Gözümden sadece iki damla düştü ve bağırmaya başladim
"Sen neden benimle uğraşıyosun ya hi neden,bana bi zorun mu var,benimle uğraşmak hoşuna mı gidiyo anlayamıyorum gerçekten anlayamıyorum."
"Evet hoşuma gidiyo"
"Ne!"
"Evet seninle uğraşmak hoşuma gidiyo beğenemedin mi?"
Ali'nin suratına manalı manalı baktım ve Emre'nin yanına gittim
"Sende bu işin içindeydin dimi,hepiniz beni kandırdınız hepiniz birer ALÇAKSINIZ"dedim ve koşar adımlarla evden çıktım bir taksiye binip eve geldim.Odama girdim
"YOK ARTIK DAHA NELER"
Ali odamdaydı,ne ara benden önce gelipde odama hatta benim yatağıma kuruldu bu çocuk!!!!!!
"Ali sen ne arıyosun benim odamda hatta ve hatta BENİM YATAĞIMDA!!!!"
"Sakin ol şampiyon bu kadar telaşlanmana gerek yok"
"Biri seni burda görse nolur biliyosun dimi"
"Göremez çünkü evde bizden başka kimse yok"yine pis pis sırıtıyodu salak
"N-nazlılar onlar da yok mu?"
Kafasını hayır anlamında salladı.
"Tamam o zaman odamdan çıkarsan hemen pijamalarımı giyip yatakta ağlamak istiyorum"
"Zaten bu odadan gitmeye hiç niyetim yoktu şimdi odadan dışarı adımımı atmıcam,şimdi kendine bişey falan yaparsın,sabaha kadar başında nöbetteyim haberin olsun"
"Yani sen benim odamda mı yatcan hemde bu olaylardan sonra?"
"Evet bi problem mi var?"
"Var!!çok büyük bi problemimiz var.Neden yaptınız bana bunları?Neden benden nefret ediyosunuz,ben size bişey mi yaptım,babanla annemin evlendiği için öfkelisin,bizde buraya o kadar meraklı değiliz merak etme ama neden öfkeni benden çıkarıyosun hem tam aramız hastanede düzeldi derken...Ali neden?Neden?"of yaaa yine göz yaşlarımı tutamadim ama hemen sildim yine videoya falan alır. Ali bana yaklaştı ve sarıldı bende ona sarıldım bunu yapmak istrmiyordum, bana onca şey yapan birine sarılmak istemiyordum ama bu Aliydi dayanamıyordum.Gözyaşlarımı sildi "rahat rahat ağla hem bu sefer gizli kamera falan da yok yani rahat olabilirsin"dedi beni güldürmeyi başarmıştı.Yatağıma oturdum o da yanıma geldi neden odasında kamera falan olduğunu anlattı sonra nasıl benim Tuğçeye yaptığım telefon oyununu öğrendiğini ve bana nasıl bu oyunu hazırladıklarını söyledi.Ama ben birşeye takılmiştım,annem nasıl böyle bir adamla evlendi inanamıyorum,Haluk abi gerçekten Nazlı'nın dediği kadar varmış,Aliyi kemerle dövüyormuş hemde yıllardır.
"Artık barıştık mı affedildim mi?"dedi
"Bak Ali o maviş maviş bakan gözlerine bakınca anlattıklarına inanmak istiyorum,ama sana güvenemiyorum."
"Artık bana güvenebilirsin, söylediklerini düşününce aslında öfkemi senden çıkardığım konusunda haklısin ve bence aramızdaki bu düşmanlığa son verelim konu kapansın,bitsin gitsin"
"Bunları sen mi söylüyorsun?"
"Sence:)))"
"O zaman hazır evde kimse yokken salonda rahat rahat bir film izleyelim"
"Tamam ben gidip film seçiyim"
"Bende pijamalarımı giyip geliyorum"
"Pijama derken?"
"Yatarken giyilen şey,ben başka şeyle film izleyemem."
"İyi madem öyle olsun,bekliyorum."
Pijamalarımı giyip Ali'nin yanına gittim pijama dediysemde altıma bir şort üstümede öylesine bir bluz aşağı indim bir baktım Ali filmi koymuş bile ama bu korku filmi hic sevmem insan bir romantik komedi falan koyar.
"Bu ne be,bu korku filmi"
"Noldu korkar mısın?"
"Senden korkan senin gibi olsun!"
İzlemeye başladık,korkuyordum tabi ama belli etmemeye çalışıyodum Ali çok terlemişti onda kot ve üstünde kalın bir t-shirt vardı "bende gidip pijamamı giyim"dedi."Beni yanlız mı bırakcan, bu karanlıkta, tek başıma, koca salonda,sonra giysen"
"Terden ölüyorum Selin bu havada kotla durmak nasil bişey biliyormusun?Tabi sen sürekli şort,etek,elbise dolaştığın için..."
"Şalvarla mı dolaşıyım"dedim o da gülüp gitti.Gideli bir kaç dakka olmuştu yavaştan tırsıyordum,bende korkmıyım diye gözümü kapayıp koltukta arkamı döndüm sonra arkamdan bir ses geldi o tarafa doğru bi baktim çığlık sesi veee Ali...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ALSELCİYİZ
Hayran KurguGüneşin Kızları'nı severek takip ediyorum ve yeni bölümlerini heyecanla bekliyorum,benim gibi Güneşin Kızları fanı olan herkesi bu hikayeyi okumaya davet ediyorum.Kitap, bölümlerle bağlantılı olacak fakat değişik konular ekleyeceğim.Ağırlıklıklı AlS...