TAKİP

656 33 3
                                    

Selin'in ağzından;
Burak'ı aradım ben arıyınca resmen telefonun karşısında eridi eridi!!Onunla buluşmak istediğimi söyledim ve çok önemli bir konu konuşmamız gerek dedim.Eve yakın bir kafede konuşmak için sözleştik.Annemden beni bırakmasını isteyemezdim, Aliden isteyebilirdim ama o da durumu çakabilirdi o yüzden bir taksi çağırıp buluşma yerine gittim Burak orada oturuyordu,çirkinliğinden hiç bir şey kaybetmemişti.Altımada mini bir etek üstümde ise göbeği açık bir bluz, mavi halhalım,saçlarımı açık bırakmıştım,topuklu ayakkabılarım ve hafif bir makyaj gerçekten şık görünüyordum.

Ali'nin ağzından;
Selin'in odasına bu akşam bir parti olduğunu onun da gelmesini istediğimizi söylemeye gidecektim çünkü partide onu büyük sürprizler bekliyordu.Tam kapının önüne gelmiştim ki,Selin'in telefonla konuştuğunu duydum,dinlemeye başladım.Bir erkekle konuşuyordu, bir kafede buluşmak üzere sözleşmişlerdi.Taksi çağırdı ve ona bindi bende arabama atlayıp onu takip etmeye başladım verçekten güzel görünüyordu.Oradaki nasada çocuk oturuyordu onun yanına gitti bende gizlice yandaki masaya oturup onları izlemeye başladım.

Selin'in ağzından;
Burakla eski sevgilisi Didem hakkında konuşmaya başladım ama onun aklı bir karış havada gözleri, hep benim üstümdeydi.Bir ara kafasını toplayıp"ben artık Didemi sevmiyorum ben hep sana aşıktım"falan demeye başladı.Bende Didemle tekrar sevgili olursa benimle arkadaş kalabilceğini eğer onunla tekrar sevgili olmazsa beni de kaybediceğini söyledim.O da bu teklifimi kabul etti.NEYSEKİ.

Ali'nin ağzından;
Selinle o çocuk hararetli hararetli bişey konuşuyolardı en sonunda konuşma bitti ve Selin rahatlamış görünüyordu.Birer kahve söylediler o sırada Selin'in eli masadaydı çocukda elini Selin'in elinin üstüne koydu Selin hemen elini çekti demek Selin bu çocuktan pek hoşlanmıyordu ama bu adam Selin'i seviyordu.Kendimi bu adamı dövmemek için zor tuttum.Kahvelerini bitirdiler,Selin "görüsürüz"diyip arkasını dönüp gidecekken o adam elinden tutup onu kendine çekti ve öpmeye  başladı Selin adamın dudaklarından kurtulmaya çalışıyodu.Ama o adam bırakmıyodu.Bende hemen koştum ve o adamı dövmeye başladım,Selin şaşkınlıktan dilini yutmuş gibi davranıyodu ona hemen arabaya gitmesini söyledim o koşarak çıkarkenbirden bir sesle arkadına döndü o adam kafama cam şişeyle vurmuştu.Selin bağrıyordu,Burak ne yaptın sen!!!Defol git burdan bidaha seni görmek istemiyorum pislik herif!!!diye bağırdı.

Selin'in ağzından;
Burak malı beni öpmüştü hemde hiç istemediğim halde ve bu da yetmezmiş gibi bide Ali'nin kafasında şişe kırmıştı şimdi Ali'nin kafasından kanlar akıyordu,hemen etraftan yardım istedim onu arabaya taşıdılar ben az çok araba kullanmayı biliyordum en yakındaki hastaneye götürdüm onu,aynı zamanda da ağlıyordum ama sakin olmam gerekiyordu.Hastaneye geldiğimizde Ali'nin elini sıkıca tutuyordum kanaması hala durmamıştı.Doktorlar ona pansuman falan yaptı nihayet
kanaması durmuştu.Onu bir odaya aldılar ben hemen yanına gittim hala gözyaşlarımı tutamıyordum.O da elimi tutup kalbine götürdü" artık ağlama bak ben çok iyiyim benim ićin üzülme ve sakın kimseyi çağırıyım deme hastaneye"dedi bende tamam desim ve gözyaşlarımı tek elimle sildim çünkü diğer elim hala onun kalbindeydi sımsıkı tutuyordu elimi en sonunda elimi çektim ve" beni onun elinden kurtardığın için çok teşekkür ederim"dedim.O da ne dese beğenirsin:Sizi koruyabildiysek ne mutlu Selin hanım...

Nazlı'nın ağzından;
O gün gerçekten gözüm dönmüştü ama Savaş beni alıp odasına götürdüğünde biraz sakinleşmiştim demek o arıza çocuk Savaştı...Onunla gerçekten çok benziyoruz,hal ve tavırlarımız aynı.Savaş benim buradaki zor hayatımda sonuna kadar arkamda,bende onun çünkü onun hayatıda zor hemde çok zor.

BİZ ALSELCİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin