hoofstuk 22

57 4 0
                                    

pov fien 

ik ben gezellig bij kaj. nou gezellig kan je het nu ook niet perse noemen. amanda en lisanne zijn uit de raam gesprongen. kaj is nog aan de telefoon. hij hangt op en komt naast me zitten. en weten ze al iets vraag ik. nee ze zijn ze aan het onderzoeken. en dioni en samuel zijn zeer verdritig zegt kaj. ik zie dat hij baalt dat hij nu niet naar het ziekenhuis kan. ik sta op en ga op de schoot van kaj zitten. hij geeft me een glimlach. het komt goed oke kaj zeg ik. kaj knikt. ik geef hem een kus. kom jij hebt afleiding nodig zeg ik. kaj kijkt me aan. ik kijk hem zilig aan. hij begint me te kietelen. kaj stop zeg ik. ik wil weg lopen maar het lukt niet. kaj heeft me goed vast. opeens staat kaj op en tilt mij op.  hij draait rondjes met mij in zijn armen. ik hou van je fien zegt kaj. ik ook van jou zeg ik. hij zet me neer. hij drukt mij tegen zich aan. ik kijk hem aan. kaj kust me. hij vraagt toestemming die krijg hij van mij. onze tongen spelen een spelletje. ik hou zo van kaj hij is de man die mij gelukkig maakt.

pov cassius. 

ik ben met shemayra. we luisteren muziek. we hebben alles gehoord van dioni en sam. we wachten tot we er weer heen kunnen. ik en shemayra zingen en dansen op de muziek. want ze heeft afleding nodig. kom dansen zeg ik. nee me twee beste vriendinnen liggen in het ziekenhuis zegt shemayra huilent. babe het komt goed denk even aan iets anders zeg ik. ze knikt. kom ik pak haar hand ze staat op. ik kus haar. ik krijg toesteming. onze tongen spelen een spelletje. ik trek terug en beging gek te dansen. shemayra schiet in de lach en begint ook mee te doen.  we dansen heel gek en maf samen. na een tijdje plof ik op de bank. shemayra komt naast me liggen. ik val in slaap met shemayra in me armen.

pov samuel 

ik ben in het ziekenhuis met dioni. we zitten in de wachtrij. dioni is altijd stoer maar nu. ik heb hem zo nooit gezien. er rolt een traan over zijn wang en ook over mij wang. bro het spijt me zo het is mij schuld zecht dioni. nee het is niet jou schuld. het is niemand schuld. jewel ik moest het zo nodig uit maken door die stomme meisje zegt dioni. bro je moet doen wat je zelf wilt zeg ik. klopt heb je gelijk in. er komt een dokter naar ons toe. zijn jullie de vrienden van lisanne en amanda. ja dat klopt zegt dioni. ik heb iets te zeggen de kans dat amanda en lisanne ontwaken uit hun coma is heel klein zegt de dokter. jullie mogen wel naar ze toe. we lopen de kammer binnen van de meiden. dioni geeft lisanne een kus op haar hoofd. kom babe het komt goed ik blij zegt dioni met traanen in zijn ogen. dan zie ik amanda liggen. babe ik mis je kom pleez zeg ik. de meiden liggen aan de beademing. het is zo erg. ik wil dat dit alemaal goed komt.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________hopelijk vinden jullie het leuk let me now

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu