- Cum adica ma iubesti? Esti barbat in toata firea, de ce ai iubi un copil?
- Varsta nu conteaza. Zambi. Sentimentele sunt cele mai importante.
Ma lua bland in brate si imi aseza capul pe pieptul lui.
- Vrei sa imi spui ce s-a intamplat?
Mi-am afundat capul un pieptul lui inspirandu-i parfumul si simtindu-mi ochii umezi.
- Nu pot...
- Atunci vrei sa scrii? Trebuie sa-mi spui cumva, sunt, totusi, psihologul tau, vreau doar sa te ajut.
- Bine, voi scrie. Imi dadu drumul si se ridica in picioare, eu ridicandu-ma o data cu el.
- Poti scrie totul pe o foaie si voi veni maine sa o iau. Imi lasa un sarut pe frunte si pleca.
Ma uitam uimit dupa el. De ce mi-a placut sarutul lui? De ce am simtit cum fluturii zboara prin stomacul meu? E posibil sa il plac? Dar eu m-am indragostit de el, de baiatul care m-a salvat, de baiatul care m-a sarutat bland...e posibil sa ii plac pe amandoi? Dar cum? Cum sa fac asa ceva?
Am ascultat cuvintele psihologului si am luat o foaie alba si un pix din sertar, eram hotarat sa scriu tot ce s-a intamplat in ziua care mi-a distrus viata, ziua care m-a ucis...
"Era o seara calda, poate prea calda pentru anotimpul in care eram; veneam linistit de la biblioteca mare in care obisnuiam sa imi petrec timpul. Imi placea sa citesc, sa descopar lumi noi intre paginile unei carti.
Am hotarat sa o iau pe scurtatura deoarece se inserase bine si nu imi placea sa merg pe noapte acasa, drumul era lung si oricum suportam destula siguratate in locul acela numit "acasa"...
Din pacate, credeam ca nimeni nu umbla pe drumul acela, dar m-am inselat; am trecut pe langa un grup de 5-6 baieti, nu i-am vazut bine. Toti aratau ca si cum mergeau non-stop la sala, plini de muschi si inalti. Ma intimidau asa ca am grabit pasul voind sa ajung cat mai repede acasa.
- Unde mergi micutule, te-ai pierdut?
- N-nu m-am pierdut. Ma uitam speriat la baiatul blond ce s-a postat in fata mea.
- Te grabesti? Nu vrei sa ne ti companie? A ranjit, aratandu-si dintii albi.
- Imi pare rau, trebuie sa plec. Am vrut sa trec de ei, dar unul dintre baieti m-a prins de tricou.
- Nu asa de repede dulceata. M-a tras in bratele lui incepand sa-mi atinga pieptul. Nu stiam ce sa fac asa ca am inceput sa ma zbat incercand sa scap. In zadar, era mult mai puternic decat mine. Mi-a ridicat incet tricoul si a inceput sa-si plimbe mainile pe pielea mea.
- Da-mi drumul! A inceput sa rada la tentativa mea de a scapa si mi-a soptit.
- Unde vrei sa pleci, micutule? Daca am zis sa stai aici, atunci stai aici.
Imi dadu tricoul jos si imi apasa sfarcurile cu degetele, provocandu-mi o durere usoara. Isi duse mana spre pantalonii mei masandu-mi sexul intr-un mod brutal. Ce am facut sa merit asta?
Imi desfacu pantalonii si ii dadu jos impreuna cu boxerii. Aerul se simtea rece pe pielea mea sensibila si alba asa ca un fior mi-a traversat corpul. Fara nici un avertisment si-a introdus un deget in deschizatura dintre fesele mele. Durea. A continuat sa-l miste intr-un ritm rapid introducand inca un deget.
- Da-mi drumul! Doare!
- Fii o pisicuta cuminte si nu mai fa galagie, vrei sa ma enervez si sa fiu brutal?
- N-nu, lasa-ma-n pace...
Fara sa imi dau seama acesta si-a deschis pantalonii scotandu-si membrul si introducandu-l in deschizatura mea. Un tipat mi-a iesit printre buze, dar acestea au fost rapid astupate de mana lui. Lacrimi au inceput sa-mi traverseze fata ajungand pe mana lui.
- Shh, nu vrei sa te auda cineva, asa-i?
A continuat cu penetrarile pana si-a dat drumul in mine, durea ca naiba. Pe rand, toti ceilalti baieti si-au batut joc de mine intr-un mod care m-a facut sa-mi doresc moartea."
Lacrimile imi curgeau pe chip in timp ce scriam pe foaia alba, patand-o. Sper ca va intelege ceva din scrisul tremurat pe care l-am asternut pe coala. Sper sa inteleaga...