Χευ μπρος!
Τι γίνεται; Λοιπον ειναι Χριστούγεννα και μια και εχω χρόνο και φαγητό, αποφάσισα να γράψω το επόμενο κεφαλαιο.
Όποτε, ορίστε!
Καλα Χριστουγεννα!! Εύχομαι να τα περάσετε με αυτούς που αγαπάτε και να έχετε υγεία και ευτυχία!
--------------------(^ω^)--------------------Με κοιτούσε τόσο έντονα που νόμιζα οτι θα σκάσω.
Γύρισα το κεφάλι μου και κοίταξα το πιάτο μου, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να αποφύγω την δύσκολη κατάσταση στην οποία έμπλεξα τον εαυτό μου.
-Σ.. Συγνώμη.... Κατα λάθος το έκανα.
Εξακολουθούσε να με κοιτάει αποσβολωμένος. Ένιωθα τα θαλάσσια μάτια του να τρυπούν το κεφάλι μου.
Τον ξανακοιταξα.
-Luke, ειπα συγγνώμη..
-Αα.. Ναι, εντάξει.. Κανένα πρόβλημα. Ειπε κοκκινιζοντας λιγο και αποστρέφοντας το βλέμμα του.
Τον κοιταξα για λιγο ακόμη. Έπειτα απο λιγο επέστρεψα στο κομμάτι μου.
Ξαφνικά τον ειδα που γύρισε το κεφαλι του και άνοιξα το στόμα του για να πει κατι.
-Diana..
Ηταν η μόνη λέξη που κατάφερε να βγει απο το στόμα του.Καθώς το ίδιο ξαφνικά η σερβιτόρα εμφανίστηκε απο το πουθενά και ακουμπώντας το χέρι της στο μπράτσο του Luke, τον κοίταξε με το πιο ηλιθιο βλέμμα αγελάδας που εχω δει και του έδωσε την απόδειξη.
Αυτος πήγε να την πάρει και αυτη συνέχισε τις μαλακιες της, τραβώντας πίσω ξαφνικά την απόδειξη και βγάζοντας ενα στιλό απο την τσέπη της.
Μετα προχωράει ακόμη και στο να γράψει το κινητό της στο πίσω μέρος της απόδειξης.
Ειχα εξοργιστεί κυρίως απο το γεγονός οτι ο Luke την γλυκοκοιτουσε και πήρε την απόδειξη με μεγάλη ευχαρίστηση.
Το αίμα μού ειχε ανεβεί όλο στο κεφαλι και ήμουν έτοιμη να τους χαστουκίσω και τους δυο.
Έπειτα απο λιγο η σερβιτόρα έφυγε και παρακολουθούσα τον Luke που ειχε εστιάσει το βλέμμα του στον κώλο της.
Ξερόβηξα. Καμία αντίδραση. Ξανά. Τίποτα και παλι.
Ε μετα ηταν που εξοργίστηκα τελείως.
Άρπαξα την απόδειξη απο το χέρι του και κοιταξα την τιμή.
Μέχρι τωρα ο Luke ειχε ξεκολλήσει. Με κοίταξε προσπαθώντας να καταλάβει τι έκανα.
ESTÁS LEYENDO
Once Upon A Star (a Luke Hemmings Fanfic) -Ελληνικά- [on hold]
FanficΌταν η Diana επισκέπτεται το Λονδίνο την ίδια στιγμή με το συγκρότημα 5 Seconds of Summer, όλη της η ζωή πρόκειται να αλλάξει. Το να είσαι κορίτσι του όμορφου - υπέροχου αν με ρωτήσετε - Luke Hemmings είναι δύσκολο και θα της προκαλέσει πολλά προβλή...