nog een nieuwe cullen p.o.v. Tyler

116 5 2
                                    

Deze vraag zag ik niet aankomen. Ik... Ik weet het nog niet. Ik heb geen familie waar ik bij kan en ik ben een magisch wezen net zoals zij. Zij zouden me kunnen helpen met bloed drinken. Ja ik zou graag bij jullie familie willen, als iedereen het wilt? Ja dat hebben we al besproken. Okè dan alleen nog mijn spullen verhuizen. Ja dat gaan emmet en Jasper regelen. Echt waar ik doe het best zelf wel...nee wij doen het voor je, zei Jasper vast besloten. Ik wilde er nog tegen ingaan maar aan Jaspers gezicht te zien duld hij geen tegenspraak. Ze rende op vampspeed weg. Hoe komen ze binnen? Via het raam, Tyler. O. Weten ze de weg al? Ja Alice had je al een tijdje in de gaten gehouden. Oja, antwoordde ik. We hebben 2 logeerkamers, je mag er èèn kiezen die van jou word, kies maar uit. Je kan kiezen uit de kamer met een bruine deur of degene met de zwarte strepen. Ik rende naar boven. De kamer met de bruine deur was van binnen niet erg groot en niet klein, een beetje gemiddeld qua groote. De kamer was groen geverfd met 1 groot raam met oude, grijze gordijnen. De andere kamer was groter en had een badkamer en 4 kleinere ramen. Ik koos deze. Ik ging naar beneden en vertelde het aan esme en die aan jasper en emmet. Terwijl zij mzijn kamer inrichtte ging ik samen met helena naar een weiland waar Edward en bella ook veel heen gingen de laatste tijd. We liepen 30 minuten. Ik zag door de bomen al een openplek aankomen. Kom dit moet je zien Tyler! Riep ze opgewonden terwijl zij ernaar toe rende. Het is wel aardig, zei ik met een blik op het perfect ronde groene weiland. Hoezo? Zei ze duidelijk gekwetst. Nou als jij er zo bij staat verbleekt alles vergeleken met jouw schoonheid. Ze glimlachtte een stralende glimlacht naar me. Helena? Ja? Wil jij mijn mate zijn? Ze haalde een hand door haar rooie krullen als teken dat ze nadacht. Ja natuurlijk. En zo begon mijn leven als cullen.

mijn twilight verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu