tumblr girls we're unforgettable

129 7 7
                                    

Esselam :)
Şimdi bildiğiniz üzere bir akım var,özellikle liselerde.
Siyah lastiklerden kolye,sarı bot,arka cepte samsung veya iphone,siyah postallar,baskılı,alkolü,uyuşturucuyu destekleyen, siyasal mesajlar içeren tişörtler.
Nedense okuldaki en çok arkadaşı olan kızlar bunlar olmalarına rağmen gel gör ki çok yalnızım naraları atarlar.
Vatsap durumları depresif,aşk sözleridir.
Kız sanki 9 veya 10a gidiyor değil üni.bitmiş evlenme çağına gelmiş gibi.
O derece bir olgunluk,o derece bir sükunet...
Dalga geçiyorum tabi.
Koridorlarda anırırlar,birbirlerinin sırtına çıkıp okulu tavaf(? Tavaf,kâbe'ye mahsustur.) ederler.
En güzel grupları dinlerler,aktif olarak tumblr,wattpad,snapchat,instagram,facebook,twitter gibi uygulamaları kullanırlar.
Candy camera,retrica,b612 da kullanırlardı,piyasada o uygulamalar pek yok şimdi.

Tamam patron ben seni anladım:
Mutlu olmak için bir sebebin yok.
İntihar etmeyi planlıyorsun.
Çok yalnızsın,hayatın tam bir facia.
Bok gibi paran var,bastırıyorsun iphone cepte,kafelerde sürtüyorsun ama ailen senle ilgilenmiyor. Hey,diyorsun. Gerçek sevgi bu diil.
Çok fazla tişörtün var,evet. Hepsinde tokyo,paris,new york,london yazıyor ve heineken,jack daniels tişörtleri.
Affedersin üstad,buraya bir parantez açmak istiyorum. Kime sorsam heineken'in alman bira markası olduğunu söylüyor. Heineken'in menşeisi Almanya değil,Hollanda'dır.
Ve haynekin diye telaffuz edilir.
Hiçbirinin doğru düzgün sevgilisi olmamıştır ama nedense  iki ayda bir-ki bu süreç onlar için oldukça uzun,daha az da olabilir- konuştukları bir erkek olur.

Sanal arkadaşlığı saçma bulurlar. Müzik zevkleri tam bir çöptür. Dalga geçtikleri şarkıların playlistlerinde olması da ayrı bir ironi tabi. Kulağına ne hoş gelirse dinler amma ve lakin,bunların metalci olan tipleri daha fazladır. Metallica,Megadeth,Iron Maiden gibi kült,herkesçe bilinen ve sevilen grupların yanı sıra son zamanlarda yeniden gündeme oturmuş Mcr,Green Day,Bvb,Panic! At The Disco,Fall Out Boy gibi gruplar da bu poser kızlarımızın oyuncağı olmuş zavallı gruplardır.
Onları bildiklerinden bile şüpheliyim ama neyse,devam edelim.

Bol efektli vatsap profil fotoğrafı,snap'te köpek filtresi ya da o saat filtrelerinden.

Amınakoyayım anladık 04.55'e kadar uyumuyorsun,iyi bok yiyorsun ama bunu neden snap'e atıyosun ki?

Hepsinin ailesiyle sorunları vardır.
Ulan hatırlıyorum,kız küloda benzeyen bir şortla-hem desen hem de boy- çarşılarda fink atıyordu babası kızdı diye intihar etme çabalarına girdi,çok karışıyor falan filan.

E madem laf yemek istemiyorsun,giyme o zaman.

Sana el kadar kısacık şortu giy diye direten mi var?

Şimdi bu iş,Özgecan'a,Cansel'e kadar gider,ne biçim birisin aq,sana ne istediğimi giyerim ama bana tecavüz edemezsin olaylarına gidecek,oralara hiç girmiyorum.

Benim olayım kadının şort giymesinde değil,kısa şort giyip babasından azar işittiği halde babasını vatsaptaki diğer arkadaşlarına kötülemesidir.

Kızım kusura bakma, o arkadaşların seni bir haftaya sattığında,sevgilin senden ayrıldığında anana babana ağlarsın ama.

Sizin için en uygun kelimeler;
Nankör
Poser
Gerizekalı'dır.

Aptal aşağılayıcı bir kelime,mümkünse kullanmamaya dikkat edelim.

Ayrıca bu bölümde kendim hakkında bilgiler vermek istedim,doğru mu yanlış mı bilemicem ama böyle bir karara vardım. Birkaç bölüm sonra kitabın sonuna geliyoruz,beni biraz tanıyın istedim.

İsmim Naz,yaşım 16,İzmir'de yaşıyorum.

Fight Club,Jackass,True Detective,Mentalist ve Game of  Thrones hayranlığımın yanı sıra Hollywood Undead, Fall Out Boy ve Green Day'e de çok koyu bir hayranlık duymaktayım.

Burası amatör insanların amatörce yazılar yazdığı ve asla gelişemeyeceklerini bildiğim bir platform.

O zaman,neden buradayım?

Çevremde bana benzeyen tek biri bile yok,bu nedenle buradayım işte.

Orada kimse beni dinlemek istemez,ben yine konuşurum ama kulaklarını tıkarlar. Amenna.
Bunun sebebi,gerçeklerden kaçmaları,korkak olmaları.

Umursamadıklarını söylerler ama size en az bir hafta trip atarlar.

Etrafımda poser ve korkak insanlardan çok fazla var.

Herkeste bir Batman V Superman,Star Wars tişörtleri.

Sanki onlar on yıllardır hayatımızda değilmiş gibi yapmaları da bir tuhaf.

Bir de filmden sonra Deadpool hayranlığı başladı herkeste,filmi adam gibi izleyen kişi deadpool'un ölü havuzu değil ölümüne bahis olduğunu zaten bilir.

Daldan dala atlıyorum,affınıza sığınayım.
Gerilim,polisiye ve yeraltı edebiyatı okurum.
En sevdiğim kitaplar şöyle sıralanabilir:

DC Ultimate Character Guide

Diriliş(Tess Gerritsen)

Kralların Çarpışması kısım II

Korku Katedrali

Yanan Köprü

Dövüş Kulübü

Ölüm Pornosu

Tıkanma

Anlat Bakalım

Gösteri Peygamberi

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin