KIRIK

474 35 0
                                    

Hastaneye geldiğimizde ağlamaktan gözlerim şişmişti galiba ayağım kırılmıştı çok kötü hissediyorum Ali resmen ölüm fermanımı yazmış gibi ama yine güçlü durmaya çalışıyodum.Annemlere haber vermiştik birazdan gelirlerdi heralde,doktor muayenemi yapmıştı, kırıkmış birazdan da alçıya alcaklar.Doktor odayı terkedince kaldık Aliyle başbaşa o bana bakıyo,ben ona bakıyorum öyle ayakta duruyodu.
Selin:Otursana
Ali:Yok,annenler gelince giderim zaten.
Selin:Benimle oyun oynuyosun.
Ali:Ben sadece-
Selin:Sen sadece beni düşürmeye çalışmıştın.Sen benim kötü olmamı istedin bana zarar vermek istedin.
Ali:Hayır!Ben sana asla zarar vermek istemem.
Selin:Ali,bu olayı saymasam bile sen bana zaten zarar veriyosun ama bunu bacağıma,elime,vücuduma yapmıyosun.Bana böyle değişik davranarak kalbime çok zarar veriyosun.
Ali:Ben isteyerek yapmıyorum.
Selin:Gayet isteyerek yapıyosun.Ben tam oldu,aramız iyi oldu demişken hep böyle yapıyosun.Bişeyler yapıyosun ve her zaman beni üzmeyi,kalbimi kırmayı başarıyosun.
Ali:Bende böyle olsun istemezdim.
Selin:Seni zorlayan bişey yok!
Ali:VAR!!!
Selin:Ne var ya ne var?Seni benden uzak durmaya zorlayan ne var?
Ali:Sen varsın!
Selin:Ne??!!!
Ali:Sen,beni senden uzak durmaya zorluyosun çünkü seninle ne zaman iyi olsak sana daha çok bağlanıyorum kurtaramıyorum kendimi.
Selin: Hiç birine aşık oldun mu?
Ali:Nerden çıktı şimdi bu?

Ali'nin gözleri dolu doluydu bunları söylemek onun için çok zordu ama ben daha fazlasını duymak istiyodum, her şeyi duymak istiyodum.

Selin:Aklıma geldi.
Ali:Olmadım.
Selin:Olmadın mı?Eminmisin?
Ali:Eminim.Sen hiç aşık oldun mu?
Selin:Oldum.
Ali:Kime oldun?

Tam ağzımı açtım içeri Emre daldı.

Emre:Tabi bana oldu oğlum başka kime olcak.
Selin:Emre,sen nerden duydun?
Emre:Size gelmiştim annenler söyledi bende telaş yapmasınlar diye seni alıp eve getiririm dedim onlarda evde kaldı.
Ali:O zaman ben gidiyorum.
Emre:Tamam abi ben alçı işlerinden falan sonra getirim Selin'i.

Ben hiçbirşey diyemedim,Ali sanki gitme falan dememi bekledi ama ben hiçbişey diyemedim.Sadece kapıdan çıkarken öylece bakıştık ben bakışlarımla anlatmaya çalıştım ama anladıysa artık.Ayağım alçıya alındı.Sonra Emre sağolsun beni eve bıraktı.

Güneş:Kızım iyi misin?Emre ben alırım diyince hiç gelmedik ama aklımız sendeydi nasıl oldu bu?

Bütün aile gibi Ali'de ordaydı ona bi bakış atıp konuşmaya başladım.

Selin:Annecim ben yolda yürüyodum ayağım taşa takıldı düştüm.
Güneş:Ali götürmeyecekmiydi kızım seni?
Selin:Ali'nin bir işi çıkmıştı bende spor olsun diye yürüyerek gidiyim dedim.Sonra Ali evde bişeyini unutmuş onu almaya gelirken yolda beni gördü.Beni hastaneye götürdü.
Güneş:Teşekkür ettin mi kızım Aliye?
Selin:Ettim.
Güneş:Olsun bide bizim yanımızda et çocuk o kadar götürmüş seni.

Bende teşekkür etmek istemeye istemeye ettim ama öyle isteksizdi ki o da zaten hiç takmadı.Ben odama gidip internete girdim biraz İnstagramda gezindikten sonra tam kapıyodum ki kapım çalındı,gelen Aliydi.

Ali:Bugün teşekkür etmene hiç gerek yoktu.
Selin:Bencede yoktu ama annem sağolsun.
Ali:Tamam iyi geceler o zaman.
Selin:Başka bişey demicen mi?
Ali:Ne diyim?
Selin:Özür falan...
Ali:Niye?
Selin:Ali,sen ne diyosun ya,sen benimle dalga mı geçiyosun,yeter artık ya senin bu değişken tavırlarınla uğtaşcak durumda değilim.Bidaha yüzünü bile görmek istemiyorum.Birdaha karşıma çıkma.Şimdi defol odamdan.DEFOL!!!!

Ali hiç bişey olmamış gibi çıktı gitti bende sinirimden aldım elime tarağımı aynaya fırlattım "langırt" diye çıkan bir ses,parçalara ayrılmış bir ayna ve dolabın yanına çöküp ağlayan ben.(Ayağım ne kadar acısa da.)Bugün iğrenç bir gündü.Şu an hem ayağım kırık,hem aynam kırık,hemde kalbim kırık.

Ali'nin ağzından;
Selin'den ne kadar uzak durmaya çalışsam da olmuyo,yapamıyorum ama ona hiçbirşey belli etmemeye çalışıyorum sanki onun hiçbirşeyi beni ilgilendirmiyomuş gibi o da buna çok üzülüyo onun da farkındayım ama ondan uzak durmam gerek.Odasında onu umursamadığımı anlatmaya çalışan bazı hareketler sergiledim bana bağırdı,çağırdı beni kovdu.Ben odadan çıkar çıkmaz bir kırılma sesi ve Selin'in ağlama sesleri,ne kadar sessiz ağlamaya çalışsa da duyuluyodu.İçim kan ağlayarak odama gittim onun üzülmesine dayanamıyorum.Ama artık karar verdim Selin'den uzak durmaya çalışmıcam bir an önce onunla barışıp her şeyi itiraf edicem.

BİZ ALSELCİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin