Hoofstuk 14

72 3 1
                                    

Pov kaj

Ik WhatsApp fien. Vragen of ze vanmiddag iets wilt doen.
Kaj: heey heb je zin om vandaag iets te doen.
Fien: is goed. Hoelaat?
Kaj: 12.00 uur in het park.
Fien: ja is goed tot straks.
Ik loop naar beneden. Hey bro zegt jai. Heey ik ben er vanmiddag niet bro. Oke is goed zegt jai ik pak wat eten en drinken. Ik ga aan de keukentafel zitten en eet het op. Als ik het op heb loop ik naar boven. Ik ga naar se badkamer ik ga doechen. Na het doechen loop ik naar me kammer om me kleren aan te doen. Ik doe een spijkerbroek aan met een zomerse thishurt. En me nike schoenen. Ik doe me haar goed. Ik doe een luchje op en deo. Ik loop naar beneden en wacht tot het 12 uur is.

Pov fien.

Ik ben blij kaj vroeg of ik met hem wou afspreken. Om 12 uur bij het park. Wat zal ik aan trekken. Het is warm weer. Ik trek mij neon roze jurk aan met mij zwarte sleehakken. Ik doe me haar in een hooge staart en doe me makup op. Ik doe een guurtje op en deo. Ik loop naar beneden. Ik pak me tas en me fietssleutel. Ik fiets naar het parkje waar kaj al op me zit te wachten. Hey zegt kaj. Hey zeg ik. Ik kom naast hem zitten op een picknick kleedje. Heb je dit zelf gedaan vraag ik aan kaj. Ja voor jou gedaan zegt hij. Ik voel dat ik een beetje begin te bloosen. We zitten en eten wat we lachen ook. Het is zo gezellig. We liggen op het kleedje naar de wolken te kijken. Fien het is supergezellig en ik u wil je wat vragen. Zegt een kaj die boven me hangt. Wat wil je vragen vraag ik. Of je mij meisje wil zijn. Jaah graag zeg ik tegen hem. Hij begint me te kussen. Hij vraagt mij toestemming die geef ik aan hem. Onse tongen spelen een spelletje.

Pov jai

Ik heb van kaj gehoord dat hij een afspraak heeft met fien. Zou ik ook mandy vragen. Nee dat duurf ik niet. Jewel dat durf ik wel. Uhm ik word gek. Ik praat in me zelf. Hoe stom kan je zijn. Ik pak me telefoon. Ik ga appe mandy. Ja ik ga haar appe.
Jai: heey wil je een keer afspreken.
Mandy: heey ja lijkt me leuk waneer.
Jai: morgen avond om 9 uur bij de bios.
Mandy: oke is goed.
Dat was niet zo moeilijk zeg ik in me zelf.

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu