Hava mutluluk çerçevesini kırmıştı. Yakıp kavuruyordu ortalığı . Bir kaç gündür mektup gelmeyince , havayı suçluyordu işte .
"Kesin çok sıcak diye bunalıp yazmıyordur bana . Üşeniyordur. Sahi , nasıl kötühuyları vardır adamımın ? Çok mu üşengeçtir ? Yada çok aceleci , böyle masum mudur her kötü huyu acaba ? "
Birden duraksadı . Neler düşünüyordu böyle ? Nasıl düşünürdü bunları ? Kızını saklamışlar bir sene boyunca ondan . Bu acı yeteri kadar boğmuyor muydu onu ? Şimdi mektup aşkını düşünme sırası mıydı ? Neden o gelmişti birden çorbalaşan beynine ?
" Eğer fotoğraf geçmişi hatırlatıyorsa size , gönderen kişi geçmişinizde tutsak kalmış , sizin gidip kurtarmanızı bekliyor olabilir.Kurtarın."
Bu kelimeler kafasını çok kurcalıyordu .
"Fotoğraf... Sahi , ben nasıl anlamıştım geçmişimle Meltem Hanım'ın bir bağlantısı olduğunu ? Ruhum ona beyaz ışıklar yakıyordu , ruhum anlatmıştı işte bana . Evinden arakladığım fotoğraf , kızım çıktı. Sonra kim bana gönderdi aynı fotoğrafı ? Meltem Hanım, onunla konuşmam lazım . Yok yok Tekrar girmeliyim o kadının evine . Yüreğime hakim olamıyorum ben . Yüreğimin acı haykırışlarını susturamıyorum bi nevi . Kurtar diyor bana adamım . Kurtar... "
"Kapıma kadar gelen bana anne diye haykıran geçmişimin en zor parçası kızım için daha kapının koluna dokunamayan ben , yalanlarla zırhlanmış geçmişimin mi zırhlarından kurtaracağım ? Yapayalnız bir düş . Kurucusu aptal bir düş ."
...
Acra Hanım kapıyı araladı .Yakışıklı ,kaslı , yeşil gözleri olan iri bir adam girdi içeri . Acra Hanım , simsiyah , dümdüz saçlarını omzuna atarak konuşmaya başladı ;
"Sizinle yaptığımız anlaşmayı ne çabuk unuttunuz Ali Bey ? "
Omuz silkti Ali .
Acra Hanım sesini yükselterek konuşmasına devam etti ;
" Asya ile mektuplaşmak da nedir ? Sen bunu ne hakla yaparsın senin bir karın var .
Sırf Asya , yeniden görebilsin diye izin vermedin mi sen Ahu'nun abisinin gizli bir şekilde Asya'nın hafızasını sildirip yurtdışında yeni bir hayata başlamasına ? Herkesden uzak yepyeni bir hayata . Asya yeniden görmeye başladıktan bir kaç saat sonra öldürdün adamı . Planın iyiydi .Sonra Asyayıda alıp yurtdışında yeni bir hayata sen başlayacaktın , buna Ahu izin verdi mi ? Aptalsın sen . Ahu'nun üvey abisinin senin tarafından öldürüldüğünü polislere söylesin istiyorsan mektuplaştığını söyleyeyim karın Ahu'ya da üvey abisini senin öldürdüğünü anlatsın polislere . Sen Ahu'nun tehditleriyle evlenmedin mi onunla ? Korktuğun için . Ne oldu şimdi ? Git Asya'na kavuş . Git hadi git . Korkaksın sen .Ali , gitmedi . Korkaktı . Cesaretli değildi . Ama Cesur'u nasıl öldürmüştü bu korkaklıkla anlam veremiyordu . Belki de Asya'ya duyduğu aşk onu böyle bir hale getirmişti .
"Ahu , Asya'yı öldürmekle tehdit etti beni! Yoksa hapise girmekten korkmuyorum ben .
Biliyor musun Acra , Cesur'u öldürdüğüme de pişman değilim."Dünyanın en azılı seri katil imajıyla baktı Acra Hanımın gözlerine Ali .
Acra Hanım , korku dolu gözlerle ona kapıyı gösterdi .
"Ahu benim karım olabilir , ama Asya benim kaderim . "
Acra Hanım , sinirle bağırmaya başladı .
"Eğer Ahu , üvey abisini senin öldürdüğünü polislere söyleseydi şu anda değil Asya'yı görmek , gün yüzü bile göremezdin . Kız sana sırılsıklam aşık . Ama eğer bir daha Asya ile mektuplaştığını görürsem , bunu Ahu'ya anlatırım. Hem her gece Ahu ile birlikte yat , sonra kalk Asya'm diye ye aylarca kendini , yakışıyor mu bu sana ? "
"Ben Ahu ile isteyerek mi yatıyorum sanıyorsunuz ? Asya için onunla birlikteyim . Karım için . "
"Eski karın . Ayrıca , mektup yazmayı bırakmazsan ... "
Siz beni hep tehdit mi edeceksiniz böyle ? Yahu özlüyorum hiç mi vicdan yok sizde ? O benim olduğumu bilmiyor ki , neden sorun yaratıyor sizde ? Onun cümleleriyle yaşamak bana huzur veriyor belki . "
Dolan gözlerini sildi . Acra Hanımın üzerine doğru yürüdü . Yavaşça yüzünü okşadı kadının . Ardından sinsi bir gülüş atıp evden çıktı .
Ali , Asya'nın öldü bildiği eski kocası ve ona hala büyük bir şehvetle aşık .
"Amcacım , Asya bir kaza geçirdikten sonra gözlerini kaybetti . Onu tedavi ettireceğime yemin etmiştin ona . Sonra bir adam çıktı. Kahrolası pislik Onu sadece o tedavi ettirebilirdi .
Oda karıma aşıktı . Asya'nın benden vazgeçmeyeceğini düşündüğü için yurtdışında birlikte kurdukları gizli bir grup bilim adamı tarafından oluşturulan , bir cihaz tarafından kadınımın hafızasını sildiler . Ardından gözlerini tedavi ettirdi . Onu alıp gitmesine dayanamadı yüreğim . Gittim , vurdum koskoca adamı . Korkak , aciz ben adam öldürdüm . Salak gibi iş yaptığımdan , bunu elime yüzüme bulaştırdım . Adamın kardeşi bana sırılsıklam aşıktı . Bu cinayeti işlediğimi görüncede bana yardım etti . Bir şekilde intihar süsü verip olayı kapattık. Amca , kız bunu neden yaptı biliyor musun ? Benimle evlenmek için . İnanabiliyor musun ? Şimdi hepimiz onun elinde oyuncağız . Asya için etrafında ki herkes ondan uzak duruyor . Acra Hanım , onun gerçek annesi değil . Eğer Asya ile irtibatım olurda ona gerçekleri anlatmaya kalkarsam , Ahu polise herşeyi anlatacak . Asya'yı öldürtecek . Beni mahvedecek anlıyor musun ? Amca , ben dipsiz bir kuyuda aşağı düşüyorum . Ve kuyunun etrafında hiç kimse yok . "Mezarlığın yanıbaşında uykuya dalmıştı . Amcasının onu dinlediğininden emindi . Gerçekleri sonsuz bir şekilde anlattığı dert ortağına sonsuz bir şekilde güveniyordu . Amcası , onun tek arkadaşıydı.
Hala bütün hikayeyi anlatmamıştı amcasına . Hayat demişti , bu hikayenin hafızasını kaybetmiş bir kadından ibaret olmadığını . Bir adam çıktı şimdi. Karısı için , evlenen .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZIRHLI HATIRALAR
RandomZIRHINA BÜRÜNMÜŞ KARANLIK BİR GEÇMİŞİ NASIL BİR GERÇEK UYANDIRABİLİRDİ ? "Benim hikayem cinayet hikayesi değil , kimse ölmedi . Benim hikayem gerçekler kadar zor , yalanlar kadar kolay bir hikaye . Sadece kara odalarda , hafızasını kaybetmiş anılar...