Hoofstuk 17

57 4 0
                                    

Pov dioni

Ik zit nog in het ziekenhuis ik lig bij lisanne op bed. Ze ligt met haar borts op me hoofd. Ik speel met haar haar. Dion vraagt ze. Ja wat is er babe. Wil je zo lang ik in het ziekenhuis bij mij blijven zegt ze. Ik denk in me zelf. Waar komt die vraag vandaan denk ik bij mij eige. Ik blijf bij jou en bij niemand anders zeg ik. Ze kijkt me aan. En ik geef haar een kusje. Love you. You to dion zegt ze.

Pov lisanne

Het is laat en dion gaat naar huis. Tot morgen schatje slaap lekker zegt dioni. Jij ook. Hij loopt de kammer uit. Ik denk steeds aan dioni. En aan amanda. Ze is mij zus maar die kus dat vergeet ik nooit. En wat amanda zij. Ik val in slaap.
Next day
Het is vroeg in de ochtend. Ik ben net wakker dioni is er nog niet. Er komt iemand naar me kammer toe. Het is amanda. Ik negeer der. Het spijt me zegt ze. Van alles ik hou van samuel. Ik begin traanen in me ogen te krijgen. Waarom heb je het dan gedaan waarom zeg ik verdrietige. Het spijt me echt zegt amanda. Wil je weg gaan vraag ik aan haar. Ze gaat weg. Ik begin te huilen. Met niemand die me kan troosten.

Pov amanda

Ik loop de kammer uit en zie dat ze gaat huilen. Ik vind het zo erg voor der wat ik heb gedaan. Ik loop het ziekenhuis uit en ga naar het huis van samuel. Ik bel aan. Dioni doet open. Hoi zegt hij droog. Hoi zeg ik terug. Sam er is iemand voor je roept dioni naar boven. Samuel komt naar beneden. Heey wat is er vraag ik. Dioni wil je mis even gaan vraagt samuel. Is goed bro zegt hij. Ik ben net bij lisanne geweest want ze doet haar ogen open aleen ik heb gezegd dat het me spijt. Maar ze begon te huilen. Ik moest weg gaan. Samuel pakt me vast en geeft me een knuffel. Ik hou van je amanda. Ik ook van jou samuel.

Korte deel hopen dat jullie het leuk vinden xxx.

b-brave in loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu