Bugünün konusu,The Force Awakens'ten sonra ortaya çıkan,kibarca newborn,ama doğrusunu söylemek gerekirse poserlar.
Daha önce Star Wars'tan bahsetmiş,ancak üstünde durmamıştım.Bu bölümün yazıldığı tarih,20 Ocak 2016 ve bugün itibariyle de Rogue One'a 331 gün kaldı!
Star Wars,yaklaşık kırk yıldır hayatta ve dünyayı kasıp kavuruyor.
Öyle kişiler var ki çevremde, sırf yeni filmi izlemek için 6 filmi bir gecede izlemeye çalışan mı ararsın,Darth Vader tişörtü satın alıp delice Star Wars nidaları atan mı yoksa vatsap profilini Anakin'le Obi-Wan'ın diyalogu yapan mı...
(Anakin: I hate you!
Obi-Wan: You were my brother Anakin,I loved you.)Anladık,paranız çok fazla,Kylo Ren'ın ışık efektli kılıcını falan alabiliyorsunuz.
Biz almıyoruz,belki indirime girdiğinde alırız.
En çok canımı sıkan da 180 lirayı poserların basıp alması
Darth Vader'ı bilip BİM'i yağmalayan arkadaşlarım da var.
He bu arada o BİM'deki her şeyi yağmalayan amınakodumun aptalları,çok biliyorsunuz sanki de...Ben gittiğimde hiçbir şey kalmamıştı,Star Wars için özel yapılmış karton raf da dışarıya konulmuştu.
Hemen eğilip 1-2 selfie çektim.19 Aralık 2015 cumartesi günü bir alışveriş merkezinde öğlen seansına bilet aldım.
Ana baba günüydü,herkes Darth Vader şapkaları,Star Wars tişörtleriyle gelmişti.
Ben böyle bir şey olsa ne yaparım diye düşünmüştüm ama bir saatte gökten Star Wars tişörtü yağmayacağı için Baratheon tişörtümle gittim bende.Filmin efektleri ve grafikleri beklentimin çok üstündeydi; ama filmin konusu için aynı şeyi söyleyemem.
Oyuncu seçimi biraz özensizdi sanki,Kylo Ren'den bahsediyorum arkadaşlar.
Yeni gelen karakterler iyi,droit da tatlıydı.
R2-D2,C3PO ve BB-8'i yan yana görmek o kadar hoş bir duyguydu ki tarif edemiyorum.
Finn ve Rey ikilisi birbirini dengelemiş,herkesin aksine ikisinin de baskın değil çekinik olduğunu düşünüyorum.
Rey karakterini sevdim,ama Rey kim?
Muhtemelen Kylo Ren'in kuzeni,ama Star Wars evreni bu,ne olacağı belli olmuyor.
Finn... O bir Stormtrooper. Maskesine sürülen kan onu ürküttü,duyguları yeniden doğdu sanki. O titreyişi,düzensiz soluk alıp verişi... Asla unutamayacağım sahnelerdendi.
"İsmin ne?"
"FN2187"
"Bende Poe. Poe Dameron. Baksana FN- Ah,sana Finn diyeceğim.""Finn mi? Bunu sevdim!"
(Tam hatırlamıyorum ama böyle bir şeydi galiba)
Poe Dameron...Sanırım ilk kez bir film karakterine bu kadar sempati duydum.
Her şeyden önce Poe da Direniş'ten,İlk Düzen karşıtı. Ve Luke Skywalker'ın gizli yerini canı pahasına söylemiyor. O bir hain değil,çok cesur aynı zamanda dost canlısı."Poe Dameron benim arkadaşımdı. Aynı araçtaydık. Ben kurtuldum. Ama Poe başaramadı."
Sanırım bir filmdeki en güzel ihanete sahne oldu The Force Awakens.
Film,yeni üçleme iyi hoş da...
Bu poserlar ne olacak bilmiyorum.
Herkeste bir Star Wars,Jedi-Sith,Anakin,Luke hayranlığı var.
Star Wars gibi bir efsanenin şimdiki hayranlarını görünce kimin içi acımaz?
Lütfen,uyarıyorum
Batman'e yaptığınız şeyi Star Wars'a yapmayın.Evet,tek kişiyim şu an sesini duyurmak için çabalayan,ama eminim ki yalnız değilim.
Efsanevi bir replikle bitirmek istiyorum;
"Luke,I am your father."
NOT: Ufak bir bilgilendirme yalnızca,BB-8 droit'u Teknosa ve bazı teknoloji mağazalarında bulunuyor. Bildiğim kadarıyla hareket edebiliyor ve fiyatı 699 TL
Yap bize bi indirim teknosa :))
Ayrıca Darth Vader ses değiştirici maske ve Kylo Ren maskesiyle Kylo Ren kılıcını uygun bir fiyata bulan arkadaşlar,bana ulaşabilirler mi?#TheForceAwakened
Güç sizinle olsun ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSER
Non-FictionTarafsiz ve gayet net,korkusuz elestiri. Batman'den tutun Game of Thrones'a kadar bircok konu basligi altinda tatli su fanlarinin profesyonel analizi. Poserları imha etme yontemleri. A/N: Sorulariniz olursa mesaj atin lutfen,yorumlarda polemige girm...