Çakma Kitap Kurtları

165 11 6
                                    

Multimedia: Benim en sevdiğim kitaplar. Elbette bunlardan çok var,ama bunları seçtim ;D

Hey!
Kimsenin zevkine laf yapmak istemem,goygoycu değilim.
Amma ve lakin beni ciddi anlamda rahatsız eden bir konu daha var.

Çakma kitap kurtları,başlıktan da anlayacağınız üzere.

Çakma kitap kurtlarından kastım,popüler,bilindik ve bestseller olmuş en fazla otuz kitabı okumuş insanlar. Yani müzikteki poser'ın,edebiyat dünyasındaki ismi,alternatifi tahminimce çakma kitap kurtlarıdır.

Açlık Oyunları,Uyumsuz,Ölümcül Oyuncaklar,Labirent türündeki distopik veya her ne diyorsanız türdeki kitaplardan sonra bu çakma kitap kurtlarının şu kitaplara da ilgisi-sahte- olduğu gözlemlenilmiştir.

Uçurtma Avcısı

Ve Dağlar Yankılandı

Böğürtlen Kışı

Soğuk Kahve-m harfi var mıydı-

Bukre-miydi-

Bu tip kitaplar işte.

Uçurtma Avcısı'nı okudum,Açlık Oyunları'nı da.

Dediğim gibi kimsenin zevkine laf etmiyorum. Zaten böyle bir amacım olsaydı reel hesabımı riske atmazdım.

Şöyle ki,instagram hesabım var ve fazla kullanan biri değilim.

Geçen sene modaydı,ben de açmış ve bir elin parmaklarını geçmeyen sınıf arkadaşlarımı ve birkaç ünlünün hesaplarını takip etmiştim.

Bu takip ettiğim sınıf arkadaşlarım,aldıkları/okudukları her kitabı paylaşmaya başladılar.

Tumblrımsı bir havayla tabi...

Kahveler,çaylar,Starbucks bardakları....

NEYSE İYİ GÜNLER

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin