Pov amanda
Kommen jullie ook naar boven vraagt sam. Ja we komen zo zegt lisanne. Sam en dioni lopen naar boven. Ik ben bang lisanne zegt ik. Joh ik ook zeg lisanne. Ik ben bang dat we ze gaan bijten ik wil dat niet zegt lisanne. Ik ook niet moeten we het zeggen zegt ik . Ik wil het wel maar het mag niet van layla en priscilla zegt lisanne. Nou en zegt ik hun hebben het gedaan. Ja ik ben moe zegt lisanne. Je moet je mond houden lis zeg ik. Oke zegt lisanne aarzelente. Ik loop naar boven naar de kammer van samuel. Hey babe zegt sam en loopt naar me toe. Hey zeg ik. Sam geeft me een kus. Ik ruik zijn bloed. Ik hou me in. Sam trekt terug. Ik heb je zo gemist zegt sam. Ik jou ook maar ik ben moe zeg ik. Slaaplekker babygirl. Slaaplekker mooiboy zeg ik.
Pov lisanne.
Amanda is naar boven gegaan. Ik ben aleen beneden. Ik loop naar boven. Dioni komt naar me toe en kust me. Dioni ik kan het niet zeg ik. Wat kan je niet liefje zegt dioni. Ik wil weg rennen maar dioni trekt me aan me pols. Ik mag het niet zeggen dion zeg ik zachtjes. Liefje zeg het zegt dioni. Dion ik ben zo bang dat ik je ga bijte het spijt me zo zeg ik. Ho wacht bijte zegt dioni verbaast. Me ogen worden rood. Ik ben gebeten ik het ziekehuis door de zuster en amanda ook anders redde we het niet zeg ik zachtjes. Dioni geeft me een knuffel. Het komt allemaal goed oke zegt dioni. Nee komt het niet ik ben een vampire en jij niet zeg ik huilent. Bijt me maar liefer ook vampire dan jou missen zegt dioni. Ik kijk hem met groote ogen aan. Wil je het echt zeg ik. Ja voor jou zegt dioni. Dioni begint me te kussen. Ik ga langzaam naar zijn nek en kus hem veder. Ik ruik zijn bloed nog en me tanden gaan in zijn nek. Ik trek terug en dioni kijkt me aan en valt in slaap. Ik leg hem op bed en ga naast hem liggen op bed. En val ook in slaap.
Next day.
Pov dioni.
Ik word wakker. Ik lig naast lisanne. Ik zie dat ze wakker word. Heey prinses zegt ik. Heey zeg lisanne. Hoe voel je je vraagt lisanne. Gaat wel met jou vraagt ik. Goed en ik kan je gedachten lezen dus je hoeft niet te liegen dioni zeg lisanne eigenwijs. Oo gaan we zo spelen zegt ik. Lisanne staat op en loopt naar de speigel. Ik sta ook op en pak haar hand als ze weg wilt lopen. Au dioni dat doet pijn zeg lisanne. Jij bent sterker als normaal zegt lisanne. Haha ja zegt dioni. Ik ben blij dat ik nu met jou kan zijn zegt dioni en kust me.
____________________________________________________________________________________________________________sorry is een stom Hoofstuk ik weet het. Xxx
JE LEEST
b-brave in love
Fiksi Remajahet gaat over twee zussen en hun vriendin zijn populair en ze krijgen op een dag met de jongens b brave te maken. veel plezier met lezen xxx lisanne