Ali beni korkutmuştu,bende o panikle geri geri üstüne düşmüştüm ona bir baktım kollarındayım,ve o çıplak, ne çıplak mı ya tabi altı var ama üstü çıplak bende çığlık atıp hemen gözlerimi kapadım.
"Niye gözlerini kapıyosun Selin!"
"Ya sen çıplaksıııın!!!"
"Bu da benim pijamam sen benim yanımda böyle dolaşıyosun ben böyle dolaşınca olmuyo mu?Hem sırtımı bilen tek kişi sensin bir tek senin yanında böyle dolaşabilirim."
"Tamam da biraz esti gibi sen bence üstüne bişey giy"
"Madem bu kadar ısrar ettin altımı da çıkarıyım"
"Hayıır!!"
"Tamam ya şaka yaptım, hoşuna gitti bakıyorum"
"Söz konusu bile olamaz..."
"Tamam tamam ben üstüme bişey alıp geliyorum"
Ali'yi beklerken içim geçti galiba,gözlerim kapalı ama yari uyur yarı uyanıktım.
Ali'nin geldiğini hissettim,kafamı kaldırıp oturdu ve kafamı tekrardan dizlerinin üstüne koydu.Bir süre sonra saçlarımı okşamaya başladı sonra bana yaklaştı yaklaştı,nefesini hissedebiliyordum,dudakları dudaklarıma çok yakındı ama ben Emreyle çıkıyordum onunla çıkmak istiyormuydum gerçekten,bunları düşünürken Ali daha da yaklaşıyordu bende hemen arkamı döndüm.Sonra on,on beş dakka sonra beni kucağına alıp odama kadar taşıdı bende hiç bir şey farketmemiş gibi uyumaya devam ettim.Uyandığımda dört tane göz bana doğru bakıyordu hemde tam tepemde,Nazlı ve Peri...Nazlı'nın ağzından;
Dün herkes dışarıdaydı,aslında ben annemlerin de çıkcağını bilmiyordum bilsem kardeşcağızımı yalnız bırakırmıydım,Periyi görevlendiriyim desem yine Canla köpek dolaştırmışlar gece yarılarına kadar.Ama ben çok mutluydum,iki gün önce Savaşla grafiti yapmiştik dünde beni deniz kenarına getirdi bir de harika bir sandviççi varmış.Ordan da sandviç alıp deniz kenarında yedik biraz Savaşla konuştuk ve gece geç saatte döndük,Selinde Aliyle evde tekmiş,canım ikizim yaaa zaten Aliyi sevmiyo bide onla evde tek kalmış kesin Ali onu yine çok sinirlendirmiştir.Neyse sabah olunca Periyle beraber Selinin odasına gittik dün gece neler olup bittiğini öğrenmek için ama prensesimiz hala uyuyordu tabi.Uyanınca onu soru yağmuruna tuttuk.Dün gece ne olduğunu virer birer anlattı önce partiye gitmişler sonra eve gelip film izleyip uyumuşlar tabi bunlar bana çok kuru geldi ama aralarındaki buzların eridiğine çok şaşırdım nasil oldu neler oldu film izlerken neler oldu?Bunların kokusu yakında çıkar zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ALSELCİYİZ
Hayran KurguGüneşin Kızları'nı severek takip ediyorum ve yeni bölümlerini heyecanla bekliyorum,benim gibi Güneşin Kızları fanı olan herkesi bu hikayeyi okumaya davet ediyorum.Kitap, bölümlerle bağlantılı olacak fakat değişik konular ekleyeceğim.Ağırlıklıklı AlS...