1.bölüm

550 26 1
                                    

Kristin kalk hadi ucaği kacirmak istemezsin demi , kristin hadi kime diyorum ben ,off teyze bi uyutmadin ya izin ver 10 dk daha lutfen zaten yine rüyalarim yuzunden uyuyamadim , peki kucuk hanim istedgin gibi olsun cabuk hazirlan 15 dk ya kadar hazir ol yeni yanliz hayatina baslamak istemiyormuydun al sana firsat artik 17 yasindasin ben asagida bekliyorum seni valizlerin hazirmi herseyini al unutma birsey sonra teyze ben bunu unutum yok sunu unutum geri donelim deme biliyorum teyza zaten herseyim hazir merak etme dun kolilemistim herseyimi onlari yolarsin valizimde hazir zaten tamam kristin en son ne zaman beslendin sen 4 gun oluyor ama o kadar cok sık beslenmeme gerek yok biliyorsun ben senin gibi degilim yari insanin unutunmu, biliyorum kizim ama kendin icin beslenmen sart peki teyze söz veriyorum oraya gidince beslenicem birak beni lafa tutmayida hazirlanayim .

Hemen dusa girdim sicak su iyi gelmisti bana,fazla oyalanmadan dustan cikmak zorunda kaldim yoksa ucagimi kaciricaktim teyzem hakliydi aslinda anlamiyordum hic birsey bu zamana kadar cevremde fazla kisi olmamisti hata kimse yoktu diyebilirdim normel insanlar gibi okula gitmemistim arkadasim hic yoktu evde derslerimi gormustum niall her zaman cok anlayisli ogretmenim almistim ufak boylu sevecen bir kadindi mike da iyidi ayni zamanda niall esiydi birde seon eniştim vardi oda cok iyidi herkez bana karsi cok iyidi bu zamana kadar 4 kisi tanimistim simdi ise yeni okula gidicektim arkadaslarim olucakti kendime ait evim cok sevincliyim ayni anda cokda heycanli ama bir bakima uzuluyordum burdaki dostlarimdan ayrilcam diye teyzemde bu zamana kadar herzaman saklanarak yasamistim cok yer degistirmistik ve simdi kendi hayatim olucakti kacmadan saklanmadan hem teyzem 2 haftada bir beni gormeye gelicekti .

KAN KIRMIZI HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin