hoofstuk 16

55 3 2
                                    

pov fien 

ik ben bij kaj thuis. ik ben zo blij vand hij is mij boyfrend. ik hou van jou zegt kaj die naast me komt zitten op de bank. ik hou ook van jou zeg ik tegen jou. hij komt dichterbij en begint me te kussen. hij vraagt mij toestemming ik lig op de bank hij gaat schuin op me liggen. onse tongen spelen een spelletje. wil je bij me slapen vandag vraagt kaj. uh ja hoor zeg ik. kaj krijgt smsjes in de groeps appe.

 dioni   ik heb goed nieuws lisanne is wakker geworden. cassius ja ze wilt ons zien ze is blij. kaj jo man dat is goed nieuws ik moet gaan bros ben met me vriendin. dioni olala. kaj hou op dioni.           kaj wie zijn dat. dat zijn mij beste vrienden. ga je ze een keer aan me voorstellen vraag ik. ja tuurlijk babe zegt kaj.

pov jai 

het is tijd ik wacht bij de bios op mandy. ze komt aan gelopen. ze ziet er zo mooi uit. heey je ziet er leuk uit zeg ik tegen mandy. dankje jij ook zegt mandy. ik betaal twee kaartjes voor ons. we lopen naar binnen en halen cola en popcorn. we gaan naar ted 2. het lijkt een hele leuke film te zijn. we lopen de film zaal binnen. we gaan helemaal boven aan zitten. er is bijna niemand in de zaal. we kijken de film. we moeten lachen. we liggen in de deuk. het is erg gezellig. de film is bijna afgelopen. we lopen naar buiten. moet ik je naar huis brengen vraag ik aan mandy. ja is goed zegt mandy. we lopen bij der huis. mandy zag ik. ze draait zich om ja zegt ze. ik vondt het gezellig en ik vind je leuk en ik ben verliefd op je mandy. ik jou ook zegt mandy. wil je mij meisje zijn mandy. ja heel graag jai zegt mandy. ik loop naar mandy toe en geef haar een kus de kus verandert snel in een zoen. ik hou van jou jai zegt mandy. ik ook van jou babe.


HEEY MENSEN IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VINDEN XXX

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu