Κεφαλαιο 8.

269 28 3
                                    

-Θεία; Εισαι εδω; Ρώτησα καθώς ξεκλείδωσα την πορτα.

-Ναι γλυκιά μου, εδω ειμαι!

Πήγα προς την κουζίνα και την είδα να φτιάχνει μπισκότα.

-Τα μπισκότα που ψήνεις, μήπως τυχαίνει να ειναι τα σοκολατένια μπισκότα που έτρωγα όταν ήμουν μικρή;

-Ναι! Πιστεύω ότι πέρασε πολύς καιρός απο τότε που τα έκανα για τελευταία φορα.

-Για την ακρίβεια έχουν περάσει ποσά.. Οκτώ χρόνια; Παλιά συνηθιζες να τα μαγειρεύεις πολυ με τη μαμα, θυμάσαι;

-Φυσικά και θυμάμαι! Ηταν πάντα καλύτερη απο μένα τότε όμως. Ειναι ωραίες αναμνήσεις.

Μαμα, μου λείπεις...

-Γλυκεια μου, μη στενοχωριέσαι! Ειμαι σίγουρη πως η μαμα σου θα ηταν παρά πολυ χαρούμενη αν σε έβλεπε στην ιατρική.

-Ευχαριστώ, θεία Εμ.

Αυτη απλά χαμογέλασε και μου έδωσε μια τεράστια αρκουδίσια αγκαλιά.

Μετα απο λίγα λεπτά ακούστηκε ενα ντινγκ απο τον φούρνο.

-Τα μπισκότα ειναι έτοιμα επιτέλους!! Είπε η θεία ουρλιάζοντας στο αυτί μου.

-Yay!! Φαγητό!! Ειπα αρπάζοντας τι πρώτο που έβγαλε η θεία μου απο το φούρνο και το φυσικά με δύναμη για να μπορέσω να το καταβροχθισω.

-Λοιπον; Σου αρέσει; Με ρώτησε την στιγμή που το έβαλα στο στόμα μου.

-Ω Θεέ μου!! Ειναι υπέροχα! Θελω να τα παρω στην Αμερική και να τα παντρευτώ!
Ειπα αρπάζοντας ενα ακόμη.

-Χαχαχαχα, χεϋ μην τα φας όλα! Άσε λίγα και για μενα.. κεφτέ!

-Πφ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Κεφτέ; Σοβαρά;

-Χεχε.

-Λοιπον, μπορείς μα κρατήσεις τα υπόλοιπα. Της ειπα καθώς άρπαξα έναν ακόμη και έφυγα απο την κουζίνα.

Μπήκα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Αποφάσισα να κανω ενα μπανιο.

Μπήκα στο μπανιο παίρνοντας το κινητό μου μαζι και έβγαλα τα ρούχα μου.

Άνοιξα την βρύση και έριξα άλατα στον πάτο, αποφασισμένη να κανω ενα αφρόλουτρο.

Περίμενα μέχρι να γεμίσει η μπανιέρα και μετα μπήκα μεσα.

Μπορεί να έβαλα περισσότερα άλατα απο ότι χρειάζεται τελικά..

Ξαφνικά άκουσα το κινητό μου να χτυπάει.

Αναρωτιέμαι ποιος να ειναι..

--------------------------_______________--------------------------

Χεϋ!!

Τι κάνετε όλοι; Σορυ που δεν είχα ανεβάσει καθόλου..

Αλλα ορίστε!! Αυριο λογικά θα ανεβάσω το επόμενο!

Τα λέμε αργότερα!

Φιλουμπινακια χοχο❤️

Βικτωρια💃🏻

Once Upon A Star (a Luke Hemmings Fanfic) -Ελληνικά- [on hold]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora