verdwenen p.o.v. Tyler

52 4 0
                                    

We kwamen aan bij een hotel. Het hotel was groot en erg duur. We huurden 1 kamer bij de balie. We bleven hier 5 dagen en dan kwam Edward ons halen. Hij kwam vooral voor bella, zij miste hem héél erg. Bella sliep de helft van de tijd dat we hier waren. Bella kwam net uit bed en ging zich douchen. Alice zette ondertussen koffie voor bella. Ik ging samen met helena op de bank zitten. We hielden elkaars hand vast. Bella was klaar met douchen en liep de douche uit met een handdoek om haar middel geknoopt. Ze liep naar haar slaapkamer. Alice kwam naar de tafel gelopen met de koffie. Ik kuste helena op haar wang. Zij glimlachte naar me. Plots hoorde wij een gerinkel van glasscherven. Ik keek om en zag dat de koffie overal op de grond lag met de glasscherven eromheen. Alice keek glazig naar ons. Jasper stond opeens naast haar en bracht haar naar de bank. Ik had de koffie beker makkelijk kunnen vangen, alleen had ik gedacht dat iemand anders hem had gevangen. Alice teken wat je Ziet, Beval Jasper. Jasper legde op de tafel een wit a4tje met een potlood. Ze pakte het potlood en ging als een razende tekeer met tekenen. Het ging zo snel het leek wel bijna een versneld filmpje. Bella kwam haar kamer uit en had zich omgekleed. Hé dat is mijn balletschool van vroeger! Zei Ze terwijl ze wees naar de tekening. Jasper keek op naar haar. Ken je deze plek? Ja. Die is in Florida bij mijn moeder in de buurt. Hm, mompelde Jasper. Maar wat betekent het? Vroeg helena. Dat weten we dus niet. Toen ging er een telefoon. Die is van mij laat maar, riep bella tegen ons. Ze pakte de telefoon uit haar op haar bed. Hallo? Ze bleef stil. Mam, rustig alles komt goed. Ik...ze bleef lang stil. Héél lang. Bella? Vroeg ik. Ze hief haar hand op om me de mond te snoeren. Ze knikte. Ja, mam ik zit in een hotel marsen genaamd net buiten forks. Ja, mam, oké, aha. Zo ging het een hele tijd door. Tot Jasper naar haar keek met ogen als spleetjes. Bella waarom ben je zo bang? Ze liep naar haar kamer met een vinger in haar oor. Ze deed de deur achter haar dicht. Ik vertrouw dit voor geen meter, zei helena. Ja mam ik hou van je, dag. Ze hing op en kwam de woonkamer weer in. Wie was dat, bella? Vroeg ik. Duh mijn moeder, ze was ongerust, ze snauwde het. Er klopte iets niet er klonk paniek door in haar stem. Waarom veranderde je stemming dan opeens in angst? Vroeg Jasper dit keer. O dat uhm... Ze ging liegen dat wist ik nu al. Ze is s'werelds slechtste leugenaar. Dat kot omdat ik bang werd dat mijn moeder mij ging opzoeken. Jaja, zei Alice. We hielden er over op. De rest van de laatste 2 dagen hadden we het er niet meer over. Het was vandaag de dag we gingen naar Edward via het vliegtuig zodat hij ons daar kon ophalen. Helena ging haar halen want onze taxi was er. Ze is weg! Riep helena.

mijn twilight verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu