Bazı rüyaları uyanınca hatırlamaz insan . Vakit ilerledikçe bir kaplumbağa edasıyla hatırınıza gelir gördükleriniz . Öyle bir an oldu . Asya diye haykırınca kadın , birden bir fotoğraf belirdi masmavi gözlerinin önünde . Biraz tozlu bir fotoğraftı bu . Yıllarca alınacağı anı beklemiş , bu yüzden raflarda toz tutmuş eski bir kitap edasındaydı ...
Sapsarı saçları olan bir kadın , ona bağırıyor gibiydi , tekrarladı bu görüntü yıllara tutsak olmuş paslı hafızasında .
Başını tuttu . Elleri titriyor , gözleri yavaşça kapanıyordu . Kafasının içinde "Asya ! " diye seslenen kadın ona tanıdık geliyordu . Her gördüğünde , beyninin ortasına bir hançer saplanmış gibi hissediyordu .
Bazı insanlar geçmişlerini silip atmak isterken , o silik geçmişini yeniden yazmaya çalışıyordu.
Saatler beşi gösteriyordu . Evden bir hışımla çıktı . Ayakları çıplak , gözleri şiş ve saçları dağınık koşuyordu caddede .
Kimseye aldırmadan koşuyordu . Yoldan geçenlere çarpıyordu ama farketmiyor gibiydi . Bu dünyanın korkunç tarafıyla iletişim halindeydi sanki. Sonunda vardı .Annesinin kapısına dayandı . O sessizlik yerini , acı bir çığlığa bıraktı .
"Anne ! Aç şu kapıyı . "
"Anne ! Benden sakladıkların var , buna yemin edebilirim . Bana komşum neden Asya dedi ? Kocamın günlüğünde neden Asya'ya aşk sözleri var ! Asya ismini her duyduğumda neden kalbim ağladıkça beynim ona bir sakinleştirici iğne yapıyor gibi susturuyor ! "
Annesi , korku dolu bakışlarla kapıyı açtı .
Yavaşça yere bıraktı kendini . Sesi kesilmiş , gözleri tekrar dolmuştu . Sayıklıyordu ;
"Anne , ben sana ne yaptım."
Acra Hanım , kapıda donup kalmıştı . Kızını içeri alamazdı . Bir şey de diyemezdi . Hayatı,bir tetiğe bağlıydı . Çünkü kapının arkasında , terleyen bir geçmiş duruyordu .
Acra Hanım , hiç bir şey demeden kapıyı kapattı . Bu olana bir anlam veremedi kızı . Sesi kesildi . Donuk gözlerle kapıya bakakaldı . Birden yere yığıldı . Ardından bir kadının yardımıyla ayağa kalktı ve gözyaşlarını sildi .
Kız kafasını kaldırmadan kadın insanların arasına karışmıştı bile.
...OKUYUCU , VOTE VE YORUMLARINIZA GÖRE YENİ BÖLÜM PAYLAŞILACAKTIR . UNUTMAYIN , OKURLARIN DÜŞÜNCESİ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ . :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZIRHLI HATIRALAR
RandomZIRHINA BÜRÜNMÜŞ KARANLIK BİR GEÇMİŞİ NASIL BİR GERÇEK UYANDIRABİLİRDİ ? "Benim hikayem cinayet hikayesi değil , kimse ölmedi . Benim hikayem gerçekler kadar zor , yalanlar kadar kolay bir hikaye . Sadece kara odalarda , hafızasını kaybetmiş anılar...