son bölüm ;)

60 4 1
                                    

Selam panpa,yine ben xd

DİKKAT DİKKAT
BU,KİTABIN AŞIRI DERECEDE CİDDİ OLDUĞU TEK BÖLÜMDÜR.
OKUMADAN ÖNCE 2 KEZ DÜŞÜNMENİZ RİCA OLUNUR.

ETENŞIN PLİZ.

Bu kitabı yaklaşık 2 yıldır falan yazıyorum her bölümün arasında da baya bi tarih farkı var,ben bu kitabı götüremiyorum çünkü eskiden insanları çok umursardım onlarla dalga geçicek malzeme bulur makaranın dibine vururdum anlayacağınız bende sıradan bir ergen tiplemesiydim. Sonra kankam Sena ile bu ergenlik mevzusunu konuştuk falan baktık bööle olmuyo,dedik biz de insanları takmayalım.

Yani ben insanların her hareketinden alay edilecek bir şey bulur dalgamı geçerdim çok eğlenirdim falan
"Şu şunu yaptı" demek bana aşırı zevk verirdi,sonra gelip bunları buraya yazınca götüm nirvanaya ulaşıyo tabi ;D

Ama ben bunları takmasam da bu poser,ergen insanlar her yerde karşımıza çıkabiliyor ben sadece birçok insanın dillendirmek istediği ya da muzdarip olduğu konuları burada yazdım,çoğu kişi hak verdi bana,şu herif bööle bööle yapıyo filan konuştuk.

Hoşuma da gitti,aynı dertler benim başımdaydı,sesimi duyurabildiysem sorun yok. Oy veya yorum bana fark etmez amma ve lakin,bu kitabı bazı poser furyasının okuduğunu da biliyorum,oy vermeyen piçler onlar.

Gerçek bir hayran iseniz,ya da takıntılı aşık,holigan falan,ne derseniz deyin,eğer bir poser değilseniz söylediklerime hak vermeniz lazım. Zamanında bu kitabı yanlış anlayan ve uzunca bir eleştiri yazan bi kız vardı,yıldızlamazdı bölümleri de,neyse,ona buradan selam söylemek istiyorum.

Komiktin sevgi pıtırcığım,senin de makaranı çok yapmıştım :)

Bana hak veren insanlar yorum da attı,oy da verdi,kendi hayatlarından bir şeyle illaki bağdaştırdılar.
ben çevremden ve kendimden gördüğüm şeyleri paylaştım,snapchat'teki köpek filtreleri falan daha çok şey var ama inanın kitap gitmiyor ben götüremiyorum.

Her şey için tenk yu,sizi seviyorun.

Allaha emanet,göte mukayet olun.

Naz kaçar ;)

özel not;

Bu zamana kadar oy verin yorum falan istemedim ama ufak bir ricam var.

9dan beri benle uğraşan insanlar bu sene mezun oluyor,bende dedim ki,adamlar yıllardır benle uğraşıyor artık yeter,cezalarını çekmeleri lazım.

Bu yüzden instagramda fake bir hesap açtım,isteyen takip edebilir,özelden kullanıcı adını veririm. Burada sansürleyip paylaşıcam zaten konuşmaları,takipçi fazla olsun ki şüphe çekmesin dimi ama? :d

ÖZEL NOT 2;

Daha buralarda olmayacağımı söylemek istedim,olur da bir gün gelirsem bokunu çıkarmadan devam ederim kitaba,ama fazla umut etmeyin(zaten etmezsiniz ama)

POSERLARLA SAVAŞIN GENÇLER ONLARI ÖLDÜRÜN,AĞLATIN.

*alkışlar eşliğinde kürsüden inmiş,yerine geçecekken ayağı takılır*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin