Sjedim na stepenicama i gledam komšije kako imitiraju pjesmu Ace Lukasa i MC Stojana Kraljevi grada i umirem od smijeha . Odjednom dođe meni komšo Adnan .
Adnan : Adelisa znaš šta ?
Ja : Šta ?
Adnan : Hajmo mi jednu partiju fudbala !
Ja : Pa hajde da te razbijem !
I naravno morali su nam se pridružiti i ostale komšije , a i moj tim . Da da ja imam svoj tim . Ali sve su profesionalke . Naravno kad ih ja učim ;) . No hajde da se ja predstavim .
Ja se zovem Adelisa . Imam 17 godina . Živim u BiH . Imam starijeg brata Liama , mamu Arietu i tatu Aidena (Ki:Ejden). Imam naj frendicu Gabriellu . I ona ima 17 godina kao i ja . OK to je maleni uvod .
Na partiji fudbala :
Vodile su ženske 2:1 .
Adelisa P.O.W
Mi smo vodile 2:1 i kao iz groma Amar se približio našem golu ! OMG!
Ja : Aleksandra do Amara , Rejhana zagradi Zayna , Jelena na poziciju napadača !!!
I Aleksandra je stigla Amara i brzo je krenula na drugu stranu prema protivničkom golu !
Ja : Marija i Milica pomozite Aleksandri !!!
I DOVELE SU LOPTU DO GOLA ! DA LI ĆE MARIJA POGODITI !???! ŠUTNULA JE ! IIIIIIII !!!!! GOOOOOOOOOOOOOOOLLL !!!!!!
Ja : MARIJAAAAAA OLEEEEEE OLEEEEEE OLEEEEE OLAAAAAA !!!!!
Taman je došao kraj utakmice i mi smo pobjedile 3:1 . Svi smo otišli da se presvučemo i istuširamo . Ženske u moju kuću ,muški u Adnanovu kuću to vam dođe ko dvije svlačionice jer su nam kuće jedna do druge .
____________________________________________________________________________________________________________________________
I etoo ... To je bio uvod . Sutra pišem nastavak . Uživajte mi ;) . Stavila sam vjeverice za pjesmu jer nisam mogla naći original .
YOU ARE READING
Ljek za bolji život
FanfictionHellouuuuuu guys ! Ova priča je završena i nema puno dijelova ali eto zabavite se kada budete čitali moju priču !