het einde

75 3 0
                                    

We kwamen aan bij de grote glazen deuren van de balletschool. Schiet op Edward is al binnen! Na Jasper dat zei rende hij naar binnen met Alice en Carisle op zijn hielen. Kom Tyler waar wacht je nou op! Helena ik weet dat we te laat zijn. H-hoe bedoel je? Het is te laat voor bella. Is ze dood? Ik knikte. Ze leek bedroefd, maar ze kende toch nauwelijks? Esme ga maar vast wij komen zo. Ze knikte en rende de anderen achterna. Hoe weet je dat, Tyler? Ik leer continu nieuwe gaves, en mijn nieuwste is de toekomst zien zoals Alice. O. Ze klonk nog steeds verdrietig. Net zoals ik dit ook zo zie aankomen. Ik liep baar haar toe en trok haar tegen me aan en kuste haar. Niet zomaar een klein kusje. De kus. Ik streelde door haar rode haar. Ik stopte en verwachten dat ze verbaasd zou kijken. Maar ze verraste me. Ze keek helemaal opgewekt en vrolijk en als ik het goed zag gevleid? Kom, ze trok me mee met nog steeds een glimlach van oor tot oor mee naar binnen. Het was bijna overal van glas. Behalve de spiegels aan de muren. Bella lag op de grond met Edward en de rest naast haar. Ik zag james slap op de grond liggen. Ik liep langzaam naar bella toe. Ze lag te spartelen op de grond. Het komt goed bella ssh...maar bella leek hem niet te horen ze schreeuwde er dwars door heen van de pijn. Toen besefte ik dat ik het fout zag in de toekomst. Ze was niet dood ze veranderde in een vampier.

Edward en bella leefde voor eeuwig en gelukkig? Of niet? Lees het volgende verhaal mijn twilight story 2.

mijn twilight verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu