deadpool

75 6 0
                                    


Selam panpa. Hadi devam edelim.

Daha önce yazdığım 10 bölüm,poserlara ve diğer insanlara kustuğum nefretim ile ilgiliydi,bazı yanlış bilinen şeyleri düzelttim. Gelip bana "egoya bak" diye mesaj atan kımıl zararlıları var,önce onlara cevap vereyim:

bak sığırcık,"ego"m var ise bu bir şey bildiğimden kaynaklıdır. Bence sorun yok?

Deadpool'dan bahsedeyim biraz,2016 benim iple çektiğim bir yıl idi,Deadpool,Suicide Squad Batman V Superman'in vizyona gireceği yıldan bahsediyoruz.

Deadpool geçtiğimiz hafta vizyona girdi,ilk gün olmasa bile ikinci gün gidip izledim. 15 yaş altıysanız velinizle bile gitmeyin,açık sahneler var. Sonra izlemek isteseniz de anne/babanız sizin tepkilerinize bakar,siz de gözünüzü kapatırsınız,anne ve babanız sizi dürttüğünde gözlerinizi açıp filme devam edersiniz.

Şimdi etrafta Francis,Deadpool aşkım diye dolanan malların yanı sıra Ed ve Ryan'a sarkanlar da var. Filme gelmeden önce "Aaa Ajax,deterjan markası? Hollanda takımı?"diyecek insanlar Francis için ölüyor şimdi be.

Açıkçası Ed'in ve Francis'in sıkı fanı olmama rağmen sinema salonunda arkamdaki kızlardan daha az tepki verdiğime yemin edebilirim.

Kanka,zaten filmi biliyorsun. Ne romantik komedi,ne de aşk filmi. Korku filmi de değil,filmden beklentin ne anlamadım.

Oraya Ryan Reynolds veya Ed Skrein izlemeye gitmiyoruz-reel Deadpool fans-

Olum,"Deadpool çok tatlıydı yaa." diyen kızları öldüresim var. Bakınız size bir fan bir poser tanıtıcam

a) olm deadpool çok tatlı çok seviyorum en büyük fan benim! 5 senedir ona hayran ve aşığım,o benim!

b) hayatımda izlediğim en güzel film,hemen gidip arka planımı deadpool yapıcam,annemlere söyleyeyim de basalım parayı tişört alalım,face,vatsap profilimde deadpool,durumum da ÖLÜM HAVUZU <3


Bebeğim,anlamadıysan söyleyeyim a seçeneğindeki geri zekalı fanlardan biri idi,b seçeneğindekiyse bir poser.

Bak aşkım,deadpool herkes seviyor,neden bana takılıyosun yeaa diyen kodumun aptallarını sen de tanırsın.

Ben burda belirli bir kişiye laf mı atıyorum,yoo,ne takip ettiklerim çok fazla,ne de kitabını okuduğum insanlar. Takip ettiklerim poser insanlar değiller zaten. Buradan birine laf atmamın imkanı yok.

Yorumlarda "ben izlemiyorum," filan yazanlar var. Ben sana izleyip izlemediğini sormuyorum xd

Neyse konudan saptık.

Sıkıldım daha fazla yazamıcam cya

POSERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin