Hoofstuk 8

91 3 0
                                    

Pov shemayra

Vandaag heb ik met cassius afgesproken. Ik lig nog in bed want hij komt pas om half 5 hij neemt mij mee uiteten. Ik heb er zin in eerst komt lisanne naar me toe we hebben afgesproken. Ik stap uit bed en trek een witte jurk aan met zwarte gympen. Ik hou niet zo heel veel van hakken. Ik loop naar beneden en krijg een appje van amanda. Ik open het appje en lees het.
Amanda: heey kan je zorgen dat lisanne om 5 uur thuis is heb een verassing.
Shemayra: uhm ja hoor is goed xd.
Ik ga op de bank zitten. Even later gaat de bel. Ik loop er naar toe en het is lisanne die heel vrolijk is. Heey. Zech ik. Heey. We lopen naar binnen. Ik pak twee blikjes cola en we gaan op de bank zitten. Ik moet je wat vertellen zegt lisanne. Wat vraag ik. Ik ben veeliefd op dioni en ik heb verkiring met hem. Nee ga weg zeg ik. Nee echt zegt lisanne ik ben zo blij. Ik ook voor jou. Hoe lang al vraag ik. Uhm sinds gisteren. Nee dat meen je niet. Jewel ben zo blij. Ik geef lisanne een knuffel en de bel gaat. O is het al half 5 cassius is er. Ik doe open en zwaai lisanne uit. Heey zin in het etentje vraagt cass. Ja heel veel.

Pov amanda

De deurbel gaat. Het is dioni. Ik had vandaag met hem af gesproken. Heey. Heey zegt hij. We lopen naar binnen en zitten een film te kijken ik hoor de voordeur gaan. Ik twijfel geen moment en kus dioni.

Pov lisanne

Ik loop de huiskamer binnen en zie amanda dioni zoenen. Dioni trekt zijn hoofd weg. En ziet mij. Dit is niet wat het lijkt schatje. Hij komt naar me toe. Amanda waarom waarom dioni. Ik krijg tranen in me ogen en ren naar boven op mij kammer. Ik ga op me bed zitten en begin te huilen.

Pov dioni

Ik kijk amanda boos aan. Jij bent niet te geloven. Waarom kus je mij. Sam vind jou leuk maar die verdiend jij niet jij verdiend niemand. Ik loop naar boven en hoor lisanne huilen. Heey schatje het os niet mij fout. Amanda kuste mij. Ik wil jou alleen dat weet je toch. Ik ga naast der zitten. Vertrouw je me. Ik wil niet dat je huilt daar ben je te mooi voor. Ik ga liggen op lisanne haar bed ze komt naast me liggen met haar hoofd op mij schouder. Ik hou van je lissie. Ik ook van jou dion. We vallen zo in slaap.

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu