BÜYÜK OYUN

431 29 1
                                    

Ali'nin ağzından;
Sabah kalkar kalkmaz Selin'in odasına gittim kapısı kilitliydi.Bende kapıyı hızlıca çalmaya başladım.
Selin:Offf Nazlı Off!!!
Ben kapıyı daha da hızlı ve sert çalmaya başladım.
Selin:Ya geldim geldim patlama.
Kapıyı açınca bir adet pijamalı Selinle karşılaşmam bir oldu.
Selin:Ali!!Sana,seni bidaha görmek istemiyorum demedim mi?
Ali:Dedin,ama ben sana bir cevap vermedim bu da beni her saniye görceğin anlamına geliyo.
Selin:Gelmiyo
Ali:Geliyo"dedim ve kapıyı ittirip içeri girdim,açık olan yatağa atladım.
Selin:Ali sen napıyosun orası benim yatağım.
Ali:Merak etme üstümdekiler temiz.
Selin:Hem ben uyumaya devam etcem kalk ordan.
Ali:Sende gel yer var.
Selin:İnatlaşma,kalk.
Ali:Kalkmıyorum.
Selin:Kalkmıyor musun?
Ali:Yoooo
Selin:İyi o zaman kay!!

Selin'in ağzından;
Ali odamı bastı,yatağıma yattı ve hala i-n-a-t-ç-ı bende onun yanına yattığımda beynimde şeytanca fikirler dönmeye başladı onu bu yataktan atmak için harika planlar yapmıştım.Öncelikle:
Selin:Ay Ali pardon biraz deli yatarım da!!!!"diyerek ellerimi yüzüne götürüp onu tırnaklamaya başladım OLMADI.
İttirerek yataktan atmaya çalıştım.OLMADI.
Kulağına çığlık attım OLMADI.
En sonunda pes ederek uykusuzluğun da vermiş olduğu bitkinlikle mışıl mışıl uyumaya başladım.Gözlerimi hafif araladığımda Alinin kucağında yatıyordum o da uyuya kalmıştı ve kapı kilitli değildi.Onun huzurlu kollarından ayrılmak bana zor gelmişti ama ona cezasıni çektirmeden affettiğimi söylemicektim.Kalktım,kapıyı sonuna kadar açıp"GİİİİT,GİİİİT,GİİİİT"diye bağırdım üçüncü bağrışimda Ali nihayet uyandı ve şaşkın gözlerle bana baktı.
Selin:Git odamdan!
Ali:Kollarımda uyurken hiçte öyle demiyodun ama.
Selin:O zaman uyuyodum şimdi uyanığım kalk ve git!
Ali:O zman seni biyere götürmek istiyorum.
Selin:Nereye?
Ali:Gidince görürsün.
Selin:Ben-
Ali:Sen bence hazırlanmaya başla.Aşağıdayım.
Öyle havalı bir çıkış yaptı ki laflar ağzıma tıkıldı.Bende napıyım bari Aliyle gidiyim dedim.Yırtık beyaz kotumun üzerine mor bir büstiyer giyip aşağı indim.Bu sefer gerçekten bekliyordu.Bende arabaya binip tribimi devam ettirmeye karar verdim.
Selin:Sürprizin neyse hemen söyle gidicem.
Ali:Demek sürprizi merak ettin.
Selin:Sürpriz dedin geldim.
Ali:O zaman biraz daha dayanman gerekicek."dedi ve gaza bastı.
15 dakika sonra geldiğimiz yer IKEA!!!
Neyse ona da bişey demedim.
Selin:Bu muydu sürprizin?
Ali:Sen bi içeri gel.
İçeri girdik,beni aynaların olduğu yere getirdi.
Selin:Ne alaka şimdi.
Ali:Aynan kırılmıştı,istediğin bir aynayı seç alalım.
Selin:Tamam o zaman
En güzel aynayı,hemde odamdakilerle uyumlu olacak bir ayna seçtim.Ama çok komik,kötü ve bir o kadarda korku dolu anlar yaşadik;
Aynaların yaninda aksesuarlar vardı,biz onlara da bakarken Ali'nin kolu bir vazoya çarptı ben de tutmaya çalışırken elimden kaydı,Ali tutmaya çalıştı o da tutamadı ve ben kafamı kaldırınca bir çift mavi gözle karşılaştım.Biz bakışırken o vazo çoktan parçalanmıştı bile güvenlikler gelince bizde panikleyip kaçmaya başladik.O sırada elim cam bir tepsiye değdi o da kırıldı.Herşey üstüste oluyordu bizde kaçiyorduk.Kacarken Ali benim elimi tuttu.O durumda hiçbirşey diyemeden oylece kaldım ve kacmaya devam ettim resmen elele kaçiyoduk ama hoşuma da gitmedi değil en sonunda depoya girip bir duvarın arkasına saklandik ve güvenlikler de gözden kayboldu.Depodan çıkıp hiçbirşey olmamış gibi alışverişe devam ettik kimsede bizi tanımadı bu yaptığımız büyük bir oyundu ama çok da eğlenceli bir oyundu.Neyse sonuçta süslü pembiş aynama kavuştum.Daha dogrusu süslu pembiş sürprizime...
Aslında Ali'nin bu yaptığı düşünceli bir davranıştı ama sürpriz diyince insan daha büyük bişeyler bekliyor.Neyse ben Ali'ye teşekkür ettim.Aynayı'da bagaja koyup IKEA'dan çıktık.Ama daha bitmemişti,Buyaka'yı görmemle Ali'ye olan ısrarlarım başladı.Neyseki beni kıramadı.Ben mağazalara bakarken o da kapının önünde bekliyordu.Bir kaç mağazadan alışveriş yaptıktan sonra bir yerlerde bişeyler yemek için restaurant ararken Nazlıyla Savaş'ı gördük.
Selin:Nazlı,sizin burda ne işiniz var?
Nazlı:Esas sizin burada ne işiniz var?
Savaş:Ya madem karşılaştık gelin beraber bişeyler yiyelim.
Ali:Benim daha iyi bir fikrim var.
Nazlı,Savaş,Selin:NEE???
Ali:Savaş beni takip et.
Bende o sırada Nazlı'nın kulağına bişeyler fısıldadım.
Selin:Bugün de buna bişeyler oldu bi gizemler bi sürprizler.
Nazlı:Kızım sizin Aliyle aranızda bişey mi var?Her dakka berabersiniz.
Selin:Alakası yok.Siz Savaşla ne ayaksınız?
Nazlı:Kızım o benim kankam.
Selin:Sonra çikar onun kokusu.

Ben Aliyle arabaya bindim,Savaşla Nazlı'da motorla arkamızdan bizi takip ediyorlardı.Bütün yol boyunca hiç konuşmadım ama merakımdan çatlıyordum en sonunda araba yine bir alışveriş merkezinin önünde durdu.
Selin:Yine mi alışveriş merkezi?
Ali:Sola bak.
Selin:VIALAND.

BİZ ALSELCİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin