Pov kaj
Ik word wakker met fien naast me. Heey schoonheid zeg ik tegen haar. Ze word langzaam wakker. Hey zegt ze in der ochtend stem. Ik geef haar een kus. Ik vraagt toestemming die krijg ik. We zitten een tijdje zo. Fien trekt weg. Mag ik gaan douchen vraagt ze. Ja tuurlijk zegt kaj. Fien loopt naar de douch. Ik hou zo van der. Ik loop naar beneden en maak een ombijtje klaar met ei en appelsap en broodjes. Waneer ze klaar is ben ik ook klaar. Ze loopt naar. Beneden. Hey zeg ik. Wouw heb jij diet gemaakt vraagt fien. Ja dat heb ik gemaakt voor jou zeg ik met een glimlach. Ze komt naar me toe en geeft me een kus. En we gaan eten. Na het eten ruimen we alles op. Ik loop daarna naar boven ome aan te kleden. Fien staat ook al boven. We doen ons kleeren aan en ons haaren. Fien doet ook nog haar makeup en we lopen naar beneden. Ik ga op de bank zitten en fien komt bij me liggen. Ik kijk haar aan en we beginnen te kussen. We blijven zo lang door gaan. Ik trek terug. Babe zullen we naar jai gaan. Nhu ik wil hier samen dingen doen. Babe vanavond heb ik een verassing. Okie zegt ze. We lopen naar buiten. En we stappen op de scooter naar mij huis.
Pov dioni
Ik ben bij lisanne ze licht te slapen. Een dokter komt binnen. O ze ligt te slapen zegt de dokter. Ja ze is net gaan slapen ze was moe zeg ik. Ze mag vandaag naar huis maar jullie moeten oefenen met lopen met haar zegt de dokter. No probleem zeg ik. De dokter loopt weg. Ik laat der never nooit in de steek denk ik bij me eigen. Heey liefje zeg ik. Ze word wakker. Hey zegt ze lief. Je mag vandaag naar huis zeg ik en geeg haar een kus. Ik wil niet naar huis. Ik heb ruzie met amanda en im kan niet lopen. Schatje kom anders bij mij ik hou van je en zal je verzorgen zeg ik. Ze knikt. Ik hou van je dioni zeg lisanne. Ik hou ook van jou en ik kus haar.
____________________________________________________________________________________________________________hey mense het is een korte deel sorry
JE LEEST
b-brave in love
Fiksi Remajahet gaat over twee zussen en hun vriendin zijn populair en ze krijgen op een dag met de jongens b brave te maken. veel plezier met lezen xxx lisanne