Hoofstuk 20

52 3 2
                                    

Pov dioni

Ik heb zoon spijt van die kus. Het was me bedoeling niet. Lisanne ligt op me bed. Ik heb haar hier neerhmgelegd. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze word langzaam wakker. Ze kijkt me niet aan. Babe ik mis je zo erg. Amanda die kusten mij omdat ze jouw horden. Ik teok weg alleen jij renden weg. Ik hou van jou aleen van jou lissi dat moet hmje beseffen. Wij zijn voor elkaar gemaakt. Ik zie dan dat ze me aan kijkt met haar mooie blauwe ogen. En ik zie dat er een traan over haar wang begint te rollen. Sst ik druk mijn lippen op die van haar. Ik krijg toestemming. En kus haar.

Pov kaj.
Ik ben met fien en cass shemayra. Bij mij thuis. Het is heel gezellig. Ik hou zo veel van fien. Ze komt bij mij op schoot zitte. Hey zeg ik. Ik krijg geen antwoord terug. Ik besluit om haar speels te kietelen. Ze begint te lachen en wil weg lopen. Ik sta op en duwe haar tegen me aan. Ze kijkt me aan en begint met haar ogen te rollen. Niet met je ogen rollen fientje. Ik hou van jou zeg ik. Ik duwe me lippen ol die van haar. Ze terekt terug en rent naar boven. Ik zie dat cass en shemayra beginnen te lachen. Ga achter haar aan zegt cass. Hz zeg ik. Snap je dat echt niet zegt shemayra. Ik loop naar boven. Ik hoor gegigel. Fientje waar ben je zeg ik ik loop mij slaap kammer binnen. Ik zie dat ze daar staat ik pak haar op en leg haar op bed. Ik ga schuin op haar liggen. En begin haar te zoenen. Ik heb steun aan me handen die ik naast der hooft neer zet. Ik ga veder met zoenen. Ik trek terug en kijk in haar ogen. Ik zie dat ze op haar lip bijt. Ik trek fien der thishurt uit. Ik kus der en ze trekt mij thishurt uit. Ze kijkt naar me six pack. Vind je het mooi babe. Ze begint te bloosen. Ze trekt haar broek uit en ik de mijne. Ze trekt haar bh uit en haar slipje ik trek mij bokser uit doe een condoom om en ga laangsaam in der. Ze gaat met haar nagels over me rug. Als we alebij klaarkommen. Ga ik naast der liggen. Ze gaat met haar hoofd tegen mij six pack aan liggen. Me ogen worden zwaarder en im val in slaap.

Pov cassius
Ik zit nog met shemayra beneden op de bank. Ik zie dat ze in slaap is gevallen. Ik bak haar op en til der naar boven. Ik leg haar op bed en ga naast der liggen. Ze slaapt veder. Ze is zo liefe als ze slaapt. Ik lig naast der. Shemayra komt tegen me aan liggen en ik val in slaap.

Heey mensen ik hoop dat jullie het leuk vinden.

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu