24 nisan 2006 Istanbul
Nağme
-Annee yine okula geç kalıcam ..
Aman Tanrım . Bu kadın her gün aynı şeyi yapmayı nasıl başarıyor acaba ? onun yüzünden yemediğim azar kalmadı.. Tamam onu da anlıyorum, küçük baş belası kardeşım her gün bir şeyleri kırıp dökmeden duramıyor ama annem bana da biraz ilgi beslese olmaz mı? Ahhh tamam yine ergene bağladım..Son zamanlar hep böyle yapıyorum. Gerçekten ergene bağladım.
-Bebeğim bugün kendin gide bilirmisin okula ? kardeşini dişçiye götürmem gerek ve erteleyemem..
-Ahh tamam annee,- sesim sinirli çıkmıştı..Sanki hiç kendim okula gitmemişim gibi.. Bugün de yürüyerek gidicem okula .. Aman ne güzel. Kahretsin, kesinlikle öğretmen parçalıyıcak beni .Onun dersine nerdeyse her defa gecikiyorum.
Çantamı hemen alıp okula koşmak üzere yol aldım. (her zamanki gibi) . Bu sefer gecikmem galiba. Yani belki gecikmem...Evden çıkarken saçlarımı bile taramadım.. Ve şuan rüzgar saçlarımı uçuşturmaktan başka işe yaramıyor. Neyse en azından gözlerime aylayner sürmeyi becermiştim . Sanırım pek de fena gözükmüyorum. En azından doğum günümde güzel gözükeyim değil mi ama? Ama kimin için süsleniyorum ki? Koskoca okulda benden hoşlanan sadece bir çoçuk var o da en iyi arkadaşım. Ah bu nasıl bir kader.
Okula varmak üzereyken köşeden dönmeden her zamanki gibi etrafı kolaçan ediyorken buldum kendimi.. Ah bu kadar çekinmemeliyim artık. ve görünürde bir şey yok deyip içeri geçerken sırtımda bir el hissetdim.
24 nisan 2006 Istanbul
Murat
Bu alarm yine kafamı ütüledi. Hayır olamaz saat 7-53. Aman Tanrım. babam arabayı almama da izin vermez şimdi. Hemen kaçıp hazırlanmalıyım.
-Elif, nerdesin? Giysilerimi nereye koydun ?
Ne zaman bu kızı arayınca bulucam acaba? yine nerde Allah bilir. Paketi nereye koydum?
-Beni mi aradın?- diye Elif kapıyı çalmadan içeri girdi. Bu kız görgü kurallarını öğrenecek miydi acaba? Tamam şimdi ona şirinlik yapmak zorundaydım..
-Canım kardeşim, abinin paketini nereye koydun bakalım?- sırıtmaya çalıştım..
- Onu senin için güzelleştirdim . Hediye paketine benzettim :) nasıl olmuş?
Tanrım inanamıyordum . Gerçekten de onu güzelleştirmişti. Tabi bi kız elinin dokunması iyi oldu . Şimdi gecikmeden gitmem gerek.
Okula varınca binanın köşesinde Elifi gördüm.Yarı eğilmiş birine bakıyordu. Eğildiği için eteği kısalmış ve bacakları açıkta kalmıştı. Saçları rüzgarda savruluyordu. Böyle yarı eğilmiş mükemmel fiziğiyle aşırı seksi görünüyordu. Ona yakınlaşıp elimi beline koydum.
Ona dokununca irkildi. Korkarak hızlıca bana döndü. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Bana şaşırarak bakıyodu.
-Sen miydin? – derin bi oh çekti. Göğsü inip kalktı. Gömleğinin son düymesini bağlamayı unutmuştu. Onu uyarmalı mıydım? Düşüncelerden ayrılıp sevecen şekilde cevap verdim:
-Başkasını mı bekliyodun?
-Hayır .. ben sadece.. Neyse.. Hey sen bu gün bişey mi yaptın ? Çok güzel gözüküyosun- gülümseyip göz kırptı.. Aman Tanrım nasıl farkedememiştim.. Gözlerine aylayner çekmişti ve çok güzel gözüküyodu . Okulun diğer kızları makyaj yapsa da onu hiç böyle görmemiştim. Bu bir ilkti.
-Beni boş ver de sen çok güzelsin.. ve bilmiyorum bunu demem ne kadar doğru ama sanırım son düğmeyi kapamayı unutmuşsun
Hemen göğüslerine baktı ve kızardı . Yanlış anlamaz umarım. Kendimi savunmak isterken sözümü kesti.
-Bunu kötü niyetle söylemediğini biliyorum. Bence böyle şeyleri sorun etme tatlım .Sen benim için ailem kadar önemlisin. Ve beni bazen uyarmalısın.. Kendimi kaybetmemem için. Yani sonuçta -diyip beni öptü .Sonra göz kırptı. Ama öpücük tüm içime işlemişdi ve ben artık ne konuşduğunu artık dinlemiyordum... Bu günün zor olcağı kesindi. Ama bunu yapmalıydım artık zamanıydı .Ama şimdilik sadece beklemeliydim. En azından okul çıkışına kadar ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka kapıyı açmazsan...
ChickLitHayat bizden ne bekler? Dürüstlükmü? Peki dürüstlük her zaman bizi kurtarır mı? Yalanlar vardır hayatımızda.. Yalan sözler ve pembe yalanlar.. Hayatımızı tümden değiştiren türden.. Ya o yalan vaatler bir gün önümüze çıkıp hayatımızı büsbütün değişir...