Poser teşhisi ve tanım

326 20 16
                                    

Poser,genellikle metal müzik ağırlıklı kullanılan bir terimdir.

Çok tutulan veya popüler,geniş bir ilgi kitlesine sahip olan rock,punk,metal gruplarından 'hit' şarkıları araştırarak,grubu çok sevdiklerini iddia ederler.

Bu tip tatlı su fan'larına poser denir.

İsteyen ekşi'den ya da diğer sözlüklerden de araştırabilir.

Karşılaşılabilecek,olası durumlar:

1) Nirvana. Kurt Cobain diye birini reddedip-bilmiyorlar da diyebiliriz- Nirvana'nın bir insan olduğunu ve intihar ettiğini iddia ederler. Nirvana'nın en sevdikler şarkısı tahmin edebileceğiniz üzere Smells Like Teen Spirit'tir. Sizinle sözlükte veya başka medya ağlarında tartışmaya girmek adeta bir hobidir,dikkat edin. Çok ezince ağlarlar. Ağlatın.

2) Gotik olmayı metalciliğe bağlarlar,ki genelde bağlanır bu da. Koluna bacağına her anarşi çizen,saçlarını boyatıp dövme yapan arkadaşlar,bunları yaptınız diye metalci olmuyorsunuz :D

3) Metal,punk ve rock bir yaşam tarzıdır. Sırf bunları dinleyen insanlarla arkadaşlık kurmak için onlara yaranmaya çalışmayın,zaten sizle arkadas olmak isterlerse bunu belli ederler. Kendinizi küçük düşürmeyin,düşürtmeyin.
Metallica'da Nothing Else Matters,Nirvana'da Smells Like Teen Spirit. Üzüyorsun pıtırcık.

Öneri:

Ufak bir test uygulayarak dinlediklerini iddia ettikleri gruplar hakkında soru sorabilirsiniz.

Bu testin sonunda %25in üstünde poserlık seviyesi ölçülürse şu tepkiyi gözlemleyebilirsiniz:

"Ben sana fan olduğumu söylemedim ki yeaa."

Bu tatlı su fanları imha edilmelidir.

A/N:

Gelecek bölümde DC ve Marvel şirketlerini ele alacağım.

İcon'unu batman yapan arkadaşların hemen beni bloke etmesini rica edeceğim,dayanamıyorum.

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin