1. Bölüm - "Günlük"

1.2K 47 16
                                    

Herkese merhabalar! :) İlk bölümle karşınızdayız. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. :) İnanın 2. Bölüm için daha heyecanlıyım/heyecanlıyız. Aklımızda 2. Bölüm için mükemmel kurgular var. :) İyi okumalar ! :) NOT: Yorumlarınız ve oylarınız bizim için önemli. :)

Multimedia: Zeynep'in elbisesi.

Zeynep'ten...

06.08.2015

Sevgili Günlük,

Bugün Yağmur ile aynı eve taşındık. Yaz tatili olması nedeniyle henüz mesleklerimizin başına geçmedik. Tatil bittiği anda mesleklerimizin başında olacağız. Aslında heyecanlıyım, aynı zamanda korkularım da var. Bu sene mezun oldum ve çocuk doktoru olmak için diplomamı aldım. Ya başaramazsam?

Her neyse şu konuyu bırakıp asıl konumuza gelelim. Yağmur yarın akşam beni arkadaşlarıyla tanıştıracakmış. Jane adında yabancı, sarışın bir kız varmış. Jane'in sevgilisi varmış. Adı Kerem'miş. Kerem ve Yağmur arkadaşmış. Yağmur ve Jane, Kerem sayesinde tanışmış. Yağmur bana bunlardan bahsetti. Yarın akşam yemeğimiz olacak. Aslında birazda Yağmur'un zoruyla yemeğe gidiyordum. Yarın için az da olsa heyecanım vardı. Sonuçta yeni kişilerle tanışacaktım. İlk tanışma faslı benim için hep önem taşımıştır.

Yarın Yağmur ile alışverişe gidecektik. Lüks bir restaurantta yemek yiyecekmişiz. Şimdi uyumalıyım ki, yarın dinç olabileyim.

Günlüğümü yatağımın yanındaki komidinin çekmecesine koydum ve tatlı bir uykuya dalmak için yatağa girdim. Yarın benim için heyecanlı fakat bir o kadarda yorucu bir gün olacaktı. Az da olsa bunu tahmin edebiliyordum. Belki de basit bir akşam yemeğini ben abartıyorumdur kim bilir?

Kerem'den..

Can'la evde oturuyorduk. Jane hakkında konuşuyorduk. Ne olacaktı benim halim? Sevmediğim bir kızla sevgili olmak... Sırf parasız kalmamak için dayanıyordum.

Evet babam beni tehtid ediyordu. Jane'in babası, babamın iş ortağıydı.

"Benim bu halim ne olacak Can? Tamam şuan sevgiliyiz idare ediyorum en azından idare edebiliyorum fakat ileride ne yapacağım?" diye sordum.

"İdare edeceksin abi ne yapayım?" dedi.

Bu çocuk ne saçmalıyordu? Benimle dalga mı geçiyordu yoksa belasını mı arıyordu?

"Can sen gerizekalı mısın? Evlen deseler evlenecek miyim salak?"

"Ya abicim o başka bu başka.."

Yüzümde alaycı bir gülümseme belirdi ve ağzımdan "hah" nidası çıktı.

"Ne başka Can?"

"Tamam sakin ol abi."

Bu çocuk cidden gerizekalı.

"Can?"

"Değilim abicim değilim."

"Ne değilsin?"

Can bana baktı ve tek kaşını kaldırdı.

"Can sen gerizekalı mısın demeyecek miydin?"

Of bu çocuk beni delirticekti.

"Can kes saçmalamayı. Bu akşam ne yapacağız?" diye bir soru yönelttim.

"Bilmiyorum" dedi.

"Birşey soracağım kız güzel midir lan?" dedim.

Yüzümde çapkın bir gülümseme belirdi.

"Oha Kerem oha." dedi.

"Kalkta hazırlan lan. Saat yedi oldu. Sekizde restaurantta olmamız lazım."

"Peki ben kaçar. Ben evden direk geçerim. Sen Jane'i alıp geçersin." dedi.

Of birde Jane vardı.. Şimdi onun yılışık hareketlerini çekecektim.. İstemsizce yüzümü buruşturdum...

"Tamam hadi defol." dedim.

Zeynep'ten...

Alışverişten sonra Yağmur ile yorgun düşmüştük. Siyah bir elbise almıştım almıştım. (elbise multimedia'da.)

Kıyafetlerimizi giyip, gideceğimiz restauranta doğru yola çıktık. Heyecandan ellerim titriyordu.

Restaurant'a geldiğimizde Yağmur'un cam kenarından ayırttığı beş kişilik masaya geçtik. Kerem'i, Can'ı ve Jane'i beklemeye başladık. Yağmur'la aramızda suskunluk oluştu.

"Geliyorlar." dedi.

Kafamı girişe doğru çevirdiğimde dikkatimi ilk çeken kişi turuncu saçlı, yeşil gözlü adam olmuştu. Tüm karizmasıyla bize doğru geliyordu.

BÖLÜM SONU.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. :) İkinci bölüm daha heyecanlı olacak emin olun. ;) Yorumlarınız ve oylarınız bizim için çok önemli. Motivasyon kaynağımız siz olacaksınız. :) 2. Bölümde görüşmek üzere. :) Kendinize iyi bakın.. :)

Biz Olmak -ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin