Elena

220 15 1
                                    


In de cafetaria bestelde ik een koffie. Ik nam men gsm en belde naar Freek de vriend van mijn zus. Hey met Freek met wie spreek ik. Hey het is met Tineke ik heb slecht nieuws. Oei wat scheelt er Tineke. Er is toch niks met Elena? Jawel antwoordde Tineke, ze heeft een ongeval gehad en ligt in het ziekenhuis met een gebroken been en een hersenschudding. Kan ik bij haar vroeg Freek met een verdrietige stem. Ja zei tineke ze ligt op kamer 204 op het 2de verdiep van het az. Ik ga direct naar mijn baas en vraag of ik mag stoppen met mijn werk en ik kom direct af zei Freek. Ok zei Tineke, ik blijf bij Elena tot jij er bent. Ok zei freek tot zo ik ga eerst even langs huis voor wat spulletjes op te halen. Ok zei tineke tot straks en ze legde af. Ondertussen was koen bij Tineke komen zitten. Hoe is het met mijn zus vroeg ze. Ze is nog heel erg onder de indruk van wat er is gebeurt zei koen. Ik moet juist nog naar mijn ouders bellen en ze nam haar gsm en belde naar haar mama. Mama het is Tineke hier, het si om te zeggen dat ons Elena in het ziekenhuis ligt met een gebroken been en een hersen schudding ze heeft een ongeval gehad. De mama van Tineke begon direct te wenen en vroeg waar ze lag. Ik antwoordde op het 2de verdiep kamer 204. Koen had onder tussen ook een koffie gekocht. En samen begonnen ze wat te babbelen. Jij had je eerste dag bij de politie anders voor gesteld zeker vroeg hij aan Tineke. Ja dat wel hoop dat ik wat ga kunnen slapen straks. Oei ik dacht juist aan iets is de chef al verwittigd. Ja heb ik gedaan zei Koen. Je bent een schat zei Tineke. Samen gingen ze afscheid nemen van haar zus en vertrokken ze terug naar het kantoor. Waar het bijna tijd was om naar huis te gaan. Koen zei wil je nog iets samen gaan drinken om de dag toch nog goed af te sluiten. Ja hoor zei Tineke graag ik kom je over een uurtje halen waar woon jij, mag ik je adres? Mijn adres is koekoekstraat nr 10. Ok zei koen tot straks. Tot straks en Tineke reed met haar fiets naar huis en koen met zijn auto. Eenmaal thuis aangekomen ging Tineke recht naar de douche. Haar ouders waren nog bij haar zus Elena. Wat zou ik straks aan doen en ze ging voor haar kleerkast staan. Dat blauwe jurkje dat ze aan had op haar verjaardag. Daar sta ik het mooiste mee vind ik zelf. Ik schreef rap een briefje voor mijn ouders als ze thuis kwamen.

Beste mama en papa ik ben deze avond niet thuis ik ben met mijn nieuwe collega iets gaan eten en dan iets gaan drinken zodat ik hem wat beter leer kennen. Je moet niet wachten om te gaan slapen zal laat worden
XxX tini.

Het was onder tussen al 6uur en ik maakte me klaar voor naar Tineke haar huis te rijden maar eerst liet ik Barry nog even buiten. Barry is mijn trouwe politie hond vandaag had hij een dagje verlof. Tineke weet het dus nog niet dat ik een politie hond heb. Barry en ik floot op mijn vingers Barry kwam kwispelend af uit de tuin. Oh Barry zei koen kon je nu maar praten zodat ik eens men hart kon luchten tegen jou. Waf waf zei Barry. Koen zei ik heb sinds vandaag een nieuwe collega ze heet Tineke. En wat is ze mooi. Ik voel stiekem vlindertjes in mijn buik als ik haar voor de geest haal. Wow wat is ze mooi begon ik te dromen maar waarschijnlijk heeft ze al iemand. En is ze niet meer vrij. Ik kan enkel maar goede vriend zijn van haar. Dus we hopen op niet meer. Koen keek naar de klok en hij zei oeps is het al zo laat ik heb een afspraak met Tineke we gaan eerst wat gaan eten en dan gaan we iets gaan drinken. Ik stapte in de auto en reed naar Tineke ik parkeerde de wagen op de oprit en belde aan wat ik toe zag. Wow ik begon te dag dromen wat een mooie vrouw. Koen, koen, aarde aan koen en ik schoot terug op aarde. Oh hey Tineke ben je klaar vroeg ik. Ja helemaal. Ik stak men arm uit waar op zei haar arm er in haakte en koen deed de deur van de auto open en ik stapte in. Samen reden we naar het dorp waar een klein Italiaans restaurantje is klein maar gezellig. Hmmm ik ga de tagliatelle met champignons nemen zei Tineke en koen zei voor mij ook. Even later kregen we ons eten en we smulde alles op. We rekende af aan de kassa en gingen naar buiten. Gaan we nog iets drinken in het stam cafe van de politie? Ja graag antwoordde Tineke. We reden naar cafe de combine. We gingen binnen en daar zagen we Brigitte, Eric Floor en Obi zitten. Hey riep koen naar de rest van het corps. Hey en iedereen stond recht en kwam ons een goeie dag zeggen met een kus op de wang en van Floor een grote knuffel. Wat drinken jullie vroeg brigitte. Voor mij een pintje en voor Tineke een limonade. Waarop Tineke antwoordde. Eila meneer Baetens ik lust ook graag een pintje. Ok goed zei koen met rode kaken. Het was die avond best gezellig en het waren toffe collega's dacht Tineke toen ze eindelijk in bed lag na een zware dag. Ze dacht na over koen hij is best wel tof en ook knap die zou ik wel best zien zitten al lief en papa van mijn kindjes. Maar ja hij is hoogst waarschijnlijk al bezet. Toen viel ik in slaap na een lastige dag morgen is het weer rap dag en mijn 2 de dag bij de politie.

Dit is mijn 3 de deel wat vinden jullie er van graag had ik wat reactie gehad hoe jullie het tot nu toe al vinden en graag 'like' bedankt xx😍

Alfa 210Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu