Ευχαριστώ για όλα. Της ειπα χαμογελώντας.
Και τότε άκουσα το κουδούνι. Ειναι εδω!!
Άνοιξα την πόρτα και ειδα ένα υπέροχο αγορι με ξανθά μαλλια και γαλάζια μάτια. Φορούσε ενα μαύρο σκισμένο τζιν στα γόνατα και μια άσπρη μπλούζα με τον Darth Vader.
Καθώς τον κοίταζα, μου φάνηκε πως κοκκίνισε λιγάκι. Μπα... Δεν μπορεί η φαντασία μου θα ειναι.
-Χεϋ! Του ειπα χαμογελώντας του πλατιά.
-Γεια σου κι εσένα! Μου είπε ανταποδίδοντας το χαμόγελο. Εισαι έτοιμη να βγούμε;
-Ναιπ!
-Μην ανησυχείτε κυρια μου. Θα την φέρω πίσω πριν στην ωρα της. Είπε αναφερόμενος στη θεία μου.
-Ω δεν εχω καμία αμφιβολία γι'αυτο! Του απάντησε χαμογελώντας.
Βγήκαμε με τον Luke απο το κτίριο και αρχίσαμε να περπατάμε προς άγνωστη για μενα κατεύθυνση ο ένας δίπλα στον αλλο.
--------------------____________--------------------
Χευ!!!!!
Έκανα αυτο που υποσχέθηκα πραγματικότητα!
Ειμαι πολυ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου!
Οκ δε εχω τίποτα νέο να σας πω απο χθες.
Όποτε τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο!
Φιλουμπινακια,
Βικτωρια χοχο🐼
STAI LEGGENDO
Once Upon A Star (a Luke Hemmings Fanfic) -Ελληνικά- [on hold]
FanfictionΌταν η Diana επισκέπτεται το Λονδίνο την ίδια στιγμή με το συγκρότημα 5 Seconds of Summer, όλη της η ζωή πρόκειται να αλλάξει. Το να είσαι κορίτσι του όμορφου - υπέροχου αν με ρωτήσετε - Luke Hemmings είναι δύσκολο και θα της προκαλέσει πολλά προβλή...