Dneska jsem si pro jistotu už šaty nevzala. Pořád jsem přemýšlela o tom novém klukovi Mattewi. Je opravdu nádhernej.. ale.. moc tajemnej. No tak jsem šla zase do školy. Počasí nim moc, ale alespoň nepršelo. Řekla jsem si že si ho nebudu nějak moc extra všímat. Protože o mě stejně ( určitě) nestojí. Seděl v lavici a něco psal. Nechtělo se mi být o přestávce v lavici tak jsem tam jen hodila tašku a chtěla jít. ,,Hele.. ty.. Sáro?" Moc jsem se nechtěla otáčet. Dělal že si nepamatuje moje jméno. Proč by také jo.. Máme ve tříde hodně hezkých holek. Nechtěla jsem být ale nezdvořilá. ,,No?" Řekla jsem neurvale. ,,Nepomohla by jsi mi prosím?" To jsem nečekala, protože škola mi taky moc nejde. ,,Já.. no jo.." Sedla jsem si tedy na svoje místo vedle Mattewa. Vysvětlovala jsem mu matiku. Naštěstí jsem ji docela chápala, takže jsem se ani moc neztrapnila. Takhle to bylo skoro celých šest hodin. Chtěla jsem jít za Nelou mojí jedinou a nejlepší kamarádkou, ale on si pořád něco vymýšlel. Poslední hodinu jsme šli na počítače. To sedíme jak chceme. Mohli jsme se kouknout na to co nás zajímá. V mém přápadě jako vždy www-upiri.net a pak jsem si uvědomila že mi Mattew kouká do monitoru! Prudce jsem se otočila.. Jenže.. Byl u svého počítače a vůbec to nevypadalo že by se mohl na můj monitor nějak koukat.. ale opravdu jsem ho zahlídla.. To je divné. Chvíli jsem se ještě rozhlížela po třídě. ,,Sáro?! Koukej do svýho!" Řekla ta obluda pisklavým hlasem. Tak jsem si hleděla svýho upírskýho webu, ale pořád jsem se musela otáčet jestli tam není. Radši jsem to vypla a kreslila si.
Po škole jsem šla domů.. Dneska jsem to radši oběšla.. ( Pro případ jeho.) Ale jinak se naštěstí nic nestalo..
8.září 2015 Po.
Zbytek týdne bylo krásně a on nebyl ve škole. Měla jsem alespoň klid a nemusela být že mě zase bude otravovat. Teď je pondělí. Počasí není tak hrozný lepší by být mohlo. Celkem štastná jsem přišla do školy. Protože jsem nebyla od bláta a nezaspala jsem. Nálada mě ale hned přešla, když jsem uviděla mého souseda jak sedí na místě. Hodila jsem tašku na zem a odešla se bavim z Nelou a ostatníma. Pořád se o něm bavili. Říkali jak mi závidí, protože je krásnej, milej, ohleduplnej, inteligentní a další kraviny které Mattew opravdu nevlastní. Když jsem jim řekla že je to.. Jednoduše idiot a že žádné ty božské vlastnosti nemá. Začali mě urážet a byly hnusné.. Tak jsem radši odešla. Sedla jsem si na místo a podívala se do jeho vysmáté pohledu.. ,,Takže ty máš ráda upíry jo?"
****
Ahojky:) Je tu další část doufám že se líbila:3
P.S. Thank you for vote :*
ČTEŠ
Tajný deník Sáry Sanbird
VampirosMilý deníčku.. Tento příběh je o dívce, která nikdy moc nevynikala. Neměla moc štěstí, přátel. Pořád jen samé průšvihy, špatné známky a pády. Sára Sanbird je puberťačka, která zbožňuje a zajímá se o upíry. Co se ale stane, až na nějakého narazí?