Koen kwam thuis en hij smeet zijn sleutels op de tafel. Hij nam een tas en maakte een koffie klaar. Hij ging in de zetel zitten en begon heel hard te huilen. Tineke ik mis ze zo hoop dat ze er door komt. Zo een lieve en leuke partner ga ik nooit meer tegen komen. Na nog een tijdje aan Tineke te denken en te hopen dat alles in orde komt viel ik in slaap.
Droom Koen
Op een zonnige zomer dag liep ik in het park en daar zag ik een beeld schone vrouw ze stond met haar gezicht naar het water te kijken van de vijver. Ik liep naar haar om haar eens te bewonderen. Ze draaide zich om haar ogen waren gesloten. En er ging overal bloed ze bloede uit haar schouder. En ze deed haar ogen open en begon heel hard te tieren van de pijn. Waar op koen wakker schoot uit zijn droom.
Einde droom koenIk zette me recht want ik was op de grond gevallen van het verschieten. Heb ik dat nu echt gedroomd. Zo een getier. En toen hoorde koen zijn gsm gaan. Hij liep naar de keuken mar vond die niet. Dan liep koen naar de frigo. En ja hoor daar lag zijn gsm. Oei zei hij met een glimlach ik zal serieus dwaas gelopen hebben gisteren avond. Snel keek ik wil er heeft gebeld 10 oproepen van de mama van Tineke en 2 oproepen van een vreemd nr ik denk het ziekenhuis. Koen belde dan naar de mama van Tineke. Hey het is met koen ik heb gezien dat u heeft gebeld.'' Ja klopt en ik heb u dringend nodig. Zie de mama van Tineke''. Wat scheelt er vroeg koen. Wel de dokters hebben bloed nodig en die zouden ze willen nemen dicht tegen de familie of vrienden van Tineke kun je nu onmiddellijk naar het ziekenhuis gaan voor een bloed proef om te kijken of jij bloed kan geven. ''Ok ik kom af ''. Koen sprong in zijn wagen en reed naar het ziekenhuis. Aangekomen in het ziekenhuis ging hij naar de dokter die bloed af neemt. ''Hey ik ben koen en iemand heeft gebeld dat ik me moest kolen testen voor bloed te geven aan Tineke. Oh ja dat was ik, welke bloedgroep heeft u meneer'' vroeg de dokter aan koen. '' A negatief'' zei koen. Perfect dan komt u in aanmerking voor mevrouw Schillebeeckx bloed te geven. Want door haar schotwonde heeft ze veel bloed verloren.
Komt u maar mee zei de dokter. En koen volgde de dokter naar een ruimte waar er gemakkelijke zetels stonden. ''Zet u maar in de zetel ik ga een verpleegster halen die bij u bloed zal prikken.
De verpleegster kwam bij koen en zei ik ben de bloedprik verpleegster van het ziekenhuis. Ok zei koen ik heb we heel moeilijk te prikken aderen. Is voor mij geen probleem en de verpleegster nam een naald. Waarop koen zei voor mij wel een probleem en begon zwarte te worden voor zijn ogen en viel flauw. De verpleegster prikte eerst de naald in koen zijn arm en tapte het bloed voor Tineke af. Als dat gebeurt was probeerde de verpleegster koen wakker te maken en dat lukte. Wat is er gebeurt vroeg hij. Wel ik wou met een naald prikken en je viel flauw. Maar het is gelukt. Mevrouw heeft haar bloed al gekregen. Oef ben blij dat ik heb kunnen helpen. Waarop hij recht stond weliswaar nog wat draaierig. En ging dan eens gaan kijken of hij bij Tineke mocht.Ondertussen op kantoor gingen Brigitte en Eric met volle moed de verdachte gaan halen uit de cel om hem te ondervragen. Zo Lionel zei Eric. Heb je wat kunnen nadenken wat je hebt gedaan. Nee zei Lionel ik heb geslapen. Probeer me dan eens te vertellen wat je nog weet van gisteren je daden die je gedaan hebt onze collega vecht nog voor haar leven. Waarom Lionel een sip gezicht trok die snel weer verdween met een grote lach op zijn gezicht. Die die chagrijnige lach van uw gezicht zei Brigitte geïrriteerd. Lionel hield zijn glimlach. Die trut verdient het om te creperen. Brigitte kon het niet meer aan horen en liep met tranen in haar ogen naar buiten. Ze liep naar de refter. Waar ze haar neer zetten en in een luid gehuil los barste. Waarop de chef kwam kijken wat er scheelde. Brigitte zei de chef wat scheelt er. Ik kan er niet meer tegen zei Brigitte. De verdachte noemde Tineke een trut en dat ze niet beter verdiende. Brigit kreeg weer tranen in haar ogen en de chef kwam dichter zitten en probeerde Brigitte te troosten. Weet je wat zei de chef blijf jij hier maar even zitten ik ga verder het verhoor doen samen met Eric. Ok bedankt ze Brigitte tegen de chef. En de chef ging naar Eric die nog steeds in de verhoorkamer zat. De chef ging binnen. Bon meneer zei de chef nu gaan we gaan spelletjes meer spelen nu de waarheid. En hij klopte met zijn vuist op de tafel. Waarop Lionel verschoot. De chef vroeg aan Lionel wat is er nu juist gebeurt. Waarop Lionel begon te praten. Ik praat liever met mannen dan met vrouwen. En hij begon zijn verhaal. Wel het zit zo ik heb 6 kinderen en heb geen werk waardoor ik het niet breed heb. En ik kan me geen spullen permitteren zoals een ipad en nog andere duren spullen. Azo maar dat is nog altijd geen reden voor onze collega neer te schieten heb jij een vergunning voor dat wapen. Waarop Lionel zei nee. Waar heb je dan een wapen en onze collega neer geschoten. Die trut moest er aan zei hij ik ken die nog van vroeger op school ze heeft me voortdurend gepest. En nu zag ik mijn kans haar weer te pakken. En het is me gelukt ook zei Lionel. Waarop Eric hem kwaad maakte en hij nam Lionel mee terug naar de cellen en sloot hem op. Ik ga eerst even naar Brigitte kijken zei Eric tegen de chef. Ok zei de chef.
Wanneer willen jullie het vervolg. Zeg maar in reactie en like
JE LEEST
Alfa 210
FanfictionJuist afgestudeerd aan de politie school zoekt Tineke een job bij de politie. Met wie gaat ze samen werken, welke avonturen gaat ze mee maken met haar team en met haar collega/partner Veel plezier aan mijn eerste avontuur verhaal over de buurt polit...