fight club

99 5 1
                                    

Kanka,ilk kural "You do not talk about Fight Club."

Yani dövüş kulübü hakkında konuşmak yasaktır.

Yani izlediğin filmi anlatırken dikkatli ol bence,kulübün ilk kuralını çiğniyorsun şu an.

Ben de çiğniyorum ama Tyler benim sevgilim-harbiden öyle ehuehue- bu yüzden bana kızmıyor.

Önce belirteyim hemen,Fight Club 1999 yapımı bir filmdir. En iyi 50 film listesinde de yer alır,ama Fight Club bir kitaptan uyarlanmıştır.

Kitap,yazarın ilk romanıdır. Chuck Palahniuk bu kitabı 1996 yılında yazmıştır ama bu kitabın geçmişi daha eskiye dayanır. Daha önce Project Mayhem ismiyle yayımlanması denenmiş ve içeriğinden dolayı kitap kaldırılmıştır.
Chuck abimiz 3 yıl oturup kitabı düzenlemiş,ismini de Fight Club koymuş,1996'dan beri hayatımızda olan Tyler da böyle doğmuş ehehe.

Kapak ve profil fotoğrafını Tyler Durden yapan geri zekalım,sana birkaç sorum var,hazır mısın bebeğim?

1) Tyler'ın tipi nasıl sence?

2) Filmdeki veya kitaptaki asıl konuyu özümsedin mi?

3) Tyler Durden kim?

4) Anlatıcı'nın adı ne?

5) Filmin sonunda kim ölüyor?

Bak bebeğim,bu soruları cevaplayamadığın takdirde en ağır poser sensin*alkış emojisi*

Fight Club,efsane dövüş sahneleri veya Helena Bonham Carter,Edward Norton ve Brad Pitt'in performansı nedeniyle kült bi' film değil baştan anlaşalım.

Spoiler vermiycem izlemek isteyenler falan olabilir,sonra gelip buraya yazıcaklar

-zaten kodumun aptalı bu saate dek izlemediysen şimdi de izleme,sıkma benim canımı vurmayım iki tane-

"Tyleeer çok kaslı,umursamaz,nasıl da sikiyor karıyı uff,orgazm sahnelerine bak!"

Bende onlara götümle bile gülmicem.

Şimdi şöyle,Tyler benim sevgilim dedim,ama Tyler Durden sevgilim demedim.

Benim Tyler'ımın da bir dövüş kulübü var,bu nedenle kendine Tyler diyor,diyoruz.

Bu çok da önemli bir şey değil ama beni o aptallarla karıştırmayın istedim,hani olur ya sevdikleri grup veya aktörlere yaparlar ergen kızlarımız,çok sık:

"Zayn benim!"
"BJ benim yaaa aşkım"
"Gerard 😍"
Gibisinden mal mal fan tepkileri,siz de bilirsiniz bunları.

Bir gün arkadaşlarımla otururken muhabbet,arkadaşımın hoşlandığı çocuğun face'teki kapak fotoğrafına kaydı.

Kapak fotoğrafında Tyler'ın oldukça başarılı bir çizimi vardı,çizenin eline sağlık,güzel çizmiş.

Daha sonra Fight Club'tan bahsetmeye başladık,ben sordum

"İzleyen var mı?"

Tabii ki benim aptal arkadaşlarımdan ne beklenir,"duydum ama izlemedim."

Bende klasik cevabımı verdim, "aha anladım."

Sonra o üç arkadaşım konusunu sormuştu,o kızlardan biri de aynı zamanda "Star Wars izliycem" diyen arkadaş.

Böyle tiplerle takılmak zorundayım,bana benzeyen insanlarla sıkça tartışırız.

Bazen okula gittiğimde beni sınamaya çalışan koyunlar oluyor,ahaha aq geri zekalısı seni diyorum çoğunlukla.

Bugün başıma geldi aynısı(22 Şubat 2016,14.33)

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin