Zatvori oči i priđi bliže (druga verzija)

368 16 3
                                    

Ustala sam i obavila higijenu . Obukla sam pantalone,sivi džemper ispod njega bijeli grudnjak i čizmice smeđe boje . Od šminke sam stavila korektor,malo pudera,tuš,maskaru i tamno rozi karmin . Uzela sam svoju tamno plavu tašnu i u nju spremila svoj ZTE Blade Q Maxi , knjige itd itd... Znam znam trebam da kupim iPhone ali onaj stari mi se polomio :'( . I spremna sam ! Nas 15 smo izašle iz kuće jer 5 njih je starije od nas . Krenule smo do škole ali ja i Nejla smo svratile do Starbucksa da uzmemo kafu . Sjele smo ,a zatim smo zapazile nekoga koga nismo trebale . Neymara i Jakea . Moj Ney .
Neymar P.O.W
Išao sam sa Jakeom u Starbucks i opazio sam nekoga koga nisam trebao. Adelisu i Nejlu. Moju Adelisu.
Adelisa P.O.W
Nemogu da vjerujem. Iz pogleda 'VOLIMTENEY!' sam napravila pogled 'Šta?'. Počeo je da mi se približava. Ok Adelisa sad ili nikad. Nejla je već davno otišla da se spetlja sa Jakeom.
Ney : Hej .
Ja : Hej. - odgovorim mu hladnokrvno.
Ney : Gle Adelisa znam znam učinio sam veliku pogrešku ali moraš mi vjerovati ! Ne znam šta mi je bilo ali samo mi se vrati !! - rekao je i pao na koljena sa očima punim suza.
Ja : Neymar imaš samo jednu šansu . SAMO jednu . - rekla sam jer stvarno ne mogu bez njega . Svaku noć sam zaspala u suzama . Odjednom osjetila sam nečije usne na svojima. Da li je on to mene poljubio !?!? Počeo je micati usne ,a ja za njim . Njegov jezik je istraživao moja usta . Odmakao se od mene jer smo oboje izgubili dah .
Ney : Falila si mi .
Ja : I ti meni . - rekla sam ,a on mi je dao svoj broj i ja njemu svoj.

Golubčići golubčići . Haha ljudi neću moći danas da napišem ostala dva nastavka ali sutra očekujte 1 ili 2 . Priča se nastavlja dalje po ovoj verziji jer falilo mi je malo ljubavi i romanse u priči . Ne mogu brate vazda biti razdvojeni . I to je to za danas . LY and See ya !

Ljek za bolji životWhere stories live. Discover now