"Ben sana hatırlatıyım o zaman"
Ali'nin bu sözleri üzerine ne yapacağımı bilemiyordum aslında beni öpceğinden emindim ama Emre'nin evinde asla olmazdı.Kapı kapalıydı zaten bende kapıya yaslandığım için açılmazdı.Ben bunları düşünürken Ali dudaklarıma yapıştı bende karşılık verdim,elleri yüzümde dudaklarımı kendine çekiyordu.Sonunda Emre'nin bana seslenmesiyle Ali benden ayrıldı.Bende hemen"Sen hemen çık bende birazdan geliyorum Emre seni görmesin"dedim telaşla.O da aceleyle çıktı bende arkasından çıktım,çıkmamla karşımda Emre'yi görmem bir oldu."Selin çıkarabildin mi üstündekileri?"
"Yani izleri kaldı biraz ama olsun yıkanınca geçer herhalde"
Emre:İstersen bugün burda kal,üstündekileri yıkatırız bende o zamana kadar sana benimkilerden bişey veririm hem eve gidince üstüne ne olduğunu herkese anlatmakla uğraşmazsın.
Selin:Ya aslında ben gidiyim annem merak eder falan hiç onlarla uğraşamam.
Emre:Ben şimdi arayıp haber veriyiorum
Bende hiç bir şey diyemedim bunun üzerine,havuz başına geçtiğimizde birtek Ali ve Mert kalmıstı Tuğçeyle Didem bu olanların üzerine burda kalması kabahattı zaten.Bizde oraya geçip oturduk.Aliyle hiç göz teması kurmamaya çalışiyordum ama bişey anlaşılmasın diye ara sıra bakıyordum
Mert:Abi bende artık kalkıyım geç oldu zaten.
Emre:Tamam,Ali sen kalıyormusun?
Ali:Ben Selini de alıp giderim.
Emre:Aa biz söylemeyi unuttuk Selin bu akşam burda kalıyo üstundekileri falan yıkarız dedik hem evdekilere hesap vermek zorunda kalmasın.
Ali:Öyle mi Selin?
O anda Ali'nin bakıslarında hayal kıriklığıyla kıskançlıği aynı anda gördüm acaba bu çocuk beni gerçekten seviyor mu??
Selin:Evet,öyle.
Ali:Tamam o zaman bende burda kalıyorum.
Emre:Ali,Selin burda emin ellerde merak etmene gerek yok,rahat rahat uyuttum mu da hiç bir şeyi kalmaz,sen rahat ol.
Ali:Abi şimdi babam bir sürü tantana çıkarmasın başima kızı orda bıraktın diye ben en iyisi kalıyım bu akşam.
Emre:İyi nasıl istersen...
Emre bu durumdan pek memnun gözükmüyordu ama ben Ali'nin benim için burda kalmasına sevinmiştim.
Emre:O zaman ben pizza siparişi veriyorum"dedi ve siparısı vermek için içeri gitti bizde kaldık Aliyle baş başa gözlerini bana odaklamıs,bana bakıyordu.Bende dümdüz havuza bakıyordum ama ikimizin de yüzünde hafif bir gülümseme vardı bende artık dayanamayıp ona baktım.
Selin:Ali,niye öyle bakıyosun
Ali:Bakamaz mıyım?
Selin:Bak bak da bi özürü hakediyorum bence
Ali:Niye özür diliycekmişim senden
Selin:Bide soruyor musun?
Ali:O zaman seni sevgilinle baş başa bırakmadığım için özur dilerim
Selin:Beklediğim özur bunun icin degildi.
Ali:Ne içindi?
Selin:Anladın sen...
Ali:Bak o zaman önce sana bir soru sormak istiyorum.
Selin:Sor
Ali:Gerçekten dn son Emreyle mi öpüsmüstün?
Selin;Hayır.
Ali:Peki kimle?
Selin:Sorunun cevabını bile bile neden soruyorsun?
Ali:Hatırlıyosun dimi?
Selin:Olabilir.
Ali:Yani hatırlıyosun.
Ikimizde bunları konuşurken kıkır kıkır gülüyorduk.Ve Emre hala gelmemişti.
Selin:Ben bi Emreye bakıyım
Ali kolumdan tutup"Birazdan gelir hem konuşuyoduk"dedi.
Selin:Bak madem sende bu gece burdasın daha konuşacak çok vaktimiz var ben bi bakıp geliyorum."dedim ve Emreye bakmaya gittim o da zaten geliyomuş,pizzalarımızı yedik biraz oturup televizyon izledik"üçümüz"
Sonra ben"benim uykum geldi"dedim ve o az da olsa gergin ortamdan kurtulmak istedim.Emre tabiki onun odasında yatmamı teklif etti ama ben kabul etmedim Ali'de ben kabul etmeyince aferin sana bakısları atmaya başladı.Neyse yatağa yattıktan sonra bir türlü uyuyamadım ve telefonuna gelen mesajla irkildim.Gelen mesaj Alidendi.
"Bütün gece beraberdik ama rahat rahat konuşamadık uyumadıysan havuz başına gelsene"bende fırsat bu gırsat diyerek bütün gece kafamda hazırladığım soruyu sormak için yataktan kalktım Emre mısıl mışıl uyuyordu yani rahat olabilirdik Emre'nin kapısını usulca kapatıp havuz başına geldim Ali orada oturuyordu.
Ali:Naber?
Selin:İyi,uyku tutmadı mı?
Ali:Hayır,Emre uyuyor mu?
Selin:Evet uyuyordu kapısınıda kapattım yani şimdi konuşmamıza kaldığımız yerden devam edebiliriz.
Ali:Tamam o meşhur sorumu artık sormayacağım anladım ki herşeyi hatırlıyosun.
Selin:Bende artık net bi cevap veriyim.Evet herşeyi hatırlıyorum.Ama sana söylemedim çünkü bana bişeyler ispatlamaya çalışırsın diye düsündüm.
Ali:Beni tanımışsın.
Selin:Peki gerçekten Didem'i seviyor muydun?
Ali:Eskiden....
Selin:Tamam zorlamıyorum.Ama benim de sana bir sorum olacak.
Ali:Sıra sende o zaman sor bakalım.
Selin:Ali,beni niye öptün?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ALSELCİYİZ
FanfictionGüneşin Kızları'nı severek takip ediyorum ve yeni bölümlerini heyecanla bekliyorum,benim gibi Güneşin Kızları fanı olan herkesi bu hikayeyi okumaya davet ediyorum.Kitap, bölümlerle bağlantılı olacak fakat değişik konular ekleyeceğim.Ağırlıklıklı AlS...