Tut tut tut tut tut Tineke werd wakker door de klokradio het is 6uur. Oh ik heb juist zo leuk gedroomd, kon deze droom maar werkelijkheid worden pffff. Yes vandaag terug werken en terug samen met koen. Wat ben ik blij dat ik deze kans krijg. Ik stond op en ging me douchen en deed men uniform aan, deed wat make-up aan en ging naar beneden. Nam mijn gsm en belde naar het ziekenhuis want ik wou weten hoe het met mijn zus is. Hallo met Elena. Hey het is Tineke hier hoe gaat het met jou. Super goed de dokter is geweest en ik mag deze namiddag naar huis en ik heb geen hoofdpijn meer. Wow dat is goed nieuws zus zei Tineke. Ik zie je dan vanavond ik ga nu werken tot straks ik zal het door zeggen aan mama en papa dat ze jou komen halen vanavond. Nee ik heb het gevraagd aan Freek ik ga nu bij hem wonen zodat hij me kan helpen en het is een nieuwe stap in onze relatie. Wow dat is nog super nieuws hoop dat mama en papa dat ook zo gaan opnemen zei Tineke. Ik ga je moeten laten moet gaan werken. Ok tot later. Ik nam een tas koffie en een boterham met kaas en vertrok naar mijn werk dit keer met de auto. Op de dag van mijn sollicitatie wou ik een beeld geven van milieu vriendelijk te zijn maar eigenlijk ben ik wel bewust van het milieu maar geen pietje precies. Bij goed weer durf ik wel eens de fiets nemen. An gekomen op kantoor ging ik naar binnen goeie morgen patrick zei ik opgewekt. Goeiemorgen zei patrick hoe gaat het met je zus. Goed zei ik ze mag vandaag naar huis. Allee dat is goed nieuws. Veel succes met je 2 de werk dag. Ik ging door naar de kleedkamer waar ik mijn grief in mijn kastje deed en mijn kastje op slot deed. Dan ging ik mij een koffie halen en ging naar de vergaderruimte/refter. Goeiemorgen zei ik toen ik binnen kwam waar Brigitte en Floor aan het babbelen waren. Ze keken op en zeiden goeie morgen. Is koen er nog niet vroeg ik. Nee nog niet gezien. En Eric is even bij de chef. Oei keek ik bedrukt der zal toch niks zijn. Ik hoop van niet zei brigitte. Onder tussen was het al tijd en de chef kwam samen met Eric binnen. Mannekes vandaag word het een zware dag iedereen word op de zaak Pipo gezet. De zaak Pipo vroeg iedereen. Ja verduidelijkt de chef er is een bende actief dat in de ziekenhuizen gaat stelen van de patiënten. Koen is al een patiënt vandaar dat hij hier nu niet is. Maar mijn zus ligt nog in het az. Ze vermommen zich als ziekenhuis clown zo vallen ze niet op dus iedereen doet alsof ze familie zijn. Tineke en floor jullie zijn familie van je zus Elena. En Brigitte en Eric jullie zijn familie van koen. Als het bezoekuur voorbij is word Tineke ook een patiënt en kan ze samen met koen op de uitkijk staan undercover. Ok chef antwoordde iedereen. In de voormiddag iedereen papier werk en van 12 uur tot 13u30 heeft iedereen iets langer pauze als gewoonlijk. Pfff papier werk we begonnen er met lange tanden aan. Tineke begon weg te dromen. Koen ligt daar te luieren in het ziekenhuis hij moet geen papierwerk doen. Tineke, Tineke, Tineke euhm ja zei ze. De chef riep Tineke van uit zijn bureau. Jij mag nu al naar het ziekenhuis je zus gaan briefen. Zodat ze op de hoogte is. Ok ik ging le omkleden en reed naar het ziekenhuis.
Hey zus zei Tineke. Hoe is het? Jij bent hier zo vroeg. Wel dit heeft een reden heb je zin in beetje actie. Ohh ja zeker antwoordde ze. Vertel? Wel begon Tineke er word gestolen van patiënten die opgenomen zijn in het ziekenhuis. De daders vermommen zich als ziekenhuisclown's en komen zo bij de patiënten op bezoek en als het bezoekuur voorbij is gaan ze op pad. En stelen ze wat ze gevonden hebben overdag sommige mensen hebben een laptop of ipad mee en gsm en ouder mensen hebben heel veel geld mee naar het ziekenhuis. Ok zei Elena ik begrijp het wat moet ik dan doen. Jij, jij moet gewoon patiënt zijn mijn collega koen die is hier naast op de kamer ook patiënt. En vanavond ben ik ook patiënt in jouw plaats want jij mag naar huis. Ik ga even naar mijn collega kijken hiernaast.
Goeiemorgen koen riep ik bij het binnen komen. Hey tineke wat doe jij hier. Wel ik moest mijn zus komen bezoeken(briefen) zei ze op haar geheimzinnigst. Ah zo. Koen lag op een 1 persoons kamer en Tineke deed de deur toe ik moest jou komen briefen van de chef zei Tineke. Begrijp je het ongeveer dus straks komt Brigitte en Eric op familie bezoek en ik met Floor ben bij mij zus hiernaast. Ok antwoordde koen ik snap het volledig en wat daarna vroeg hij aan Tineke. Wel zei ze mijn zus mag straks naar huis na het bezoekuur en dan neem ik haar plaats in dan ben ik ook patiënt en als het bezoekuur ten einde is gaan wij samen op patrouille in het ziekenhuis. Eigenlijk best wel tof zo samen op patrouille in het ziekenhuis als iedereen slaapt. Het ziekenhuis en de bewaking van het ziekenhuis zijn op de hoogte. Koen begon te dagdromen, wow ik mag '' de nacht '' doorbrengen met de mooiste collega die ik heb gehad ik denk dat ik stiekem verliefd aan het worden ben. Hoe ga ik haar dat duidelijk maken maar ik durf niet. Klop klop de verpleegster was er met mijn middag eten. Het was tomaten soep, kip met curry met ananas en rijst en als dessert een banaan. Het eten is lekker behalve die banaan die lust ik niet zal die bewaren voor het bezoek deze namiddag. Nu nog even tv kijken en wat ontspannen. Tot de verpleegster binnen komt en die heeft infuus materiaal bij haar. Koen raakt lichtjes in paniek. Ow ow ow dat gaat niet ik wil geen infuus. Maar meneer zei de verpleegster ik ga die niet prikken bij u met een naald ik ga deze gewoon bij u op kleven zodat het allemaal echt lijkt dat u bent op genomen. Zodra u op onderzoek gaat kunt u de klever los maken en de infuus losmaken. Ik ben namelijk op de hoogte van uw operatie en ik ben hier tot 22uur. Dus als er iets is drukt u maar op het belletje. Ok bedankte koen de verpleegster en de verpleegster ging verder met haar ronde. Tot de '' familie'' Eric en Brigitte op bezoek komen en bij Elena Tineke en Floor.
Dit is deel 4 vergeet niet op''like'' te klikken
veel plezier
JE LEEST
Alfa 210
FanfictionJuist afgestudeerd aan de politie school zoekt Tineke een job bij de politie. Met wie gaat ze samen werken, welke avonturen gaat ze mee maken met haar team en met haar collega/partner Veel plezier aan mijn eerste avontuur verhaal over de buurt polit...