Merhaba! :) Öncelikle yarenkilic4 hesabımda yeni hikâyeye başladım. Adı: "SOĞUK" :) Lütfen desteklerinizi esirgemeyin..
Bu arada okuma sayımız gün geçtikçe artıyor ve çok mutlu oluyoruz! :) İyiki varsınız! :)
İyi Okumalar. :)
Kerem'den...
Zeynep o kadar güzel olmuştu ki dayanamayıp onu öpmeye başladım. Bu yaptığıma çok kızacaktı veya tam tersi bir tepki verecekti.
Ben onu öperken tepkisiz şaşkın bir şekilde duruyordu. Aniden kulağıma melodi sesi gelmeye başladı. Zeynep'in telefonu çalıyordu. Hemen dudaklarımı dudaklarından ayırdım. Koşarak yanımdan uzaklaşıp, mekana girdi.
Sahile dönüp biraz bekledim 5 dakika geçince bende mekana doğru ilerlemeye başladım. Zeynep ve Yağmur yoktu sanırım eve gitmişlerdi.
Zeynep'ten...
Ö-öptü resmen öptü beni öptü. İlk öpücüğümü Kerem almıştı. Koşarak Yağmur'u çekiştirip taksiye bindirdim.
Yağmur ardı ardına sorular sorarken hiçbirine cevap vermeyerek yola bakmaya başladım. Beni öptü ne yani hoşlanıyormuydu? Jane vardı. O her ne kadar kabullenmesede Jane onun sevgilisiydi düşüncelerimle boğuşurken eve geldiğimizi farkettim. İçeri girdik.
"Yağmur lütfen bana birşey sorma iyi ki doğdun seni çok seviyorum iyi geceler" diyerek yukarı çıktım.
Üzerimi değiştirip hemen yatağa girdim ve gözlerimi kapattım.
Kerem'den...
"Abi Zeynep'e noldu öyle ya acele acele kızı çekiştirip çıktı"
"Eve geçelim anlatatacağım."
Arabayı otoparktan çıkarıp sürmeye başladım lan çok mu ağır oldu acaba keşke öpmeseydim ama sevgilim yok dedi. Sorun olmaz bence.. Ulan Kerem belki kız seni arkadaşı gibi görüyor kendi çıkarın uğruna öptün kızı ama o da o kadar güzel olmasaydı dayanamadım ya. Ne diyorum ben ya resmen kendi kendime konuşuyorum. Kafamı iki yana sallayıp yoluma devam ettim. Eve gittim. Can'da geldi. Elimize biralarımızı alıp oturduk .
"Noldu abi? Anlat hadi merak ettim."
"Zeynep'i öptüm."
"O-oha Kerem lan sen naptın oğlum?!"
"Bilmiyorum lan birden oldu tutamadım kendimi kızar mı lan ?"
"Ne bilim oğlum kızar mı? Kızarsa haklıda."
"Can tamam kapat şu konuyu!"
"Ben kapatırım ama Zeynep kapatırı mı orası muamma."
"Abartma lan gel beni nikahına al mı diyecek?"
"Saçmalama abi ya."
- - - - -
Suratımı buruşturarak uyandım. Başım çatlıyordu. Yüzümü yıkayıp mutfağa indim birşeyler yiyip salona geçtim.
"Kerem bey babanız sizi şirkette bekliyor"
"Tamam"
Ve tam tahmin ettiğim gibi Jane herşeyi yetiştirmiş. Üzerimi giyindikten sonra şirkete geçtim.
Kapıyı açıp içeri girdim.
"Noldu baba?"
"Kerem yeter artık haddini aşıyorsun Jane'ye bağırmaların yetmiyormuş gibi birde bitti demişsin kendine gel!"
"Evet bitti dedim evet bağırdım tersledim iyi yaptım baba aç artık gözünü anla artık beni sevmiyorum ben o kızı SEVMİYORUM"
"Seveceksin Kerem gerekirse zorla seveceksin sen o kızla ayrılırsan Jack bizimle olan tüm irtibatını keser ve o zaman ben sana yaşadığın bu lüks hayatı vermem. Evini satarım kartlarını ve elinde ne kadar nakit para arabaların varsa alırım sürünürsün."
"Tüm bu söylediklerini yaparsın değil mi baba para uğruna kendi çocuğunu süründürürsün al paranda hayatında lüks yaşamında senin olsun istemiyorum hiçbirşeyini" diyerek kapayı sertçe kapatıp şirketten çıktım.
Çıkarken araba anahtarını ve kartları sekreterin üzerine fırlattım. Yürüyerek sahile doğru indim ve banka oturdum.
Bu adam nasıl benim babam olabilirdi? sadece şirket ve para uğruna beni sevmediğim bir kızla birlikte oldurduğu yetmiyormuş gibi birde seni süründürürüm diyor. Para onun gözünü o kadar boyamışki hiçbirşeyi görmüyor. Annem... peki ya annem o nasıl izin verdi böyle birşeye o da mı babam gibi oldu ve en önemlisi benim ne yapacağım sokakta kaldım para yok ev yok iş yok. Can'ı arayıp durumu anlattım arabasıyla gelip beni alacak ve onlarda kalacağım.
"Kerem abicim nolur kusura bakma babamlar süpriz yapmışlar şuan İstanbulda'lar bende kalacaklar." dedi.
"Ne yapıcam lan ben"
"Aaa kerem buldum Yağmur'larda kal"
"Oğlum orası olmaz lan Zeynep istemez"
"Ya bişey olmaz ister ister dur Yağmuru arayayım"
Zeynep'ten...
Yağmura olanları anlattım şoku atlatması biraz zor oldu ama şuan oturuyoruz
"Efendim Can"
"Yağmur Kerem'in kalacak yeri yok babası evini sattı parası yok benimde Amerika'da ailem geldi Kerem sizde kalabilir mi ?"
"Can benim için bi sorun yok gelsin ama Zeynep'e sormam lazım sen şimdi kapa ben ararım seni"
"Tamam bekliyorum"
Yağmur bana döndü
"Noldu Yağmur ne diyor Can"
"Zeynep, Kerem beşparasız sokakta kalmış Can'ında ailesi gelmiş kısa süreliğine bizde kalbilir mi ?"
"Ne ! Yağmur saçmalama olmaz yani ben utanırım"
"Ama Zeynep sokakta mı kalsın? "
Yağmur haklıydı sokakta kalmasına göz yumamazdım.
"Tamam" dedim
Yağmur gülerek "oooo, çok eğlenilecez" dedi "Yağmur!" Dedim sinirli bir şekilde.
Lütfen yarenkilic4 hesabımdaki "SOĞUK" adlı hikayeme bakmayı unutmayın. :)
SİZİ ÇOK SEVİYORUZ. :)