LUNAPARK

423 29 2
                                    


Selin:Yaaa Ali burası harika!!Bizim Nazlıyla çocukluğumuzdan beri en sevdiğimiz şey lunaparka gitmek...
Ali:Bizimde
Selin:Nasıl yani
Ali:Bizi neredeyse her bayramada Ahmet amcam Savaşla beni babamdan gizli lunaparka getirirdi.
Selin:Niye babandan gizli?
Ali:O pek böyle bayram falan sevmez o yüzden bizimde mutlu olmamızı istemez.
Selin:Anladım.Zaten bizide annem babam olmadığı için tek başıma başa çıkamam diye göndermezdi.Bizde Nazlıyla camdan kaçardık yürüyerek giderdik.Bizim İzmirdeki eve çok yakındı lunapark.
Nazlıyla Savaş'da arabadan iner inmez Nazlıyla birbirimize bakıp sevinç cığlıkları atmaya başladık.Biletlerimizi alıp girdik.Önce adalet kulesine sonra vikinge bindik ama viking acayip eğlenceliydi.Biz Aliyle yanyana Nazlıda Savaşla yanyana oturmuştu o yokuşu inip üzerimize sular gelince hepimiz sırılsıklam olmuştuk.Ben Aliye bakıp gülmeye başladım o da bana sonra herkes birbirine güldü ve ödeştik zuhahah.Oradan 360'a bindik veeee en son olarak vazgeçilmez NEFESKESEN...Koltuklar ikiliydi ben yine Aliyle yanyana oturmuştum yani aslında öyle denk gelmişti ama acayip korkuyodum kendimi oyle bir sıktım ki sanki felç olcakmışım gibi.Motor çalıştı ve çok hızlı bir şekilde ters taklalar attık kaç metre yükseklikten aşağı uçtuk hepimiz çığlık çığlığaydık.Ben artık dayanamayıp Ali'nin elini tuttum ama heyecandan o kadar sıkmışım ki parmaklarımın izi çıkmış indiğimizde hepimiz hala şoktaydık o neydi yaa.Artık nerdeyse herşeye binmiştik giderken pamuk şeker gördük ve dört tane alıp hepimiz daldık.Arabalara atlayıp eve giderken Ali bir anda sağa çekip durdu.Savaşlar son hız gitmeye devam ediyordu ama Nazlının da neler olduğundan haberi yok galiba ki noluyo gibi haraketler yapmaya başlamıştı.
Selin:Ali noldu?
Ali:Konuşmamız gerek.
Selin:Nazlılar?
Ali:Ben Savaş'a mesaj attım onlar eve gidiyo sorun yok.
Selin:Yine ne konuşcaz acaba?

Nazlı:Savaş,Selinler kaldı.
Savaş:Biliyorum Ali'nin bir işi varmış.
Nazlı:Ya ne işi varmış onun benim ikizimle yaaa!!!!İndir beni oraya gidicem.
Savaş:1 kilometre geride kaldı nasıl gitcen acaba?
Nazlı:Savaaaaş indir beni dedim.
Savaş:İndirmezsem nolur?
Nazlı:İndirmezsen bende şarkı söylerim.Belki üstümüzden bir kuş geçer kanadından bir tüy düşer iner döne döne................

Selin:Ali,Nazlı şimdi meraktan çatlıyodur biz şimdi eve gidelim sonra konuşuruz olur mu?
Ali:Olmaz şimdi konuşup bitircez bu işi.
Selin:Ya Ali beni niye zorluyosun niye niye??
Ali:ÇÜNKÜ SANA AŞIĞIM KURTARAMIYORUM KENDİMİ.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZ ALSELCİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin