Gozlerim yavasca aralandiginda alexander basucumda gozleri simsiyahti belliki hic avlanmamisti . onun gozlerine baktigimda ~~ısınmaya basladim alexander babasi yanima gelip diger elimi tutu.
Kizim 1 haftadir bayginsin acin falan varmi.
Yok anlaminda kafami saladim gozlerime sefkatle bakti .
Aslinda size söylemem gereken bir sey var ben uyudugum sure zarfinda vampirlerin atasi ariala birlikteydim bu donusumu atlatmamda bana cok yardim etti.
Alexander babasi donmus kalmisti odadaki herkez sasirmisti aslında
Nasil olur bu zamana kadar kimse ariayi görmedi
Goremez imkansızdıIc sesim bana .bende imkansiz hic birsey degil diye fısıldadı
Peki ne oldu kizim ne konustunuz sana guclerin hakinda birsey soyledimi ne yapmamiz gerektigini.
Evet anlaminda basimi sağladım arianin sozleri beynimde dondu bende herseyi anlatim butun olanlarin tek alexanderla olan kan sunma olayini anlatmadim cunku daha kendim bile anlamamistim.
Catherina boynuma atladi biliyordum herzaman yanindayim seni kardesim yerine çoktan koymustum zaten bende sıkıca sarildim .
Hadi uykucu kalkta ustune değişelim korkunc gorunuyorsun valla
Catherinaya gozlerimi devirdim .
Kalkmama yardım etti herkez odadan cikmaya basladi
Alexander babasi kizim güçlerine kavustun ama onlari ortaya cikarmamiz biraz dinlen sonra alexander ve diğerlerinle birlikte savaş guclerin ve yeteneklerini gelistirmeye calisalim savas cok yakinda hepinizin bildigi gibi .herkez odadan cikinca alexander ra son bir bakis attim ve yanima gelip sen dusa gir ben asagidayim az dinlen ben gelicem birazdan yanina diyip odadan cikti .
Alexander bana sarilmasini yanimda kalmasini isterdim ama hemen asagiya indi görmüyormuydu onu nasil ozledigimi.
Hemen kafamdan alexander uzaklastirdim kendimi sicak suyun altina biraktim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN KIRMIZI HAYAT
VampirosKOPKUYU BİR KARANLIK KABUSLARIM UYANDIRIYORDU BENİ TEKRAR VE TEKRAR .... Olmazsa olmaz vampirlerimiz ve gucleri herkez icin ölümcül olan kizimiz ve onun icin canini bile verebilien dostlari hic bir ask bole anlatilmadi. hersey bir gun ortaya cikti...